X19x11 Skrevet 6. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2023 Power Wash Simulator, før jeg viste ordet av det hadde det gått 3 timer 😅 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Nå går det mye i Elden Ring igjen. 😍😍😍 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Baldurs gate 3 kom endelig på tilbud, men bare 10% slik at jeg spiller Grim Dawn for tiden :3 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Dark envoy, Lords of the fallen og Assassins Creed: Mirage. Spiller etter tur Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Fikk Inscryption til jul. Var spent på spillet og det viste seg å være mye kjekkere enn jeg hadde trodd. Det er et av de mest kreative spill jeg har spilt på lenge. Storkoser meg og klarer knapt legge det fra meg. Det er langt mellom spill som får meg til å føle det. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Har begynt å spille Antichamber. Det må være det morsomste "hjernetrim" spillet jeg har spilt. Får se om jeg klarer å løse alle rommene uten hjelp fra nettet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Hitman: WoA i Freelancer modus. Like it a lot. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Har begynt å spille litt DayZ, har egentlig en kompis som er skikkelig god i det, men han mener jeg må lære spillet selv så jeg får 0 hjelp 😅 Blir masse "deaths" men det er gøy da. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Nylig startet Death Stranding. Mange cutscenes å treg start, men håper det tar seg opp etterhvert Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Lenge siden jeg har spilt så mange forskjellige spill, Ready or Not VR Harsh Doorstop VR Trepang2 VR Robocop VR Også så klart DCS da. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar (endret) Litt Palworld, The Sims 4, Dyson Sphere Program og Skyrim Special Edition (med AE oppgraderingen). Er skikkelig forkjøla, så har ikke blitt noen spill som er skikkelig hektisk, og ikke så mye spill heller, mest soving.. Andre spill jeg spilte også før jeg ble forkjøla: Starfield, Fallout 4, EA Sports WRC, F1 23, The Elder Scrolls Online: Necrom, Cyberpunk 2077, Mount & Blade II: Bannerlord og Euro Truck Simulator 2. Endret 25. januar av Laserbeam Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Elden Ring Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Har blitt helt hekta på Project Zomboid i det siste. Veldig artig evighetsspill uten noen klare oppdrag ut over å overleve. Er også ekstremt innvikla og omfattende mtp hva man kan og bør gjøre, så er nærmest endeløse muligheter med hvordan man vil spille. Føles ut som spillet Dean Hall skulle ønske DayZ standalone kunne ha vært, bare ikke 1./3. person. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Baldur's Gate II: Enhanced Edition 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Hopper inn og ut av forskjellige gamle nittitallsklassikere. Det jeg bruker mest tid på er nok Sega Rally (Saturn) og Sega Rally 2 (Dreamcast). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Elden Ring er nå den nest meste spillet jeg har spilt nå. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Spiller for tiden Falllout 4, Skyrim SE, EA Sports WRC og F1 23. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Skurupu skrev (På 29.1.2024 den 12:08 PM): Baldur's Gate II: Enhanced Edition Er det noen sammenheng i historien mellom 1, 2 og 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå