RRhoads Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 afterall skrev (46 minutter siden): Har spilt det litt mer, og må innrømme det hvertfall er blitt bedre - eventuelt er jeg blitt mer vandt med det. Synes likevel knappekombinasjoner fortsatt er noe tungvint. Noen ganger ender jeg opp med å sikte på folk, istedet for å snakke med dem, siden begge deler er lagt til L2. Også merkelig at jeg må trykke options først, for så å gå inn på kartet. Eller er det bare jeg som ikke har funnet snarveien? Hold nede optionsknappen for kart. Mener å huske det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Er på Apex og Warframe kjøret. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Siden skjermkortet i PC'en tok kvelden så har jeg spilt litt på Nintendo Switch. Går mest i Pokemon Shield og Fire Emblem: Three Houses. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Kjøpte L.A Noire på salg for 38 kroner for et par dager siden. Har akkurat startet spillet og håper det er like bra som anmeldesene tilsier! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 depaderp skrev (3 timer siden): Kjøpte L.A Noire på salg for 38 kroner for et par dager siden. Har akkurat startet spillet og håper det er like bra som anmeldesene tilsier! Jeg spillte gjennom L.A Noire da den kom på PS3. Likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 LA Noire hadde mange gode ideer, men var ikke perfekt. Jeg ville kanskje likt at det var mindre scriptet og at det fikk større påvirkning på historien hvordan du gjorde etterforskningen, for til tider lykkes de med å skape illusjonen av at det er tilfellet. TheKims skrev (23 timer siden): Det falt ikke helt i smak hos meg heller. Originalen var et av de bedre spillene jeg har spilt bare for å ha det sagt. Mulig man har blitt kravstor på sine eldre dager? Er det lenge siden du har spilt originalen? Jeg spilte gjennom det på nytt for et par år siden, og det er ingen tvil om at det har skjedd mye med spillbarheten siden da. Lenke til kommentar
Cyberfictional Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Spilte ferdig CODE VEIN (2019) og det var en interessant spillopplevelse. En kombinasjon av Dark Souls og Anime, men uten for mye klisjeer fra anime og spillet er langt bedre enn mange av de andre soulslike-spillene som har blitt lansert i løpet av de siste årene. Steam ID: Cyberfictional Link: https://steamcommunity.com/id/Cyberfictional/recommended/678960 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Hitman (2016) og Hitman 2 (2018), straks ferdig med sistnevnte. Gode spill, men er alt for utålmodig til å spille igjennom samme mission flere ganger slik det er lagt opp til med ting du låser opp osv.. Men bra gameplay og kule brett, anbefales. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Endelig fått kommet i gang med Red Dead Redemption 2. Inntrykket så langt: Fantastisk verden, krøkkete kontroller. Et typisk Rockstar-spill mao. Jeg tenker at hvis Rockstar hadde laget spillverdenen og f.eks. From Software hadde laget gameplayet, så ville vi fått det perfekte spill. Det er et mysterium hvorfor Rockstar ikke får til kontroller med sine ressurser. Det er som det er deres kryptonitt. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 De får jo til kontrollere, de. Tenkte ikke noe over det i hvert fall. Er forøvrig i gang med en ny runde med Super Mario Odyssey, av alle ting. Jakter etter alle månene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 DKC skrev (7 timer siden): De får jo til kontrollere, de. Tenkte ikke noe over det i hvert fall. Du må ofte holde to knapper inne samtidig som du skal styre med en tredje, det er som et halvt sekunds forsinkelse fra du trykker på sticka til du faktisk beveger deg som gjør at jeg alltid "overskyter" og går rett forbi den dingsen jeg skulle plukke opp, og selve grensesnittet er så overlesset med funksjoner at jeg ikke husker halvparten etter å ha gjort ferdig første kapittel. 1 Lenke til kommentar
Rika Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Har nettopp begynt å spille fortnite jeg ???? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Pokemon Go igjen av alle ting. Bor midt mellom et par gyms og pokestops nå og det er en del nye funksjoner som gjør at appen føles mer som et spill enn den gjorde i 2016. Skal prøve litt som casual og se om det gir meg noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Spiller NÅ på Resident Evil 2 Remake venter på Resident Evil 3 Remake 2020/04/03 neste måned da. ?? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Spiller litt Star Wars the Old Republic og The Elder Scrolls Online igjen. ^_^ Lenke til kommentar
Long legged creature Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg spiller Greedfall. Liker det ganske godt, men skulle ønske at det var åpen verden som man kunne utforske. Det er jo det delvis nå også, men på avgrensede områder. Jeg er veldig glad i å kunne utforske fritt selv om man til tider kan bli litt frustrert av å trakke rundt så mye. Savner også pil og bue. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Dead Cells og Path Of Exile. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Startet på Resident Evil 2 til Nintendo 64 her forleden, føles ganske surrealistisk å spille denne helt vanvittige godt utførte porten i fra Playstation Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Spiller nå dying light på steam å spillet er lettere nå synes jeg en sist gang, er lenge siden, var sliten i hode går da jeg la meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå