Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Den Lengste Reisen er så jævla fantastisk. Et av tidenes beste spill.

Jepp, kan spillet utenant nå, utenom de klossene på bordet i hula under vann, "sliter" alltid med den ;) Tror jeg har spilt den norske versjonen nesten hvert år siden jeg kjøpte det i 2000, og noen få ganger den engelske versjonen på steam.

Grim Fandango er også en favoritt, runda mange ganger det også ja. Fantastisk stemning og musikk i det spillet.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er omtrent halvveis inn i Batman: Arkham City, og storkoser meg. Hadde det ikke vært for at det kun er ei uke igjen til Diablo 3 kommer hadde jeg kunne bruke mye lengre tid på Arkham City.

Spillet er i likhet med sin forgjenger absolutt fantastisk.

Lenke til kommentar

Det som går mest her i gården er: Star Wars The Old Republic (PC), Battlefield 3 (PC), New Super Mario Bros Wii, Mario Kart 7 (3DS), El Shaddai Ascension The Metatron (PS3), LA Noire (PS3), Jak II (PS3), Saints Row 3 (PS3), Legend Of Zelda Skyward Sword (Wii) og Mortal Kombat (Vita)

Er en god del spill der men det er gøy for meg dette her! :)

Lenke til kommentar

Spiller nå Sniper Elite V2 og elsker det!

Men ikke løp og kjøp med mindre du liker sniping godt over gjennomsnittet. Spillet har nemlig en del mangler som ikke er så lette å overse med mindre man som nevnt er skikkelig sniperfan.

AI-en er under gjennomsnittet glup, historien fungerer bare som et enkelt bakteppe for gameplayet, og selve gameplayet inkludert coversystemet fungerer bare akkurat bra nok til å ikke suge. Men den viktigste delen, selve snipingen, fungerer som et skudd. Det er bare så utrolig deilig å plante kuler i nazipanner på 300 meters hold inkludert vind og tyngdekraft!

Lenke til kommentar

Fort Zombie. Fant det for en stund siden. Konseptet var bare utrolig fett. Synd det er så utrolig mange bugs, og de andre personene man finner er skikkelig retardert. I tillegg lagger det til tider, selv om grafikken er dårlig. Uansett, verdt å teste det ut folkens. Om du liker zombie survival altså.

Lenke til kommentar

Secret World

Har vært med på betatestingen lenge og er nå på betahelger før release, gleder meg som en liten unge!

Så med andre ord et bra spill?

Er tilbake til noen eldre Rpg'er :

Demise : Revelation.

Dwarf Fortress.

Icewind Dale 1 & 2 + Expansions.

Uncharted 3 PS3 (Trophies).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...