Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler deg virkelig å ikke spille Automata. Jeg hadde samme utgangspunkt som deg, NieR var et av mine favorittspill på 360 og jeg har hatt Automata stående i hyllen lenge fordi jeg var overbevist om at det aldri kan måle seg med originalen.

Historien begynner å ta seg litt opp, men det er ikke i nærheten av NieR. Spillet sliter også med mye som man tillot ved forrige konsollgenerasjon, som ustabil fps, dårlige teksturer og mye grått/brunt.

Nei, jeg må spille igjennom NieR igjen etter Automata, for dette er et midt på treet spill. NieR er ett av få 10/10 spill i min bok.

Uenig, jeg elsker dem begge.

PS: Jeg spiller nå Diablo III

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg virkelig å ikke spille Automata. Jeg hadde samme utgangspunkt som deg, NieR var et av mine favorittspill på 360 og jeg har hatt Automata stående i hyllen lenge fordi jeg var overbevist om at det aldri kan måle seg med originalen.

Historien begynner å ta seg litt opp, men det er ikke i nærheten av NieR. Spillet sliter også med mye som man tillot ved forrige konsollgenerasjon, som ustabil fps, dårlige teksturer og mye grått/brunt.

Nei, jeg må spille igjennom NieR igjen etter Automata, for dette er et midt på treet spill. NieR er ett av få 10/10 spill i min bok.

Ah, NieR, et av få PS3-spill jeg har stående i hylla som jeg fortsatt ikke har spilt.  :whistle:

Lenke til kommentar

Trur det er veldig få spill som kan måle seg opp mot Nier Replica. Cavia gjorde såpass bra jobb med spillet på alle aspekter.

Etter så mange år så hører jeg fortsatt på OST til Nier, Grandma,Yonah,the wretched automatons,snow in the summer,hills of radiant winds,begge sangene til Kaine og Emil, the ultimate weapon

Lenke til kommentar

Playstation 1 versjonen av warcraft 2

I emulator

På mobiltelefonen

Med verdens minste snes håndkontroller

det funker veldig bra :)

Jeg spilte begge deler på 90-tallet men PC-versjonen var vilt overlegen den trege og grøtete PS1-versjonen. Nå vet jeg ikke hvordan det blir på emulator, siden man kan oppskalere og dra nytte av sterkere maskinkraft (antageligvis, vet ikke hvor sterk en mobil er).

Lenke til kommentar

Jeg spilte begge deler på 90-tallet men PC-versjonen var vilt overlegen den trege og grøtete PS1-versjonen. Nå vet jeg ikke hvordan det blir på emulator, siden man kan oppskalere og dra nytte av sterkere maskinkraft (antageligvis, vet ikke hvor sterk en mobil er).

Ser helt fint ut på liten skjerm :) . Går også veldig smood gjenom emulatoren.

Lenke til kommentar

Startet som smått med Trails of cold steel og Devil may cry 5 på PS4, men fokuserer mest på Mortal Kombat 11 på Switch. :)

EDIT: Ser Vampyr er gratis på XB Gamepass, og The Surge er gratis med PSN+. Har faktisk lett etter The Surge en god stund nå, men aldri funnet en pris jeg er komfortabel med. Kroner null passer meg utmerket. :p Vampyr er jeg bare mildt interessert i, men blir morsomt å teste, nå da jeg får det gratis. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Bioshock Infinite Burial at Sea Episode 2. Jeg er frelst. Blir en ny runde med Bioshock 1 etter jeg er ferdig med dette.

Er frelst jeg også - er nok min favorittspillserie - som jeg må innom med jevne mellomrom. Unik stemning og atmosfære, perfekt galskap - samtidig som variasjonene i combat er veldig bra.

Lenke til kommentar

Begynt og spille assassins ceed Odyssey igjen. Tenkte jeg måtte gi det et nytt forsøk. Gjør mye rett men mangler såpass at man ikke får 100% innlevelse, så man storkoser seg ikke når man spiller,desverre. Men er greit nok. Hadde de hatt mer konsekvenser ang jobbe for sparta eller athen, litt bedre cutscenes og dialog, flere valg,bedre ai,bedre grafikk på omgivelser og mer optimalisert så kunne det blitt et kjempespill. Nåværende form er det generelt for lite dybde på det meste. Men alt i alt en grei tidtrøyte hvis man setter forventingene litt ned. 

Lenke til kommentar

Nier: Automata er et MUST. En av de beste historiene noensinne fortalt i spillform. Måten det hele avslører seg selv i den siste akten er magisk.

Prøvde meg på det, synes det var veldig labre greier. Var vel egentlig et spill som kanskje passer bedre på en 3DS?

Lenke til kommentar

Prøvde meg på det, synes det var veldig labre greier. Var vel egentlig et spill som kanskje passer bedre på en 3DS?

Nei, overhodet ikke. Det er vell heller stikk motsatt. Det eneste problemet jeg hadde med spillet var at PS4 ikke klarte å kjøre det i mer enn 30 FPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...