Mr. Pants Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Ble nylig ferdig med FF VII for første gang. Før der igjen spilte jeg gjennom Ori and the Will of the Wisps. Har så vidt begynt på FF VIII. Alle tre på Xbox. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Ey dude.. det var 66% off på The Division 2 på Uplay ikke lenge siden så betalte 100kr og har nå dritartig spell Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Nå for tida spiller jeg; Satisfactory, helt ny start i det nye området (Rocky Desert tror jeg den heter). Forza Motorsport 7 på Xbox One, både med kontroller og ratt og pedaler (Logitech G920), ratt og pedaler til lårene mine er "døde" (er veldig utrent ). Spiller også litt Gran Turismo 4 på PCSX2 emulator, kjøpte spillet brukt på Ebay, og lagde en ISO fil av plata, spiller med Xbox One kontrolleren jeg kjøpte sammen med Xbox'en. Og også litt World of Warcraft innimellom pga dobbel XP bonus, har lagd en ny Kul Tiran Warrior karakter. Og skal spille litt Star Trek Online med min tvillingbror, når han en gang våkner idag. ☺️ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Blitt helt hekta på Mount and Blade II: Bannerlord. Det er utrolig hvor mye forskjellig man kan finne på i det spillet! I begynnelsen av spillet er du bare en tulling på et esel som dreper uteliggere for å få nok penger til å overleve, mens mange timer senere hersker du over mer land enn øyet kan se, og bare sverdet ditt er mer verdt enn alt du noensinne eide før du fikk ditt eget slott. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Star Wars: Fallen Order - jeg er ganske dårlig på å slåss med lightsaber osv men ? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Spilte Conrtrol, men så fort jeg startet på Half Life Alyx glemte jeg alt annet. Så HL Alyx. + Anno 1800 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Basketball Stars på mobilen. Har startet på nytt uten å koble til Facebook. Mange seiere på rad mot nybegynnere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Battlefield 5, Boneworks og Beat saber + en del andre spill i ny og ne.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Final Fantasy VII remake, Resident Evil 3 remake og Sonic the Hedgehog, originalen. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Fremdeles post scriptum, beste ww2 FPSen man kan få. Samt Dirt Rally 2.0 med ratt, pedal, gir og VR headset. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Mount & Blade 2: Bannerlord. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Black Mesa, fantastisk med orginal Half Life i ny drakt (Xen inkludert). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) World of Warcraft Classic, Resident Evil 3 Remake, Final Fantasy VII Remake. Endret 13. april 2020 av Skurupu Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Animal Crossing. Begynner å bli litt ensforming, men det blir en halvtime her og der likevel. Begynte også på nytt på RE2 remaken i kveld, ga meg visst midt i uten å helt huske hvorfor så det føltes best begynne på nytt. Det er et råbra spill! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå er det Strange Brigade i Co op, samt Persona 5 royal og Zelda BOTW. Døgnet har ikke nok timer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Final Fantasy 7 Remake er den store tidslukeren nå, litt Doom Eternal i små doser mellom Battlefield V øktene. Ble kanskje litt for mye av det gode i Eternal for min del nå som jeg har kommet ett stykke. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 star conflict, ble hekta på grindingen av nye romskiper og fly rundt omkring Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Resident Evil 3 og Yakuza 3. Plukker kanskje opp FFVII etterhvert, men mulig jeg også går rett på Yakuza 4. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Borderlands 3 - skikkelig fett! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Halo: The Master Chief Collection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå