Skurupu Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg hadde spilt 3,5 timer og prøvde meg nå på noe jeg aldri før har gjort, et Steam refund. Og det virket, faktisk! Fikk igjen pengene. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 Har begynt å spille PUBG igjen men det er skikkelig vanskelig å komme inn i den kulturen igjen. Nivået på dagens spillere er skyhøyt og du må virkelig svette for å klare å få mange kills hver eneste kamp. Men klarte forsåvidt å vinne en kamp da, så det var digg. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 Er ferdig Yakuza: Like a Dragon. Anbefales på det sterkeste. Er i gang med en spinoff fra den serien, Judgment. Er på kapittel 3, og virker veldig bra så langt. Her er det ikke turnbased combat, men historien virker veldig ålreit. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 Last of us remaken på pc. Til tross for kritiken det har fått så kjører spillet fint hos meg, koser meg kjempe masse 😊 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 1 hour ago, GrinderX9 said: Last of us remaken på pc. Til tross for kritiken det har fått så kjører spillet fint hos meg, koser meg kjempe masse 😊 Jeg har veldig lyst til å spille det, men det kræsja før jeg fikk forlatt huset, så det blir å vente på noen patches. Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 Sitter på TG og spiller Zelda Ocarina of Time Randomizer. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Thor. skrev (11 timer siden): Jeg har veldig lyst til å spille det, men det kræsja før jeg fikk forlatt huset, så det blir å vente på noen patches. Hvilket skjermkort har du? Jeg har rtx 3070. Men spillet er sjukt krevende på CPU også. Jeg kan desverre ikke så mye om slikt lenger, men jeg har en AMD Ryzen 7, 5800 som skal være ganske bra. Det har nå kommet 3 patcher så langt, som alle har vært med på å forbedre ytelsen hos mange. I tillegg har man funnet ut at kræsjene mange opplever har med Nvidea driver å gjøre, Nvidea har sluppet en beta driver som fikser kræsjene i Last of us (for de som hadde kræsj relatert til drivere, som var ganske mange men ikke alle) Selv har jeg opplevd 3 kræsj på 8 timers spilling. 2 av de var i løpet av den første halvtimen. Endret 5. april 2023 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 Tales of Arise, det første Tales-spillet og ikke minst den første JRPG jeg noensinne har fullført. Stort sett en god opplevelse, dessverre noe langdrygt og repeterende mot slutten, hadde vært bedre om de faktisk kuttet 1\3 av innholdet. På en annen side er det viselt vakkert, artig kampsystem, tidvis bra historie og mye sjarm. Gir en sterk 8\10 ettersom det også var 100% bugfritt og hadde en manuell lagring som har vært et stort savn i andre JRPGs jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 7. april 2023 Del Skrevet 7. april 2023 https://store.steampowered.com/app/1562430/DREDGE/ Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Spiller Beyond All Reason for øyeblikket. For de som kjenner til Total Annihilation og/eller Spring RTS er dette en spirituell successor til de. Ellers går det mye i StarSector og ARK: Survival Evolved. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Har faktisk fisket fram et gammel OGXbox spill, nemlig Black fra Criterion Games (FPS). Spiller det på Xbox One X som det er pusset opp til og det fungerer overraskende bra etter alle disse årene. Husker Criterion gjorde noen sprell for å forbedre lyden på PS2 via å mate differansen fra originallyden og lydchippen via "CPU". Disse folkene visste å utnytte hardware for å lage en et best mulig spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Descenders. Prøvde det pga en quest i Game Pass og så har jeg bare fortsatt å spille det. Ganske vanedannende! Føles nesten som Trials i 3D. Er også innom Spelunky 2 og Forza Horizon 5 med jevne mellomrom. Ellers ble jeg nylig ferdig med Resident Evil 4 remaken. Skal spille NG+ der etter hvert, men jeg lar det ligge litt før jeg plukker det opp igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Utrolig nok, spiller fremdeles Elden Ring, har alt ca. 1566 timer i det spillet. 😍😍😍 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. april 2023 Del Skrevet 20. april 2023 Hatt noen gode timer ranked multiplayer med en kompis i Disney Speedstorm ikveld. Overaskende solid kartracer. Enkel moro. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Tilbake til DCS, Normandy 2 er ute, kartet går fra 97 000km2 til 240 000km2 og er sykt sykt mye mer detaljert. Så måtte leke meg over London. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Fallout 4, Fallout 76, Skyrim og The Elder Scrolls Online ^^ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Fortsatt Skyrim og Fallout 4. Og også Gran Turismo 7, Cyberpunk 2077 (igjen), Need for Speed: Shift, litt Euro Truck Simulator 2 og Oblivion. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Screenshots fra Jedi: Survivor. Ingen spoilers her. Ble ferdig nå med main story etter 20 timer med gameplay. Bra spill, synd at perfomancen er så elendig. FPS'n dupper ned til 30 FPS litt for ofte, selv med top notch hardware. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Jeg spiller også Jedi: Survivor. Sliter med performance, ja. Det ser ikke alltid så pent ut, og FPS dropper fra 80 til 40 ganske ofte. Har også hatt flere kræsjer. Den første patchen fikset både kræsjene jeg opplevde (til nå), og gjorde at jeg fikk en god del flere frames, men det er fortsatt alt for dårlig. Liker spillet godt, men har ikke spilt mer enn 4-5 timer. Det første spillet var dritbra, og dette ser ut som mer av det samme, pluss litt til, akuratt som en god oppfølger skal være. Endret 4. mai 2023 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Ny beta patch til Cliffs over Dover blitz VR/visual update beta. De har nå lagt til en interface der du kan kontrollere de nye vær effektene, som vind, tåke, dis, skytykkelse osv osv. Så nå har jeg forsatt min Cliffs over Dover kampanje, første skarpe oppdrag med Spitfire etter å ha blitt overført til en spitfire skvadron fra en Hurricane skvadron Jeg ender opp med å skyte ned 2 Me109s og skade to He111 bombefly. Det har tatt 10 oppdrag men er endelig et flyveress, det er mye vanskligere å få skutt ned fly i dette spillet mot DCS og spesielt sammenlignet med IL2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå