Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheFatMan skrev (24 minutter siden):

1330A093-FDBE-4982-8495-7183CF94D494.jpeg.83b4b588d8c593178760d33786eb5dc0.jpeg

Vi er i Danmark på ferie, camping 🙂

Minecraft Bedrock server på laptop, mobilen min som router og spilling på Asus Rog Ally, Logitech G Cloud og Ayn Odin Pro. 

Noe må man finne på i drittværet 😆

10000022882.thumb.jpg.ce8e0ebf22a4d6c248200fc6e0b70bd2.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rust PVE er merkverdig engasjerende. Official PVP blir for toxic slik at enkelte av oss som spiller det sammen fort blir lei.

Anno 1800 med alle DLC er magisk og har sunket mange timer i dette siste halvåret.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Euro Truck Simulator 2. 

Et spill der man er lastebilsjåfør og kjører fra A til B. Det høres litt kjedelig ut, og på en måte er det litt kjedelig også, men samtidig er det noe merkelig avslappende ved å dra et vogntog nedover en motorvei et sted i Europa. 

Varierer litt med Forza Horizon 4 når jeg går lei av å følge trafikkregler. :wee:

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Kjøpte NBA2k24 nylig. Det er et ganske bra spill, perfekt å koble av med.

 

Ellers spiller jeg Halo Infinite, men må si det er ganske triste greier sammenlignet med Halo 3/Reach for 15 år siden. Helt sykt at Microsoft/343 nesten har drept hele serien. Sist jeg var på i går var det bare ca 3 tusen spillere på...

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tekken 8, vakkert og artig nok selv om en tidvis mottar massivt deng fra andre spillere som har lært å sjonglere deg til en sikker KO. Historien var en actionfylt svadasuppe uten like.

Street Fighter 6, synes den open world tilnærmingen fungerer godt for lett tilgjengelig slåssemoro og kule cutscenes. Liker også muligheten for å tilpasse karakteren med utvalgte moves.

Sifu, vet ikke hva jeg synes om dette aldringskonseptet men kampsystemet er solid nok, litt old-school arcade beat-em up følelse i moderne form.

Hogwarts, etter alt håndgemenget var dette mer av den koselige sorten, etter noen skarve timer virker dette egentlig bedre enn forventet med betydelig omtanke til kildematerialet, som jeg ikke husker så mye av forøvrig. 

Lenke til kommentar

99.9% av tiden min i VR er DCS.

Men noen ganger får man bare lyst til å blæste folk med panganger i VR. Få ting er så tilfredsstillende som å plaffe folk med pistoler i VR.

Kjøpte 3 VR spill i går.

Sierra Squad, en perfekt oppskrift om hvordan ikke lage et VR skytespill. Og bare styrker teorien min om at de som har store budsjetter og ressurser til å lage et VR spill, ikke aner hvordan man skal gjøre det, mens de som har kunnskapen og visjonen til å lagr et VR spill ikke har penger og ressurser til å realisere deres visjon.

Den grunnleggende oppskriften på et VR skytespill har eksistert siden 2016 når VR er nytt, likevel så fort de store utgivere blander seg, greier det bare ikke å få det til.

Spillet hadde noen gode aspekter, men ikke nok. Så ble refused.

Into the radius 2(basically stalker vr) har jeg ikke prøvd.

 

Siste spillet var Arizona Sunshine 2. 

Er ikke noe zombie game fan. Men alt er kulere i VR.

Og du har en dog companion.

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

RPG'er:

  • Starfield for n'te gang mens jeg venter på Shattered Space
  • Nok en ny gjennomspilling av Cyberpunk 2077
  • Skyrim Special Edition
  • The Elder Scrolls Online

Simulator / Kjøring:

  • Satisfactory 1.0
  • Euro Truck Simulator 2
  • Motor Town: Behind the Wheel
  • Truck and Logistics Simulator
  • Test Drive Unlimited Solar Crown (satt litt på vent, litt vel for ustabilt akuratt nå)
  • The Sims 4
  • Bitte litt CSR Racing 2 på mobilen (Android)
Lenke til kommentar
Sovna skrev (32 minutter siden):

Lite folk på racing gitt.. 

For endelig har jo to anerkjente serier kommet med noe godt for første gang på lenge. GT7 og WRC. Med rett utstyr så er vi closer to real enn noen gang..

WRC har jeg litt over 430 timer spilt (sist spilt den 12 September) og venter nå bare på '24 Expansion som kommer nå den 8nde. GT7 har jeg spilt nesten "alt" (unntatt alt av lisenser og online, og den nyeste oppdateringen). Gjør litt weeklies innimellom på GT7 men har en liten pause slik at jeg ikke blir helt utbrent. :)

Endret av Laserbeam
Lenke til kommentar
Laserbeam skrev (2 timer siden):

WRC har jeg litt over 430 timer spilt (sist spilt den 12 September) og venter nå bare på '24 Expansion som kommer nå den 8nde. GT7 har jeg spilt nesten "alt" (unntatt alt av lisenser og online, og den nyeste oppdateringen). Gjør litt weeklies innimellom på GT7 men har en liten pause slik at jeg ikke blir helt utbrent. :)

WRC senest i kveld.. Finlands lengste på nær 23 km. Spent på Polen og Latvia ja.. 

Skulle ønsket meg litt fler miljø/stage pr. land. I realiteten er det kun 2 stk pr. land. Men da flere kappede og reverserte alternativer. Forøvrig skulle jeg ønsket meg noen av de senere WRC Citrõens.. Kris Meeke kjørte en, og vår egen Mats Østberg kjørte den helt siste versjonen. Sistnevnte så jeg i Rally Deutschland 2015. Da hadde vi ikke mindre enn to fyrer med i WRC klassen. Andreas Mikkelsen i VW Polo også.. WOW !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...