PaladinNO Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Spiller Cyberpunk 2077 for tredje og siste gang på en lang, lang stund. Har tidligere spilt igjennom som Corpo og Street Kid, og prøver nå som Nomad, bare for å få alle 3 "historiene" unnagjort. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Spiller Expedition League i Path of Exile. Spiller også World of Warcraft TBC: Classic. To spiller som krever veldig mye tid. Skal spille PoE i et par dager til for å se om det fenger skikkelig, ellers legger jeg det vekk. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Spiller F1 2021 og The Elder Scrolls Online. Skal prøve ut 2 spiller karrieremodus på F1 2021. ^^ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Bytter litt på mellom Biomutant og Scarlet Nexus på PS5. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 untouch4ble skrev (På 28.6.2021 den 2.06): Har spilt en del Ostriv i det siste, kan sammenlignes med Banished. Spillet er fortsatt i alpha, så det kan forekomme en del bugs. Har spilt i over 40 timer nå og koser meg, mye underholdning for 176kr. Veldig lett å sette seg inn i. Anbefaler å sjekke ut hvis du liker by-bygger spill med sanking av ressurser osv. Jeg har Ostriv på ønskelisten min i Steam. Skal definitivt ha det når det er ferdig, men jeg har kjøpt Early Access et par ganger for mye nå, aldri igjen (Godus, Universim, Foundation). Banished var meget bra, men har ikke så lang levetid når man kommer i balanse og får en stabil befolkning. Har 40 timer i det. Nå spiller jeg Days Gone på PC. Jeg syns det er skikkelig kult. Spiller på Hard, og det tror jeg at jeg gjorde lurt i, for det er ikke spesielt vanskelig, bortsett fra "hordes", altså store flokker med zomibes. Bra grafikk, men kanskje litt for mange usynlige vegger til å kalles open world. Er bortskjemt med RDR2. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Days Gone på PC og GTA Online, med Yakuza 5 i spredd innimellom. 2 Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg har falt ned et dypt dypt starsector hull, mod listen min er alt for lang og timene tikker inn. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Nå spiller jeg Patron. Det er nesten helt likt som Banished (nesten rart at det er lov, men se på Cities: Skylines, ren rip-off av Sim City, men laget bedre). I motsetning til Banished har Patron tech-tree og research. Spillet er ikke perfekt, og virker litt for lett, faktisk, men det er avslappende å pusle med mens man hører på en podcast, f.eks. Men hvorfor er det ikke ordentlig 3D, slik at kameraet kan roteres rundt alle tre aksene? Og hvorfor må stiene være begrenset til å være helt rette, 90 graders veier? Og hvorfor kan man ikke trykke på en person, få info om navn, hvor de er på vei, yrke, alder osv. Rart. Håper neste patch/oppgradering gir mer juice. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Ghost Of Tsushima, før det Days Gone (ganske bra egentlig) 2 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Mechablast skrev (På 31.8.2021 den 22.48): Ghost Of Tsushima, før det Days Gone (ganske bra egentlig) Håper Ghosts of Tsushima kommer på PC. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Pathfinder: Wrath of the RIghteous kommer ut om noen får timer. Absolutt elsket det forrige Pathfinder. Også spiller jeg WoW:TBC-C, selvsagt. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 I det siste har det gått mest i Sensual Adventures. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Serpentbane skrev (5 timer siden): I det siste har det gått mest i Sensual Adventures. Eh... trodde det var slikt man ikke innrømmet at man spilte. Jeg har akkurat begynt på Microsoft Flight Simulator. Foreløpig føles det mer som en jobb enn et spill... 1 Lenke til kommentar
Olav Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Har akkurat spilt igjennom Legend of Zelda NES på Nintendo Online. Nå har jeg kommet nokså langt i Links Awakening på Switch. 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 De gamle er eldst! Jeg har ikke fått prøvd nylanseringen av Link's Awakening, men originalen til Game Boy har jeg spilt mye. Herlig spill. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 :utakt skrev (På 5.9.2021 den 11.17): De gamle er eldst! Jeg har ikke fått prøvd nylanseringen av Link's Awakening, men originalen til Game Boy har jeg spilt mye. Herlig spill. Remaken er veldig trofast, så du vil nok like den. Omtrent en 1:1 grafisk remake. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Tar et avbrekk fra DCS noen dager, har spilt 20-30 timer av spillet i løpet av 2 uker, ganske mange uker nå. Men jeg fremdeles veldig mye, veldig dyrt HOTAS saker, som jeg må rettferdiggjøre å ha kjøpt, så da tenker jeg å spille litt SW Squadrons igjen, i VR så klart, G2 på 80% oppløsing med alt på ultra, Det ble noe rart med videoen på slutten der, hvor ting hakken noe jævlig, men det gjorde ikke det i spillet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 WoW: TBC-C hver Mandag og Torsdag. Ellers går det i Diablo 2: Ressurected. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Valheim Euro Truck Simulator 2 (Truckers MP MultiPlayer) Team Fortress 2 (Blir aldri lei?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå