Bruker-146784 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Spiller kun et par spill i gangen jeg. Klarer og orker ikke å spille flere spill samtidig. Men akkurat nå går det i Ghost Recon: Future Soldier (PS3) (mens jeg venter på PC versjonen), Max Payne 3 (PC), L.A. Noire (PC) og Trials Evolution (X360). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Roet meg ned litt selv nå med antall spill å spille samtidig. Tar de viktigste jeg spiller. Doom 3 (PC), GTA Vice City (PC) Star Wars The Old Republic (PC), Max Payne (PC), Jak III (PS3), Devil May Cry 3 (PS3) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Roet meg ned litt selv nå med antall spill å spille samtidig. Tar de viktigste jeg spiller. Doom 3 (PC), GTA Vice City (PC) Star Wars The Old Republic (PC), Max Payne (PC), Jak III (PS3), Devil May Cry 3 (PS3) Og dette kaller du å roe ned? He he he! Dwarf Fortress (Pc) Resistance 3 (Ps3) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Ja vil si det Malvado hehehe... Fordi mine siste heads up har bestått av 11 spill om gangen... Endret 2. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg spiller som regel kun et spill av gangen. Noen ganger to. Nå spiller jeg Max Payne 3 på PC. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja vil si det Malvado hehehe... Fordi mine siste heads up har bestått av 11 spill om gangen... Spiller du mange timer om dagen? Spiller rundt 3 timer i helgene. Er nok derfor jeg har et par tonn med urørte og uferdige spill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja vil si det Malvado hehehe... Fordi mine siste heads up har bestått av 11 spill om gangen... Spiller du mange timer om dagen? Spiller rundt 3 timer i helgene. Er nok derfor jeg har et par tonn med urørte og uferdige spill. I ukedagene kan det komme fort opptil 9 timer mens i helgene kan det bli til 12 timer Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Spillt Skyrim i hele 14 timer i strekk nå El dvs. lastet mods halve dagen før jeg var fornøyd med "oppsettet" Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fullførte endelig Batman: Arkham City tidligere i dag, pluss at jeg har spilt igjennom Diablo III halvannen gang. Det får være nok Diablo for nå! Derfor startet jeg på Aliens vs. Predator tidligere i dag. Etter å ha spilt gjennom de to første av totalt seks eller syv kapitler for marine, vil jeg vel påstå at det hittil er ganske middelmådig. Jeg håper og tror at det vil være mer interessant å spille gjennom som Aliens eller Predators Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvilket Aliens vs Predator? De aller første 2 spillene som kom ut var Geniale ( http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_versus_Predator_(video_game) , http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_versus_Predator_2 ) , det som kom ut i fjor eller forifjor var derimot dårlig ja. Sitter og koser med med Resistance 3 for tiden , herlig med litt skyting etter all rpg'ene jeg har spillt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg spiller det nyeste, ja. Har gode minner fra de to første, så da det nye kom på tilbud til 28,- kr slo jeg til. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 No for tiden spelar eg berre (ja berre det og eg køddar ikkje) Skyrim. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 No for tiden spelar eg berre (ja berre det og eg køddar ikkje) Skyrim. Skyrim er ikke bare bare! 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Kjøpte akkurat Diablo 3(Vet jeg et litt sen), så sitter å venter på at det skal bli ferdig installert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Går mest i Dragon's Dogma her. Var litt skeptisk etter middelmådig demo, men fullversjonen er langt bedre. Skyrim ramler bare lengre og lengre ned på listen min. Kjipt, de gode, gamle dagene med Arena, Daggerfall og Morrowind er nok historie. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Akkurat nå går det i Need for Speed: The Run (PC), God of War 3 og Lara Croft: Guardian of Light. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Mass Effect 3. Endret 6. juni 2012 av kaffegruff Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nå fortiden spiller jeg The Legend of Zelda på Nintendo Wii! EPISK sier jeg! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Resistance: Burning Skies, Syndicate (PC), Battlefield 3 (PC), Motorstorm: Apocalypse og Lara Croft: Guardian of Light (X360). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå