Mr. Pants Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dust: An Elysian Tail til 360. Jeg er ca. 10 timer inn i spillet, og jeg er storfornøyd med spillet så langt. Vakkert spill. Bortsett fra det ser jeg frem til å tilbringe mer tid med 3DS XL-en min. Jeg må iallefall fortsette fra der jeg slapp i Resident Evil Revelations. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Sleeping dogs til PS3. skaffer meg platinum Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Akkurat nå holder jeg på med en gjennomkjøring av gamle Red Alert. Nærmer meg slutten av Soviet-campaign. Herlig gjensyn. 4 Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det går i DayZ og BF3 for tida. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Var å kjøpte meg en Nintendo wii med Mario Kart til en nett sum på 999,- som en liten bursdagsgave til meg selv det ble også kjøpt The Legend of Zelda: Twilight Princess til 249,- til så har gått mest i det de siste 3 dagene Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Begynte faktisk å spille Minecraft for første gang i går Satt i omtrent 14 timer i strekk å bygde mitt eget lille fortress, utrolig hvor fort tiden går når man spiller Minecraft. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Litt sugen på å spille Dark Souls igjen, ettersom PC utgaven lanseres i disse dager. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Beneath A Steel Sky! Prøver å runne det uten bruk av walkthrough! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Siden jeg var på en retrotrip har jeg begynt på Fallout 2 også. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Koser meg med gjensynet med KOTOR 2. Gøy å spille når det fungerer, noe som ikke er noen selvfølge. Til tider er det å få det til å starte omtrent som å piske et esel som har satt seg på bakbeina. Det er fint når de ikke tester spillene de lager, da får vi en ekstra utfordring, og det er jo bare positivt...... Bortsett fra det, er det i mine øyne en anstendig godbit, som tåler å spilles igjen. 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg spiller Alpha Protocol om dagen. Nettopp ferdig med Saudi-Arabia og tenker allerede på hvordan jeg skal være på 2. gjennomspilling Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nå i disse dager spiller jeg Guild Wars 2 (PC), Tales Of Graces f (PS3), Prototype 2 (PS3), Metroid Triology (Wii) og Little Big Planet 2 (PS3) Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 McPixel spilles da, ahha Noen som vet om noen spill til skole pc`? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Runna Arkham City nylig. Var på Gamestop og Game og fant ingenting jeg ville ha Har Fallout New Vegas liggende. Men syns liksom det er et svært ORK å måtte spille de spilla. Man må ha overskudd. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Beneath A Steel Sky! Prøver å runne det uten bruk av walkthrough! Husker det var hardt når du må gi adrenalin osv til en eller annen person som nesten er død. Var vel der jeg ga opp til jeg fant walktrough når spillet kom ut. Spiller forøvrig litt Guildwars 2 (tar det rolig da det ikke er noen avgift man må ut med hver mnd.) Vurderer å starte Darksiders 2, men tror jeg sparer det til en kjip helg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Noen som vet om noen spill til skole pc`? Age of Empires II Pokémon på GBA-emulator Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Akkurat ferdig med Spec Ops (PC). Greit nok pga en grei nok (til shooter å være) historie. Resten var rimelig skralt. Bedre enn på 360, der jeg ikke orka hele demoen en gang. Holder på med Bioshock 1 (PC). Greit nok. Bra stemning. Dårlig mekanikk. Skyting, sikting, bevegelser, powerup- og våpenskifting virker helt off. Minigames- opplegget var en dårlig idè. Bedre enn på 360, dog. Skal til med Dark Souls (PC). Gru- gleder meg! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Mot TMB sitt inlegg; God idé! Men har et problem jeg, har lastet ned GBA emulator og spillet. Men når jeg er inne i spillet så kommer det bare " The internal game battery has run dry. The game can be played"! Og pil ned merke. Men uansett hva jeg trykker så skjer det ikke noe... Tips? EDIT: Måtte skrive at posten var ment til TMB. For jeg reply'a ikke siden når jeg lagde posten var det ikke noe post mellom Endret 3. september 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Aner ikke, men du kan prøve å Google feilmeldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå