Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

I det siste så går det for det meste i League of Legends, Counter Strike:Source og Counter Strike 1.6.

Har prøvd Sniper Elite V2, spilte igjennom singelplayeren, det var ganske morsomt syns jeg. Har begynt smått med Just Cause 2 igjen, ble aldri helt ferdig med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Day Z er kun online?

Hva er konseptet, har sett på hjemmesiden, men er fremdeles litt usikker.

DayZ er en modd til Arma2 som på under 1 måned har klart å rekruttere over 100 000 spillere til et voksende antall servere. Arma 2 OA ligger top selger listen på steam, nesten 3 år etter release. Det er kun online ja, og alle servere er persistent (evig varende) og koblet opp mot en sentral server. Ingame er realtime, så når det blir mørkt i Norge så er det mørkt på Norway serveren. Fordi det er koblet opp mot sentral server så får du med deg alt i inventory + posisjonen din på kartet, over på den nye servern du tislutter deg. Feks så migrerer en del EU spillere til US servere fodi dem vil spille i dagslys, men foruten om personlig preferansse så har det ingenting å si hvilken server du velger. Day Z er din historie som utspiller seg midt i mellom 100 000 andre spilleres historier, noen ganger krysses de og andre ganger møtes de for samarbeid :D Arma2 + dayz = genialt (og kanskje noe av det største som skjer innen pc gaming på lang tid) RPS og PC gamer skriver mye om det og de har også intervjuer med spillerne som lager denne modden.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Har spilt en god del i det siste. På pcen spiller jeg det meste Star Wars The Old Republic, Deus EX Human Revolution og Alan Wake. På PS3 spiller jeg Jak III, Devil May Cry 3, Uncharted 3, Max Payne 3, Metal Gear Solid 3, Sorcery og Mortal Kombat. På 3DS går det meste i Mario Tennis Open og Mario Kart 7.

PS Vita spiller jeg Ninja Gaiden Sigma Plus, Everybody Golf, Uncharted Golden Abyss og Rayman Origins

Fullførte dermed også Starhawk i sist uke, rimelig nedskrytt spill ifølge brukere og media, men jeg likte det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...