Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Begynte på Costume Quest i går, og ble ferdig i dag.

Så da tok jeg like gjerne fatt på Trine (1) også. I tillegg spiller jeg som nevnt Civilization V: Gods and Kings, pluss at jeg vil spille gjennom The Walking Dead episode 2 som kommer i morgen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå for øyeblikket går det i onlinespillet DOTA2. Helhetlig sett et moro fundament som er velpolert og balansert, og med matchmaking som gjør public til en lek. Ekstremt mye man kan leke med av helter og evner, og det tar en viss tid å forstå det grunnleggende, men læringskurven derfra føles veldig grei med henhold til innsatsen man legger ned. Spillet kan til tider være frustrerende når man søker alene på nettet, da man har en tendens med å havne blant enkelspillere som overhode ikke har peiling, eller tror de har for mye peiling. Så jeg anbefaler å søke i lag med folk man kjenner til for å unngå tilfeldige tullinger.

Spillet nærmer seg slipp nå, og det vil bli gratis å spille, men for nå må man ha en invitasjon.

Den kompetetive scenen er spennende å følge, det spisser seg mer og mer til. Valve skal i august invitere de 16 beste lagene til The International 2, det kommer til å bli spektakulært og lagene som skal dit legger garantert ned en solid innsats for å slå kloa i deler av den halvannen million dollar store potten.

Skal etter hvert også komme meg igjennom Uncharted 3, Diablo 3 og Max Payne 3, før CS:GO kommer ut.

Lenke til kommentar

Ghost Recon: Future Soldier (PC)

Mye bedre enn PS3 versjonen, iallfall grafikken og kontrollerne. Ellers er jeg en smule skuffet over grafikken. Ser ikke ut som at Ubisoft har fått greie på DX11 og tesselation helt enda.

Operation Flashpoint: Red River (PC)

Overraskende underholdende. Veldig taktisk og diggbart. har ikke prøvd MP enda. Grafikken er derimot veldig middelmådig.

God of War 3

Fokuserer på å få spillet runnet nå.

Gravity Rush

En helt utrolig ny possitiv opplevelse. Ganske tøft. Må være det første japanske (eneste?) anime/manga aktige spillet jeg liker.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Spiller disse spillene:

The Amazing Spider-Man (PS3)

Har lest mye dritt om det men jeg synes det var tøft. Er man litt fan av Marvel eller SpiderMan gjør deg selv en tjeneste å skaff deg spillet. Digger kameravinklene pluss fartsfølelsen man får av å bare falle nedover mot bakken før man skyter ut web!

Ratchet And Clank 1 HD (PS3)

Like bra som før, Clank er bare helt rå, flott grafikk, herlig atmosfære samt gameplay som skiller seg ut. Elsker lyden av hver eneste bolt du samler!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ratchet And Clank 1 HD (PS3)

Like bra som før, Clank er bare helt rå, flott grafikk, herlig atmosfære samt gameplay som skiller seg ut. Elsker lyden av hver eneste bolt du samler!

Kan man kjøpe dette i Playstation Store?

Du kan kjøpe alle 3 som var på PS2 der for 229kr, noe som er billigt i mine øyner :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Da ble Saints Row: The Third akkurat fullført. I tillegg har jeg også fullført The Walking Dead: Episode 2 siden sist.

Begge to er knallbra. Saints Row: The Third var faktisk veldig bra, og får 9/10 fra meg.

Tror jeg går tilbake til Civilization V: Gods and Kings resten av dagen, nå.

edit; Startet på Bulletstorm i går, og fullførte det i dag. Ikke verdens lengste spill, men du verden for et actionspill!

Endret av kimaasen1984
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blåser litt liv i tråden her igjen.

Siden sist har det gått i Team Fortress 2, faktisk. I tillegg har jeg spilt Vessel, Borderlands, Poker Night at the Inventory, Alan Wake og Dead Island. Jeg har kommet forholdsvis langt i Borderlands og Alan Wake, og kommer nok til å fullføre Alan Wake iløpet av morgendagen.

Med sommersalget på Steam er det nesten umulig å ikke handle nye spill når det er så billig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...