PolarCow Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Her går det i: PC: Gardens of time (FB), Farm Mania PS3: Enslaved Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Gav opp mølet LA Noire og gikk heller over til Uncharted 2 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Battlefield - Bad Company 2 og Bioshock på PS3 Endret 2. august 2011 av Cpt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Spiller Fable 2 på Xbox 360 for tiden. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Transformers: War for Cybertron (PC). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Gav opp mølet LA Noire og gikk heller over til Uncharted 2 Jeg har startet på det selv nå, men kan ikke si at jeg er så veldig imponert. Synes det så veldig bra ut før spillet kom ut, og gledet meg stort til det. Men skal helt klart spille gjennom det, for det er jo langt ifra dårlig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Gav opp mølet LA Noire og gikk heller over til Uncharted 2 Jeg har startet på det selv nå, men kan ikke si at jeg er så veldig imponert. Synes det så veldig bra ut før spillet kom ut, og gledet meg stort til det. Men skal helt klart spille gjennom det, for det er jo langt ifra dårlig. Jo, teknisk sett er det elendig. Grafikken er tragisk, fysikken er ikke-eksisterende, gameplayet er uinspirert og det samme hele tiden, historien mangler fullstendig (jeg fant i alle fall ikke noe historie der) og det er ekstremt frame-rate problemer på PS3.Det gjør det ikke akkurat til et bra spill. Men det betyr jo ikke at det ikke er underholdende for mange. On-topic spiller jeg nå DiRT3 på PS3 og Age of Empires Online på PC. Endret 18. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Spiller for tiden disse Dawn Of War 2 (PC). Et kongespill som jeg har spilt i 135 timer på 14 uker Killzone 3 (PS3) Assassins Creed Brotherhood (X360) The Witcher 2 (PC) Batman Arkham City GOTY (PC), med 3D Vision selvfølgelig Legend Of Zelda OoT (3DS) Splinter Cell (PS3) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Gav opp mølet LA Noire og gikk heller over til Uncharted 2 Jeg har startet på det selv nå, men kan ikke si at jeg er så veldig imponert. Synes det så veldig bra ut før spillet kom ut, og gledet meg stort til det. Men skal helt klart spille gjennom det, for det er jo langt ifra dårlig. Jo, teknisk sett er det elendig. Grafikken er tragisk, fysikken er ikke-eksisterende, gameplayet er uinspirert og det samme hele tiden, historien mangler fullstendig (jeg fant i alle fall ikke noe historie der) og det er ekstremt frame-rate problemer på PS3.Det gjør det ikke akkurat til et bra spill. Men det betyr jo ikke at det ikke er underholdende for mange. On-topic spiller jeg nå DiRT3 på PS3 og Age of Empires Online på PC. Etter å ha spilt mer er jeg forsåvidt enig med deg, utenom grafikken. Den er langt fra det beste jeg har sett, men god nok. Det jeg har mest problemer med er selve avhørene. Det er jo nesten umulig å tippe riktig svar. Det er også dårlig AI og veldig mange bugs i dette spillet. Han fyren (Bowowsky eller hva han heter) klarer ikke alltid å bli med inn i bilen. Det gjør at jeg må kjøre fra ham. Satt meg også fast i en heis som gjorde at jeg måtte slå av og starte på nytt. Og det at spillet hakker så mye som det gjør synes jeg er for dårlig for et konsollspill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Spiller for tiden: Oblivion: Shivering Isles (Xbox 360) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det jeg har mest problemer med er selve avhørene. Det er jo nesten umulig å tippe riktig svar. Om du "må" ha rett svar hele tiden er det bare å lagre rett før avhøret. Liten quicksave, liten quickload, og vips har du 100% rett svar. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er vel ikke mulig å quicksave og quickloade i L.A. Noire? Spillet lagrer for deg. Har trykket på quit når jeg har tippet feil noen ganger, men det tar så lang tid at jeg ikke gidder å gjøre det mer. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kjipt å høre at LA Noire ikke imponerer, hadde sett frem til å teste det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er vel ikke mulig å quicksave og quickloade i L.A. Noire? Spillet lagrer for deg. Har trykket på quit når jeg har tippet feil noen ganger, men det tar så lang tid at jeg ikke gidder å gjøre det mer. Kanskje ikke quicksave, men som du sier er det bare å avslutte og reloade. Tar nå ikke så alt for lang tid. On-topic går det mest i Age of Empires Online på PC, og Tekken 6 og Dirty 3 med ratt på PS3. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 rift from dust fallout nv bfbc2 alle på pc Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Nå for tiden går det i: The Witcher 2 (PC) Kirby Epic Yarn (Wii) Borderlands (X360) Alan Wake (X360) Pokemon SoulSilver (DSi XL) Tales Of Vesperia (X360) Batman Arkham Asylum (PC) Dawn Of War 2 (PC) Blandet godt vil jeg si 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Det går ikke i surr med så mange spill og drive og spille om hverandre? Må selv ha et om gangen til jeg er ferdig med det, skal jeg klare og ha 100% fokus på det jeg spiller Spiller for tiden: Bioshock 2 (Xbox 360) Endret 24. august 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Jeg klarer å ha 100% fokus på 10 spill om gangen, om ikke mer! Spilte nå i 3 timer i strekk The Witcher 2 Skal også fyre opp noe Batman AA og Resident Evil 5 til pc Endret 24. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Her går det i : Starcraft 2 Divinity II The Knights Saga Battle field Bad Company 2 From Dust Pluss litt av og til med: Minecraft COD Black Ops +++ Og litt på PS3 Endret 24. august 2011 av kule-ku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå