chairgame Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Den Lengste Reisen er så jævla fantastisk. Et av tidenes beste spill. Jepp, kan spillet utenant nå, utenom de klossene på bordet i hula under vann, "sliter" alltid med den Tror jeg har spilt den norske versjonen nesten hvert år siden jeg kjøpte det i 2000, og noen få ganger den engelske versjonen på steam. Grim Fandango er også en favoritt, runda mange ganger det også ja. Fantastisk stemning og musikk i det spillet. Endret 7. mai 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Grim Fandango er tidenes beste spill, så enkel er den saken. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg kjøpte Den Lengste Reisen da jeg var liten, kom meg aldri gjennom starten, haha. Dårlig gamer hvor liksom. Kanskje man skulle prøve det igjen ^^ Og for de som lurer, jeg gamer Black ops fremdeles. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er omtrent halvveis inn i Batman: Arkham City, og storkoser meg. Hadde det ikke vært for at det kun er ei uke igjen til Diablo 3 kommer hadde jeg kunne bruke mye lengre tid på Arkham City. Spillet er i likhet med sin forgjenger absolutt fantastisk. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det som går mest her i gården er: Star Wars The Old Republic (PC), Battlefield 3 (PC), New Super Mario Bros Wii, Mario Kart 7 (3DS), El Shaddai Ascension The Metatron (PS3), LA Noire (PS3), Jak II (PS3), Saints Row 3 (PS3), Legend Of Zelda Skyward Sword (Wii) og Mortal Kombat (Vita) Er en god del spill der men det er gøy for meg dette her! Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 World of tanks og sniper elite v2 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Warlock - Master of the Arcane Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Street Fighter X Tekken. Men tråden her er død, og det har ikke vært liv i SFxT forumet på Round1KO på lenge heller? Er det ingen som spiller det lengre? Endret 10. mai 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 For tiden pent lite da jeg venter på en oppdatering til en av moddsa i skyrim før jeg starter på nytt der. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Går igjennom Need for speed hot pursuit, GTA IV og Liberty city nå. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Spiller nå Sniper Elite V2 og elsker det! Men ikke løp og kjøp med mindre du liker sniping godt over gjennomsnittet. Spillet har nemlig en del mangler som ikke er så lette å overse med mindre man som nevnt er skikkelig sniperfan. AI-en er under gjennomsnittet glup, historien fungerer bare som et enkelt bakteppe for gameplayet, og selve gameplayet inkludert coversystemet fungerer bare akkurat bra nok til å ikke suge. Men den viktigste delen, selve snipingen, fungerer som et skudd. Det er bare så utrolig deilig å plante kuler i nazipanner på 300 meters hold inkludert vind og tyngdekraft! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Fort Zombie. Fant det for en stund siden. Konseptet var bare utrolig fett. Synd det er så utrolig mange bugs, og de andre personene man finner er skikkelig retardert. I tillegg lagger det til tider, selv om grafikken er dårlig. Uansett, verdt å teste det ut folkens. Om du liker zombie survival altså. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Driver: San Francisco på X360. Et av de bedre bilspillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-274360 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Akkurat nå spiller jeg Minecraft Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Går i CoD Modern Warfare 3(ps3) og Football Manager 2012(pc) her gitt... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Koser meg med Path of Exile stress test. Synd det bare varer ut helga, men Diablo 3 kommer jo på tirsdag. Lenke til kommentar
Tipo Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Secret World Har vært med på betatestingen lenge og er nå på betahelger før release, gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Secret World Har vært med på betatestingen lenge og er nå på betahelger før release, gleder meg som en liten unge! Så med andre ord et bra spill? Er tilbake til noen eldre Rpg'er : Demise : Revelation. Dwarf Fortress. Icewind Dale 1 & 2 + Expansions. Uncharted 3 PS3 (Trophies). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå