The Redmen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det fiksa seg. Så noe på YT Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Storkoser meg med Sleeping Dogs mens jeg venter på GTA V. Edit: Spiller også igjennom Saints Row 2 med en kompis. Endret 3. september 2012 av Kuff1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Prøv å laste ned en annen emulator. Har både Gameboy Color, Ds, Advance, N64 og GC emulator nå. Edit: Noen som vet om en Gamecube emulator som fungerer? Utenom Dolphins, er no galt med den. Kan ikke installere Visual C++ siden skole pc'n er fuckd med admin greine.. Endret 3. september 2012 av Fillofanten Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Beneath A Steel Sky! Prøver å runne det uten bruk av walkthrough! Husker det var hardt når du må gi adrenalin osv til en eller annen person som nesten er død. Var vel der jeg ga opp til jeg fant walktrough når spillet kom ut. Vet du, nå har jeg spilt gjennom hele spillet (Med svært moderat walkthrough-bruk, om jeg får si det) men det der kan jeg ikke huske å ha gjort! Sikker på at det er det samme spillet? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nå har jeg fått sansen for Fallout igjen, og er i full gang med New Vegas. Man må liksom ha god nok tid for å like de lange avstandene mellom hvert sted i ørkenen. Det er en ting med Fallout som kanskje er en teknologisk begrensning. Men det er veldig få mennesker uti ørkenen der. Det er såpass massiv verden, at kanskje det rett og slett blir for mye å lage litt større folkemasser. Det er bare akkurat nok mennesker der til at det ikke føles helt øde. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Tenker jeg setter opp Wii'n å begynner på Wind Waker Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nå for tiden går det hovedsakelig i Guild Wars 2. Vurderer også å starte en ny gjennomkjøring av alle Metal Gear Solid-spillene snart. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Spiller Little Big Planet 2 og Metal Gear Solid 2 HD. Jeg var så kjepphøy at jeg startet helt nytt spill på MGS2 på hard, så jeg endte opp med å sette meg fast. Har pushet på nå, og klart å få tak i noen flere våpen, så nå er det en del fremgang endelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Spiller Mass Effect 2. Føler jeg er den eneste som ikke har spilt gjennom det Skal starte på 3'ern rett etter jeg er ferdig Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ingenting. Venter på Borderlands 2. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 PS3 - Sleeping Dogs PC - TF2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 PC- Arma Resistance (Operation Flashpoint Resistance) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 I dag begynte jeg på Kingdom of Amalur : Reckoning, og det skal jeg fullføre før jeg starter på noe nytt :-) Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 -Walking dead (telltale) -Dark souls (PS3) -Ghost recon future soldier (PS3) -Dragon age origins (rundet 3 ganger på 360, men spiller nå på pc etter å ha kjøpt ultimate edition på pc istedenfor DLC på 360) -Guild Wars 2 (nesten kun sPVP siden jeg gidder ikke PVE enda) Liker å ha litt å holde på med Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) - Darksiders (PC) - Resident Evil: Revelations (3DS) - WipeOut 2048 (PSVITA) - Syphon Filter (PSVITA) - Rachet & Clank 1 HD Prøver å få rundet noen av disse før Borderlands 2 kommer. Blir noen hektiske spillmåneder framover. Endret 10. september 2012 av fantomena Lenke til kommentar
Dext Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 -Dota 2 -Assassin's creed 2 -The Witcher Vurderer også å skaffe Guild wars 2, men jeg er redd jeg kommer til å bruke for mye tid på det. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Venter på at Fifa 13 demoen skal bli ferdig! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Endless Space DayZ og snart Borderlands 2 Lenke til kommentar
Rarusu Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Crusader Kings 2, Orcs Must Die 2 og Fallout: New Vegas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå