CommanderKeen Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Er på et lite Bioware-kjør om dagen. Mass Effect Andromeda kostet noe sånn som hundre kroner på PSN, så da testet jeg det. Så langt virker det ganske bra. Fin presentasjon og gode produksjonsverdier, nå som alle bugs er knust. Spent på hva som skjer videre. Anthem har jeg hoppet litt til og fra. Det er morsomt i korte perioder, men klarer ikke holde på oppmerksomheten min. Grafisk er det dog kanskje noe av det mest imponerende som er laget. Noensinne. All ære til de som har stått for det tekniske. Spesielt selve Javelin-draktene ser jo helt fantastiske ut. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Illusion of Gaia/Time. Det er ikke alltid like lett å gå tilbake til gamle klassikere, men dette er skikkelig polert og morsomt å spille. Det minner ikke overraskende mye om Soul Blazer, som jeg rundet for noen uker siden. Lenke til kommentar
S4050-R40B Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Bloodborne er helt fantastisk. Jepp, blir sittende alt for lenge av gangen og spille bestemte meg fort for å ikke titte på guides eller noe sånt, da jeg kan ha en tendens til å gjøre det når jeg står fast xD endte opp med at jeg løp inn til Shadow of Yarnham ved tilfeldighet, totalt uforberedt kanskje ikke den verste bossfighten, fikk det til på første forsøk, men med typ 5% hp og tomt for ALT men ja, veldig gøy, elsker stemningen, lydene, jumpscares og alt det andre totale wtf opplevelsene. <3 kidnapperne/snatcherne er no kødder tho (a) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Jepp, blir sittende alt for lenge av gangen og spille bestemte meg fort for å ikke titte på guides eller noe sånt, da jeg kan ha en tendens til å gjøre det når jeg står fast xD endte opp med at jeg løp inn til Shadow of Yarnham ved tilfeldighet, totalt uforberedt kanskje ikke den verste bossfighten, fikk det til på første forsøk, men med typ 5% hp og tomt for ALT Vil si den bossfighten er en av de vanskeligere. Lenke til kommentar
S4050-R40B Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Vil si den bossfighten er en av de vanskeligere. Hadde myyye mer trøbbel med Martyr Logarius for å si det sånn^^ Darkbeast Paarl også først, før jeg skjønte at lockon var en særdeles dårlig ide^^ Rom sleit jeg også med, men gikk til slutt. Tror jeg er på vei mot en ny bossfight nå, kommet meg gjennom Yarhagul nå som jeg faktisk skal være der, er på vei ned en bakke og kan summon Antel eller Antal eller hva den npc'n heter^^ så både gleder og gruer meg til det senere idag Noen her som skal forhåndsbestille/spille Code Vein? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Da var en oppdatering til Dragon Quest Builders 2 endelig ankommet. Oppdateringen legger til en epilog (kreves en del for å se den), væreffekter, øker til tre Buildertopiaøyer, og vi har nå tre save filer. Kjekke saker. Har for lengst fullfør historien, og har kjøpt absolutt alt av oppskrifter (minus de jeg må åpne på annet vis), og burde ha gått lei snart. Men det blir jo bare bedre og bedre, spesielt nå da jeg plutselig har mye mer område å leke på. Var bare å kopiere savefilen, så har jeg tre savefiler som har fullført historien osv, og hele ni Buildertopiaøyer å leke på. Endret 21. august 2019 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Blitt en del timer med Dragon Quest XI på Switch nå. Er bare en demo, men den er rimelig lang, og alt overføres til fullversjonen når den kommer om en måneds tid. Gleder med syyyyykt... Er så lett å bare bli sittende og spille "litt til". Har det jo (selvsagt) på PS4 også, men det er mer innhold i Switch-versjonen, man kan spille i 2D i fullversjonen (men ikke i demoen), og synes håndhold er best når det kommer til meningsløs grinding. Da er Switch perfekt. Håndhold til grinding, docked til alt det andre. Win-win. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Meh-meh-meh! Xenoblade Chronicles 2. FOR et spill. Rart, corny, meget spesiell engelsk voice acting, men jeg klarer ikke bytte til Japansk for det er så komisk dårlig. Eller ikke dårlig, bare veldig rart måten de snakker på. Spesielt Rex som høres ut som om at alt han sier er en stor overraskelse for han. Gameplay er gøy etter 5 timer. Har hørt tutorialen er 16 timer lang, det kan bli interessant. Combat minner meg mye om WoW av alle ting. Spiller i håndholdt modus i noe som må være 360p. Dette er blurry. Spent på åssen det ser ut på TVen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Meh-meh-meh! Xenoblade Chronicles 2. FOR et spill. Rart, corny, meget spesiell engelsk voice acting, men jeg klarer ikke bytte til Japansk for det er så komisk dårlig. Eller ikke dårlig, bare veldig rart måten de snakker på. Spesielt Rex som høres ut som om at alt han sier er en stor overraskelse for han. Gameplay er gøy etter 5 timer. Har hørt tutorialen er 16 timer lang, det kan bli interessant. Combat minner meg mye om WoW av alle ting. Spiller i håndholdt modus i noe som må være 360p. Dette er blurry. Spent på åssen det ser ut på TVen. Jeg synes det så meget bra ut på storskjermen. Spesielt enkelte av områdene er veldig pene å se på. Da tenker jeg mer på design enn oppløsning, men det hjelper å ha litt størrelse på bildet. Xenoblade Chronicles 1 imponerte meg med det engelske stemmeskuespillet, men med noen få unntak synes jeg ikke stemmene passet så godt med karakterene i XC2. Byttet til japansk og det satt med en gang mye bedre. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Prøvde meg litt på No Man's Sky nå. Har ikke spilt det siden vi fikk basebygging, og selv da ble det bare en kort periode. Før det var forrige gang jeg spilte ved launch, så mye har skjedd, for å si det sånn. Tutorialen var rimelig rett frem, og mener jeg var mye mindre forvirret nå enn ved launch. Det er lettere å finne ut hva man skal gjøre, og lett å huske ting i etterkant. Det er også lagt til snarveier med D-pad for å lade ting, fylle oksygenholderen, og så videre. Quests har vi også, og et tredjepersons kamera. Mener det kun var førsteperson da jeg spilte sist, men kan ta feil. Er jo en stund siden. Men uansett, dette lover svært bra. Er bare sykt mange spill som kommer nå i september, så tror jeg venter med No Man's Sky til jeg får bedre tid til å virkelig sette meg inn i dette. Men hvis det holder seg slik jeg tror, kan dette bli knall. Kjedelig ved launch, meget bra nå. Ellers sliter jeg litt med å bestemme meg for hva jeg skal spille. Er jo så mange spill som er rett rundt hjørnet, så har ikke lyst til å sette meg ned med et spill som varer i flere hundre timer nå. Blir vel å bygge mer i Dragon Quest Builders 2, tenker jeg. Blir som regel det. Men er også en patch til Bloodstained: Ritual of the Night ute på Switch, så får se hva den gjør. Tok pause for å vente på en patch som skulle ordne det meste, så håper det er den vi har fått nå. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) Illusion of Gaia/Time. Det er ikke alltid like lett å gå tilbake til gamle klassikere, men dette er skikkelig polert og morsomt å spille. Det minner ikke overraskende mye om Soul Blazer, som jeg rundet for noen uker siden. Illusion of Gaia skulle vel egentlig hete Soul Blazer 2. Endret 26. august 2019 av kUaMooMoo Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Illusion of Gaia skulle vel egentlig hete Soul Blazer 2. Det var jeg ikke klar over, men synes nok allikevel Illusion of Gaia er et kulere navn. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) Det var jeg ikke klar over, men synes nok allikevel Illusion of Gaia er et kulere navn. Ja. Soul Blazer og Ilusion of Gaia er spill som bringer gode minner fra barndommen. Spesielt Soul Blazer, spilt gjennom det ved flere anledninger i voksen alder også. Liker det godt Endret 26. august 2019 av kUaMooMoo Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Plukket frem igjen Bloodstained: Ritual of the night på Switch. Det ble lagt i backloggen mens jeg ventet på patchen, så fullførte det aldri. Hjalp ikke at jeg satt fast heller. Men patchen gjør at kartet ikke zoomer ut hele tiden, og etter litt slit tror jeg at jeg fant ut hvor jeg skal dra videre. Blir knall, det her. Er også noen andre ting i patchen, som bedre optimalisering osv. Merker ingenting at det selv, men det skal kjøre mye bedre nå, og kræsje mye mindre. Har aldri kræsjet hos meg, men patch note is what patch note does. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 WoW Classic. Farvel virkelige liv for en måned eller tre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ja. Soul Blazer og Ilusion of Gaia er spill som bringer gode minner fra barndommen. Spesielt Soul Blazer, spilt gjennom det ved flere anledninger i voksen alder også. Liker det godt Per nå heller jeg faktisk mot at jeg liker Soul Blazer hakket bedre enn Illusion of Gaia. Jeg savner dette med at man frigjør folk og bygger opp byer når man går gjennom dungeons. Dungeons er heller ikke like godt designet; på Larai Cliff f.eks. så alt så likt ut overalt at jeg gikk meg vill, og hvordan man skulle løse puzzles i Sky Garden var veldig lite intuitivt. Det er også en del ting det er nesten umulig å finne ut av uten guide. Bossen Castoth må man slå i hodet for å gjøre skade på, men det er ikke mulig å skade hodet før man har slått ham på begge hendene først, så jeg gikk rett og slett utfra at hodet var usårlig og prøvde alt mulig annet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Spiller enda Path Of Exile. Endret 2. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Endte opp med å installere ME Andromeda, Bare en times tid inn i spillet, jeg liker settingen, den har fanget litt av oppdagelsen lysten og drømnen fra Star Trek, jeg liker dette med å utforske the ukjente der ute i rommet. 2 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Nesten ferdig med Detroit: Become Human. Elsker det! Hadde absolutt ingen forventninger til spillet før jeg begynte, men det er rett og slett knall! Kan egentlig ikke huske et spill som har gjort så mye inntrykk på meg før. Hele følelsesregisteret har vært aktivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå