Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Secret World

Har vært med på betatestingen lenge og er nå på betahelger før release, gleder meg som en liten unge!

Så med andre ord et bra spill?

Er tilbake til noen eldre Rpg'er :

Demise : Revelation.

Dwarf Fortress.

Icewind Dale 1 & 2 + Expansions.

Uncharted 3 PS3 (Trophies).

Jeg er ikke i tvil, Secret World er bland det beste jeg noengang har spilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet på Lord of the Rings: War in the North. Liker det godt så langt, men det har noen plagsomme "feil". For det første er det lett å bli stunnet ihjel, og for det andre stopper du fullstendig opp hvis du går på en fiende eller en i partyet ditt. Det bør være slik at du "glir" forbi, for det ødelegger flyten i spillet når du stopper helt opp.

Lenke til kommentar

Fullførte Jak II (PS3) igår. Idag skal jeg fullføre LA.Noire (PS3), starte på Jak III, gå noe videre i Prototype 2 (PS3), gå videre på Uncharted Golden Abyss (Vita) så fullføre Super Mario 3D Land (3DS)

Kommende dagene skal det også games Star Wars The Old Republic (PC), Battlefield 3 (PC) og Warhammer 40K Dawn Of War 2 Retribution (PC)

Max Payne 3 (PS3) blir enten på fredag eller lørdag.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

White Knights Chronicles 2 (faktisk ikke så ille og fant det endelig til 99kr).

Kingdoms of Amalur Ps3 (Gave fra kona)

Dwarf Fortress : Dette spillet bør dere prøve ! Bare helt utrolig genialt! Anbefaler dog at man laster ned og kjører det via LazyNewB pack. Langt bedre enn Minecraft i mine øyne! SP

Lenke til kommentar

Fikk endelig fullført Uncharted 3 som forøvrig var helt kanon, et mesterverk. Skal starte på andre gjennomgang på UC3 når jeg klarer å legge vekk Serious Sam First Encounter, Serous Sam 3: BFE, Star Wars The Old Republic, BF3 eller Alan Wake på pcen.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Aldri spillt uncharted, burde jeg begynne med nr 1?

Her går det i The Witcher 2 på Pc for tiden. Sliter endel med å venne meg til rpg med tastatur og mus, men håper det kommer seg etterhvert. Prøvde med 360 spake men finner ikke ut hvordan jeg stiller inn sensitivitet på den, virker som den er på max hele tiden som er noe plagsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...