Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koser meg med gjensynet med KOTOR 2. Gøy å spille når det fungerer, noe som ikke er noen selvfølge. Til tider er det å få det til å starte omtrent som å piske et esel som har satt seg på bakbeina. Det er fint når de ikke tester spillene de lager, da får vi en ekstra utfordring, og det er jo bare positivt......

 

Bortsett fra det, er det i mine øyne en anstendig godbit, som tåler å spilles igjen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beneath A Steel Sky! Prøver å runne det uten bruk av walkthrough! :)

 

Husker det var hardt når du må gi adrenalin osv til en eller annen person som nesten er død.

Var vel der jeg ga opp til jeg fant walktrough når spillet kom ut.

 

Spiller forøvrig litt Guildwars 2 (tar det rolig da det ikke er noen avgift man må ut med hver mnd.)

Vurderer å starte Darksiders 2, men tror jeg sparer det til en kjip helg

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med Spec Ops (PC). Greit nok pga en grei nok (til shooter å være) historie. Resten var rimelig skralt. Bedre enn på 360, der jeg ikke orka hele demoen en gang.

Holder på med Bioshock 1 (PC). Greit nok. Bra stemning. Dårlig mekanikk. Skyting, sikting, bevegelser, powerup- og våpenskifting virker helt off. Minigames- opplegget var en dårlig idè. Bedre enn på 360, dog.

Skal til med Dark Souls (PC). Gru- gleder meg!

Lenke til kommentar

Mot TMB sitt inlegg;

 

 

God idé! Men har et problem jeg, har lastet ned GBA emulator og spillet. Men når jeg er inne i spillet så kommer det bare " The internal game battery has run dry. The game can be played"! Og pil ned merke. Men uansett hva jeg trykker så skjer det ikke noe... Tips?

 

EDIT: Måtte skrive at posten var ment til TMB. For jeg reply'a ikke siden når jeg lagde posten var det ikke noe post mellom

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...