TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Dawn Of Magic, er et fantastisk spill. Elsker oppsettet til magian. At man kan kan kobinere/lage egne evner selv. Endret 12. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Et virvar av ting. Assassin’s Creed: Odyssey og Fallout 76 er i førersetet. Fellesnevneren for de to er at det er to massivt undervurderte spill. Koser meg gløgg i hjel med begge. Spesielt AC har en hel rekke interessante og brukervennlige systemer som jeg finner ordentlig interessante. Og så er det jo ikke til å komme unna at det bare er en latterlig mengde innhold der også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Er Odyssey så undervurdert? Fikk vel stort sett strålende omtaler fra både media og spillere? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Jau, det kan godt være at det bare er min oppfattelse. Satt bare igjen med et inntrykk av at folk var lite imponert med det etter RDR2 leverte så inn i de grader. At AC bare var kvantitet, mens RDR2 var kvalitet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Det kan diskuteres. Har hørt mange si det stikk motsatte, at RDR2 var en gedigen skuffelse, og AC: Odyssey virkelig leverte. Etter å ha spilt begge to en stund vil jeg si Odyssey helt klart er det jeg har likt best. Det har fint lite med Assassin's Creed å gjøre, men bortsett fra det er det et knallspill. RDR2 er heller ikke dårlig, men synes de dro realismen for langt. Er noe av det samme jeg slet med i de gamle Ghost Recon-spillene. Et skudd, og du er død. Det er realistisk nok, men når folk skyter det fra noen kilomter unna (føles det som...) blir det for kjedelig for meg. Var alt for mange ganger jeg ble one-shotta uten å ha peiling på hvem som skjøt. Da foretrekker jeg å heller skru ned realismen litt, og fokusere mer på morsomt gameplay. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Jau. Jeg liker begge spillene veldig godt, men troe RDR2 trekker det lengste strået. Verdenen de har skapt og menneskene som bor i den føles bare så ekstremt troverdig. Og jeg er som liker realistiske ting i spill. Spesielt når det kommer til camping og sånne ting. Men AC er absolutt veldig bra det også, men mer i den ekstremt tilfredsstillende listeavkryssingsmåten. Det å bygge karakteren sin og se tallene stige og stige er jo supertilfredsstillende. Det er en grunn til at jeg elsker spill som Destiny. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Spiller litt Minecraft igjen. Lagde en liten borg i Creative Mode for å prøve ut noen konsepter og ble skikkelig fornøyd. Nå må jeg bare grave fram i overkant av 2000 stein + finne en tresort jeg ikke har for å få bygget den på survivalverdenen min. Blir litt jobb, men tror det skal bli vanvittig kult å stå på muren eller i tårnet og skyte ned skjeletter og andre drittsekker om natta. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Cursed Castilla, eller Maldita Castilla som det heter originalt. Dette er en indie platformer som er inspirert av Ghosts n' Goblins og Super Ghouls 'n Ghosts. Det spikrer gameplayet og atmosfæren fra disse spillene, men er mye mer sjenerøst med check points og gir deg uendelige continues. For meg er dette helt perfekt, siden du får den høye vanskelighetsgraden men uten kjedsomheten med å måtte repetere lange sekvenser hver gang du dør. En sterk anbefaling om du har noe som helst forhold til de nevnte titlene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Tony Hawk Pro Skater 2 og CastleVania SOTN på PS Classic.Vet ikke helt hva jeg syns om konsollen, igjen er jo ledningene altfor korte til at det kan kobles til TVen på vanlig måte. Men kommer til å kose meg litt med denne maskinen en stund, autobleem fungerer veldig greit. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Squad. Versjon 15 kom ut igår og er nok det beste fps spillet til nå (Milsim sjangeren). Knallbra Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Spiller Rising Storm 2 Vietnam og Rocket League. Vurdert squad lenge men veldig usikker, ser sykt bra ut men samtidig man må nesten være en gjeng som spiller. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Cities Skylines noe, Minecraft pga min egen server og en annen pga mcmmo skills. (Grave fortere osv ) Prøver og komme tilbake på World of Tanks & South park spill jeg nylig kjøpte. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Squad. Versjon 15 kom ut igår og er nok det beste fps spillet til nå (Milsim sjangeren). Knallbra Har det på blokka, men jeg har svårt for å prøve noe annet enn PUBG. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Påbegynt FFXIV: Shadowbringers på PS4 (Pro). Så langt veldig imponerende. Det første dungeon er noe av det kuleste jeg har spilt på mange, mange år, uavhengig av sjanger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 (endret) Dota Underlords, må si meg overrasket over denne "nye" sjangeren så langt. Spillet virker ganske simpelt, men det er et hav av mulige kombinasjoner mellom heltene, samt items. Interessant strategi spill og gratis. Endret 21. juli 2019 av Nitrius Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Pathfinder: Kingmaker Parkitect Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Borderlands 2 - rundet spillet og har akkurat spilt ferdig den gratis dlcen som kom i sommer, Commander Lilith & the Fight for Sanctuary - som var veldig bra. Fikk med meg en god del Pearl & Orange våpen - får teste de ut i resten av dlcene Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 FFIX på Playstation Classic. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Skal teste ut mitt nye spill, om ikke så lenge. :wee: Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Kos deg med filmen spilllet. Her går det nesten bare i Dragon Quest Builders 2 til Switch, men har Wolfenstein: Youngblood (Switch) på nedlasting, og Fire Emblem: Three Houses kommer på fredag. Blir en hektisk helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå