Bone Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 På lørdag tok jeg ut discen til Days Gone. Hadde prøvd/testet så vidt tidligere, men stått på hylla som backlog siden realse. Kjøpte CE-versjonen. Må si det var et knakende godt spill! Skrevet også over her (men, nå er jeg altså ferdig), hvor overrasket jeg er over at spillet ikke er mer populært, enn hva jeg føler det er. Veldig lite snakk om spillet, spesielt i forhold til hvor godt jeg likte det. I hvert fall en 9-er i min bok. Tok så vidt opp South Park the Fractured But Whole i påvente av Assassin's Creed Valhalla. Tror dette er første gang på det jeg kan huske av jeg faktisk skal sette meg ned med nytt AC og spille fra dag 1. Jeg har alltid kjøpt AC på release og alltid testet de så vidt fra start, men denne gangen er jeg ferdig med tidligere spill (ikke alle selvfølgelig), slik at dette er nå "neste på lista" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Har spilt en del timer i Assassin's Creed Valhalla nå, som planlagt. På XSX. Har alltid vært en fan av AC-spillene, alle sammen, men her synes jeg Ubisoft har gjort særdeles mye riktig. 😃👌🏻 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Hades, på PC(Steam). Et av de beste spillene på lenge og en veldig fin kandidat til årets spill sammen med TLoU2. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Ferdig med historien i TLoU2, men fortsatte litt i NG+ for å få alle oppgraderingene og for å utforske den "åpen verden" delen av Seattle litt mer. Fortsatt ekstremt skuffet, men prøver å gi det en ordentlig sjanse ihvertfall. Ellers er jeg i gang med en ny runde med Red Dead 2. Gjør ikke særlig oppdrag, bare rir rundt og lever cowboy-livet. Det er herlig! Lenke til kommentar
afterall Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Begynte på God of War (2018) for et par dager siden. Jeg kjenner til serien helt overfladisk, men dette er mitt første GoW-spill. Hadde sikkert gjort seg knallbra på en PS5, men jeg holder ut med en PS4 base model. Så langt liker jeg spillet skikkelig godt. Gameplayet sitter bra (selv om jeg synes begynnelsen faktisk har vært overraskende utfordrende), og samspillet mellom far og sønn er ypperlig. Spillet er jo også unektelig veldig pent, selv på en gammel PS4. Foreløpig nøyaktig min greie, altså, for meg som liker gjennomførte single-player spill med bra narrativ, gameplay og lydspor. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Det som går mest i nå er Skyrim. 😊😊 Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Koser meg med AC: Valhalla, virkelig fornøyd så langt. Masse å gjøre, spilt ca. 20 timer og føler jeg så vidt har skrapt i overflaten på det. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) blitt hekta på elder scrolls online morrowind pros: det er som gamle morrowind med online del og med bedre grafikk, gameplay, combat osv ingen månedlig sub, ikke fan av sånt veldig stor skill system man kan bruke alt av rustninger, våpen osv, kan spille mage med 2 hand edge sverd hvis man vil og ingen vil flame deg fordi du har annerledes spillerstil for din klasse mange spillere online til enhver tid uendelig med levelup og questing godt kvalitet questing/ story, til tider mye prating cons: hero engine, ikke fan av den fordi kampmekkanikken og bevegelses animasjonene virker ustø litt for lett, spesielt i group dungeons konklusjon: anbefaler til alle elder scroll fans, spesielt hvis du likte det gamle morrowind spillet fra 2000. spillet er på salg fram til 1 desember hos steam for rundt 8 euro terningkast svak 6 pga heroengine Endret 27. november 2020 av ex-jordbærplukkeren Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 World of Warcraft: Classic World of Warcraft: Shadowlands Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Nå blir det Ni No Kuni II tenkte jeg. Frem til Cyberpunk. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Spiller World of Warships, stort sett bare det de siste 10 måneder. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Spiller The Last of Us Remastered. Bedre sent enn aldri. Tror jeg er ca 70% ferdig med spillet. Likte det ikke så veldig godt de første timene, men nå synes jeg historien er veldig interessant. Dersom PS5en ikke dukker opp denne uken tenker jeg at jeg går løs på Heavy Rain Remastered, siden det er et spill jeg har mye positive minner fra på PS3. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Final Fantasy 9, med Moguri mod som er en total remake av alle bakgrunnene. Spillet blir faktisk skikkelig pent å se på til tross for at det kom ut i 2000. 1 Lenke til kommentar
Bya Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 WoW Shadowlands og Dai Gyakuten Saiban (The Great Ace Attorney) på 3DS. Synes det er litt for mye å gjøre i WoW nå, men jeg liker Torghast. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Shadow Warrior 2 (Pc) Kjempe morro og slakte fiender med kombo av sverd og guns! 1 Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 PS5-en har stått og samlet støv pga eksamensperiode, men er nå igang med Cold War og Dead By Daylight på den maskinen. Ellers går det i Smash Bros og Among Us på Switch, og Tuber Simulator på mobil Har et spørsmål som er litt off-topic, men finner ikke ut av dette selv. Har kjøpt FIFA 21 på PS4 (diskversjonen), og sliter finne ut hvordan jeg får gratisversjonen på PS5. Noen som vet hvordan dette funker? På PS Store står det jeg må betale 799kr for PS5-versjonen... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg står litt på ski, sprenger litt tungtvann i VR. 1 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Har folket her inne troa på at EA og Dice klarer å gi oss ett dugelig Battlefield spill igjen til våren ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg spiller det samme som for 20 år siden, Quake III: Arena, Quake World, DOOM, HOMM III, Diablo II Classic. Ellers er det noe AMIGA, C-64, Genesis, SNES, NES. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 unicorndeath skrev (59 minutter siden): Har folket her inne troa på at EA og Dice klarer å gi oss ett dugelig Battlefield spill igjen til våren ? Nei. Jeg tror gamle DICE er død og begravet. BF1 og BFV er såpass forskjellig fra det BF4 var at jeg tror ikke vi kommer til å se BF4+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå