Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom 2, Team Fortress 2, Cave Story+, Bastion, Borderlands, Civilization V Gods+Kings, Defense Grid, Dungeon Defenders, Anomaly Warzone Earth, Lone Survivor, Diablo III, Dungeons of Dredmor, Legend of Grimrock, Super Monday Night Combat, Trackmania 2: Canyon.

 

Helvetes Steam summer sale.. :)

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Fable III på PC med gamepad.

 

Jeg spilte ikke spillet tidligere grunnet mye dårlig kritikk men spillet er faktisk ikke så dårlig i seg selv. Det er ganske underholdende.

 

+ Underholdende

+ Mye å gjøre - aktiviteter, innhold og lignende

 

- Tekniske problemer

- Dårlig grafikk

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

Pga. sommersalget på Steam ble de fleste spillene jeg holdt på med satt på pause.

Jeg kjøpte Jurassic Park som jeg har ønsket meg lenge, og endte opp med å fullføre det nå for en time siden. Historien var grei, men spill-delen av spillet synes jeg var ganske dårlig. Skuffende, for å si det mildt.

 

Ellers så holder jeg på med å re-installere Arma II slik at jeg forhåpentligvis får DayZ til å virke. Det har jeg hatt lyst til å prøve siden første gang jeg hørte om det.

 

Alan Wake er jeg litt over halvveis i, så jeg håper å få klokket inn noen timer der utover kvelden også.

Lenke til kommentar

Skiller ut blant mengden jeg med å spille Tales Of Vesperia og Lost Odyssey på X360.

Samt plukker jeg opp Star Wars The Old Republic på PC og på PS3 går det i God Of War 3, Ratchet And Clank 2 og Lego Pirates Of The Caribbean.

 

På Wii går det i Kirby Adventures og på Nintendo 3DS går det i Kingdom Hearts Dream Drop Distance :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...