vikingkylling Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ny liste fra meg. Her går det i: - Gran Turismo 5: Prologue - Dirt 3 - Shift 2: Unleashed (ja, har nettopp kjøpt ratt.) - Shadow of the damned - Disciples 3 - Legend of Zelda: Link's Awakening DX - Donkey Kong - Mario & Luigi 3: Bowser's Inside Story Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Xenoblade og witcher 2. Venter i spenning om eg får deus ex human revolution til bursdagen min på lørdag :o Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Mest bfbc2 og sc2 om dagen, ja. Venter hardt på bf3! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Istedenfor å opprette en helt ny tråd spørr jeg her: Noen tips til spillkjøp jeg har gått glipp av? Har disse i tankene: Solatorobo: Red the Hunter (DS) - Ser spennende ut Alice: Madness Returns (PC) - Ett litt annerledes type spill? Infamous 2 (PS3) - Likte det første, men er usikker på endringen av Cole, samt stemmeskifte (mener jeg ble gjort?) The 3rd Birthday (PSP) - Ser også interessant ut. Ett 3DS spill ? - Har kun Zelda: Ocarina of Time, noe annet? Dead Space 2 (Xbox 360/PS3/PC) - Usikker, turte aldri å spille det første så mye, så kanskje det er bortkasta penger, men dette fåes vel billig? Cathrine (PS3) - Usikker på hvor spennende dette er:/ Evt noe Wii eller PS2 spill jeg kan ha gått glipp av? Venter allerede på Xenoblade. Jeg vet det kommer en del spill om 2 mnd tid, men kjøper disse på en senere lønning (Tenker på BF3, Uncharted 3, Skyrim, Zelda SS). Hvis noen har tid, så send meg gjerne PM på hvor jeg finner disse spillene billigst mulig (totalpris inkl frakt). Edit: Kan legge til at jeg spiller Zelda OoT på 3DS nå for tiden, for å ikke ødelegge tråden. Endret 25. august 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dragon Age Origins(Ultimate Edition) - Jeg er bare noen timer inn i spillet, men spillet har allerede overbevist meg. Ferelden er et spennende rike, og jeg ser frem til å fortsette med å utforske regionen. Dance Central - Det fungerer overraskende bra. Ikke at jeg har prøvd så mange Kinect-spill, men det er det beste jeg har prøvd så langt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg tolker det som spill jeg bruker litt tid på hver uke nå PC Shogun 2 Total War, lært meg det grunnleggende, spiller co-op kampanje med en venn, men vi har stoppet opp litt, ettersom min mikrofon funker ikke som den skal (vi ønsker å snakke sammen mens vi spiller). Svært gøy, litt vanskelig for en som har aldri spilt et total war spill før. Borderlands GOTY, kjøpte spillet til PC fordi jeg ønsket å spille med kameratene, har allerede rundet det 2 ganger før, for ca 2 år siden, så jeg vet at dette er et bra spill. Har ikke fått prøvd noen av de nyere DLC. Starcraft 2, selvom jeg ikke spiller det akkurat nå, så er det et spill jeg har spilt fast hver uke i neste 1 år nå. Condemned 1 Fullførte det akkurat, koste meg. PS3: Condemned 2, når jeg fått lest, og satt meg inn i forelesningene, men det står inni i ps3n, venter på meg 360: Har ikke rørt denne på en stund, men har et par spill liggende som må prøve igjen ^^ Vanskelig å kose med seg spill når man har begynt med studentlivet igjen Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Prøver å spille Deus Ex:HR, men det krasjer på samme plass i spillet hele tiden :/ Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Guitar Hero Warriors of Rock Gears of War 2 Dead Space 2 Battlefield 1943 LIMBO Halo ODST Alt på Xbox Endret 31. august 2011 av Disorder Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har begynt på Bioshock-serien igjen Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fifa 11 og Minecraft. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Deus Ex: HR Så spiller jeg portal 2 med dama, går sakte men, og mortal kombat Lenke til kommentar
lagee Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er veldig til og fra spilleverden, men.... -CS-manager -CS1.6 -blir nok helt sikker CS:GO når det kommer ?! -Audiosurf -Trackmania -GRID (sjeldent) -COD (av og til) tja litt andre spill også, men... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 kun bfbc2 på ps3 for tiden Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Akkurat nå spiller jeg Deus Ex: Human Revolution. Senere denne måneden blir det SpaceMarines. Prøver å spille Deus Ex:HR, men det krasjer på samme plass i spillet hele tiden :/ Da er det bare å skru ned på en instillingen på grafikken, husker ikke hvilken dessverre. Endret 1. september 2011 av ATLW Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har vært en periode med lite spilling på meg, men har startet opp igjen nå... PC Red Alert 3 Age of Empires Online Kommer nok til å spille noe mer på PS3 etterhvert, men tiden strekker ikke alltid til for tida. :/ Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Diablo 2 - Lord of Destruction. ... kan si det sånn at jeg håper de kommer med Diablo 3 snart. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 rift from dust fallout nv bfbc2 alle på pc Nå kun RIFT og deus ex:HR Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Driver: Renegade 3D Legend of Zelda Metroid Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 F.E.A.R 3 CoD:WaW (fikk aldri spilt igjennom det, og glemte det av en god stund) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå