Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

The Division 2, take two! :p Etter å ha nådd maks level i Anthem, er det kanskje på tide å teste Division 2 mer. Er bare level tre eller fire, men kom aldri helt inn i det. Kanskje dette endrer seg nå da jeg kan bruke mer tid på det. Er jo bare en måned igjen til jeg kan dra til Elsweyr, så får bruke denne måneden til å teste Division 2 grundig. Er nok en solid underdog i forhold til Anthem og Elder Scrolls Online, men hvem vet? :)

Vil ikke kalle Division 2 noe underdog sammenlignet med Anthem....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel snarere motsatt ja. Anthem når jo ikke the division til knærne engang når det kommer til innhold.

 

The Division 2 har langt mer innhold enn Anthem, men hva hjelper det når det er gørrkjedelig å spille? :)

 

For tiden går det mest i Rage 2 her. Det startet rimelig tregt, og var rimelig nær å gi opp noen ganger. Fint lite health, null måte å få mer på, lite ammo, og en svært boss pluss en drøss adds. Morsomt. Endte med å gi opp hele greia, men jeg satt fortsatt omringet av fiender uten noen måte å fast travel ut. Men kom meg til slutt ut i den åpne verdenen igjen, og har gjort en god del andre ting i stedet. Nå da jeg har fått noen oppgraderinger, mer helse og mer å gjøre har spillet begynt å åpne seg opp for alvor, og jeg blir bare mer og mer hekta. Rage 2 gikk fra helt elendig i starten, til foreløpig GOTY.  :love:  (men vi har jo Fire Emblem: Three Houses, Dragon Quest Builders 2, Super Mario Maker 2, Biomutant, Ghost Recon: Breakpoint og Bloodstained: Ritual of the Night å se frem til, så Rage 2 bør ikke føle seg alt for trygg på tronen. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Division 2 har langt mer innhold enn Anthem, men hva hjelper det når det er gørrkjedelig å spille? :)

 

For tiden går det mest i Rage 2 her. Det startet rimelig tregt, og var rimelig nær å gi opp noen ganger. Fint lite health, null måte å få mer på, lite ammo, og en svært boss pluss en drøss adds. Morsomt. Endte med å gi opp hele greia, men jeg satt fortsatt omringet av fiender uten noen måte å fast travel ut. Men kom meg til slutt ut i den åpne verdenen igjen, og har gjort en god del andre ting i stedet. Nå da jeg har fått noen oppgraderinger, mer helse og mer å gjøre har spillet begynt å åpne seg opp for alvor, og jeg blir bare mer og mer hekta. Rage 2 gikk fra helt elendig i starten, til foreløpig GOTY.  :love:  (men vi har jo Fire Emblem: Three Houses, Dragon Quest Builders 2, Super Mario Maker 2, Biomutant, Ghost Recon: Breakpoint og Bloodstained: Ritual of the Night å se frem til, så Rage 2 bør ikke føle seg alt for trygg på tronen. :p

 

Dette forblir subjektivt. Selv storkoser jeg meg med The Division 2. Syns det er et veldig bra spill med masse artige gadgets å prøve ut. Men er et veldig overveldende spill i begynnelsen da det er mye å sette seg inn i og gripe tak i. Men når man kommer inn i det og får tilgang til flere gadgets + spesialisering som åpner seg på level 30 så er det langt fra kjedelig i mine øyne. Syns og oppdragene er svært innholdsrike og gode.

Lenke til kommentar

Har havnet på Minecraft-kjøret igjen.

 

Det er det perfekte spill når man trenger å være kreativ og slappe litt av.

 

Levler også en ny barbar i D3 i den nye sesongen.

 

Rett og slett to ekstremt avslappende spill etter 35 timer med Cuphead-stress! (Fullførte det to og en halv gang før jeg gikk lei).

Lenke til kommentar

Du burde prøve Portal Knights. Det har det meste fra Minecraft, men ser mye bedre ut, og har en solid dose hakking og slashing for å gjøre ting litt mer variert. :)

 

Plukket frem Ace Combat 7 her, har nesten endelig kanskje giddet starte Vampyr (fikk det gratis på Gamepass), og vurderer å plukke opp Soul Calibur VI igjen. Det og Dead or Alive 6 ble satt på vent mens jeg spilte Mortal Kombat 11, men dessverre var MK11 så skuffende at jeg knapt har rørt det på lenge. Selve gameplayet er jo på topp, og det er mye å gjøre. Men akkurat som i Division 2 er det lite interessant, når det som er å gjøre er så kjedelig. Spille i fire timer, tjene penger, åpne en kiste, og få enda en liten fargevariant på kostymet til en eller annen jeg aldri spiller? Haha, nei takk.

Lenke til kommentar

Total War Three Kingdoms. Kjøpt i går. Skulle gjerne hatt settingen i Europa middelalder, men likevel svært artig spill. Kan bli noen timer med dette.

 

Nå finnes det vel allerede ca. 3000 strategispill der ute med den settingen, inkludert to Total War. Ønsker mer kreativitet med settingene velkommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller AC Odyssey for tiden, men blir litt overveldet over hvor mye det er å gjøre, samtidig som alt er rimelig repetitivt uansett hvor i den enorme spillverdenen en befinner seg.

 

Vel, narrativet er nok uansett ikke bra nok til at det hadde stått på egne bein, så mulig det er smart av Ubisoft å bare lasse på med mer. Jeg vet ikke. Føler til tider jeg bare halser fra spørsmålstegn til spørsmålstegn på kartet.

Lenke til kommentar

Nå finnes det vel allerede ca. 3000 strategispill der ute med den settingen, inkludert to Total War. Ønsker mer kreativitet med settingene velkommen.

Tja. Medieval 2 drar på årene. Rome 2 er ikke middelalder-setting og Thrones of Britannia er ikke et fullverdig Total War.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Spiller AC Odyssey for tiden, men blir litt overveldet over hvor mye det er å gjøre, samtidig som alt er rimelig repetitivt uansett hvor i den enorme spillverdenen en befinner seg.

 

Vel, narrativet er nok uansett ikke bra nok til at det hadde stått på egne bein, så mulig det er smart av Ubisoft å bare lasse på med mer. Jeg vet ikke. Føler til tider jeg bare halser fra spørsmålstegn til spørsmålstegn på kartet.

 

Omtrent alle jeg kjenner som spilte det spillet gikk lei og datt av. Jeg ga opp Assassin's Creed for årevis siden, men husker den følelsen fra både det og Far Cry. Det er så mye ubetydelig fyllstoff at man fullstendig mister interessen. Det er som en spillverden befolket av kloner av Preston Garvey og jarler som putter ut dusør på noen banditter.

 

Når Read Dead, Nier og Yakuza klarer å ha side quests som faktisk har en unik og underholdende historie føler jeg Ubisoft har få unnskyldninger her. Fatter ikke poenget med uendelige sjelløse samlebåndsoppdrag, spill er lange nok som de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble ferdig med Horizon Zero Dawn(med Into the Frozen Wilds) forrige uke. Likte det veldig godt, og spillet går rett inn på topp fem-listen min. Begynte på RDR2, men ble litt frustrert over kontrollene, og spesielt menyen og hvordan man velger ting, men det er sikkert en tilvenning. Venter nok litt med det spillet, da jeg har andre spill i backloggen.

 

Spiller nå AC Origins, men jeg synes oppdragene er litt repetive, og klarer ikke å spille spillet lenge om gangen. Spillet ser veldig bra ut på PC med 1440p Ultrawide, og kan ikke klage der. Kommer nok til å fortsette å spille det en stund til i håp om at historien tar seg opp.

Lenke til kommentar

Historien i AC Origins tar seg opp ja, men det er fortsatt ikke sånn ekstremt engasjerende. Spilte det en time her og der, er heldigvis bare 15 timer langt om man gjør main quest og litt andre ting.

 

Ferdig med Katana Zero her. Bra, men kort.

 

I kveld blir det litt Hollow Knight, mest for å få det vekk fra Switchen og backlogen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...