Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Har spilt mye Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Ble nettopp ferdig med sesong 2 av The Walking dead og. Herregud for en fantastisk spillserie! Er utrolig glad i denne spillserien og synes i grunnen den er mye bedre enn TV-serien. Skal begynne på sesong 3, "New frontier" i morgen tenker jeg samt spiller med Siege. Må si det er synd at Telltale gikk under.. Var mye dumt som skjedde i det studioet uten tvil.. Men de skapte mye god innhold. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Har blitt bitt av Elder Scrolls Online basillen igjen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Mortal Kombat 11 😍🥰 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) WoW: Classic og Pillars of Eternity 2: Deadfire Kjøpte PoE2 for et par år siden, men kom aldri helt inn i det. Startet ved to forskjellige anledninger, men sluttet før jeg kom meg av starter-øya begge gangene. Denne gangen klaffet det mye bedre av en eller annen grunn, og jeg har nå lagt inn rundt 20 timer i spillet. Liker det mer og mer. Spilte aldri det første Pillars of Eternity. Endret 16. april 2021 av Skurupu Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Baldurs Gate på Switch. Akkurat runna enern, så er i gang med BG 2 nå! Magisk! 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Euro truck simulator 2. Truckersmp for 1000-3000 andre på servere er vurkelig moro helt til noen dulter borte i deg å jeg falt under kartet😂 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Risen 1, for å få gjort noe med Gothic kløa. Aldri fullført det. Får se hvordan det går nå 😅 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Går som regel i Warzone og av og til et spill fra Game Pass PC på siden. Kjøpte mitt første spill på nesten et år i går, Hood outlaws and legends, kommer på fredag så da blir det litt gaming der! Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Det vanlige. Hearthstone. Fifa. It takes two med dama. Fantistisk spel btw. Venter på Diablo 2 Ress.. Og Resident Evil Village. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Spiller Scarface (orginial xbox på xbox 360) og Yakuza 3 Remaastered på pc. Spilte nettopp gjennom Mad Max igjen. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Resident Evil. Ferdig med Remake og Claire A i RE2R. Tenkte å spille gjennom Leon B og RE3R før jeg plukker opp Village. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Varmer opp til Resident Evil 8 med RE8 Demo og Bioshock 2. Har også spilt endel Resident Evil Revelations 2 Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Skurupu skrev (På 16.4.2021 den 17.02): Spilte aldri det første Pillars of Eternity. POE2 er et bra spill, men synes eneren er bedre. DOS2 er enda bedre Endret 6. mai 2021 av jolieber Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Oppfriska gamle nostalgiske minner fra LAN-parties med Battlezone Redux de siste dagene. Its been good times. Men om en liten time skal man vel hoppe utti Resident Evil Village og håpe det er nok et kvalitetskapittel i serien. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Spiller Re Village på PS5.....nydelig grafikk på min OLED og topp gameplay så denne duden er meget godt fornøyd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Liten pause fra WoW: Classic da jeg er ferdig med alle mine forberedelser til TBC. Nå skal jeg spille Cities: Skylines (for n-te gang) i en drøy uke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Slutten på Subnautica: Below Zero ble låst opp i dag, så nå er jeg endelig ferdig med det, med 100% achievements. Ikke helt den magien det første hadde, men veldig bra likevel. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Kjøpte C&C remastered for 100 spenn på Steam her om dagen så blir et kampanje brett om dagen. Håper de hiver seg rundt og kjører samme greia med Generals + Zero Hour. 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 RE: Village maxed out! Du verden for en opplevelse med 3090, O-led og god surround lyd! Damn! Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. mai 2021 Del Skrevet 21. mai 2021 Kjøpte nylig Outer Worlds, er moro og spille noen få timer her og der. Er litt rart og ikke spille ofte i ukedagene men kun ta det opp seriøst i helgene.. om i det hele tatt det skjer er noe annet. Spiller endel Automation som lager kjøretøy jeg kan teste i BeamNG. Prøver meg igjen på CyberPunk 2077 som fortsatt er et bugruin.. Tror jeg snart hopper tilbake til War Thunder om tiden strekker til. Er virkelig rart og ikke spille opptil 6-7 timer gaming noen dager til bare noen få timer.. Det er rart, men dette er en god bevegelse vekk fra spill og ut mot mer frisk luft Trodde aldri jeg skulle blir mye gladere ved å spille mye mindre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå