Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 DAYZ Er et utrolig bra spill nå.. Veldig gøy, og mange modded servere. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Utrolig er vel en overdrivelse. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Generasjon Zero Generation* Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 (endret) Ninja Gaiden 2 på Xbox one X. Sub 4k og 60 fps uten drops. Combat holder seg utrolig bra, selv etter Nioh og Sekrio. Bossene er litt for lette for meg. Veldig bra av MS og holde denne klassikeren i livet på denne måten. Endret 18. april 2019 av cuberen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Går i Gwent, Witcher 3 og Division 2. Litt små lei Division 2 nå, føler meg veldig ferdig frem til raidet kommer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Fikk så klart ikke Diablo III til Switch i posten i tide før påskeferien, så da går det i Donkey Kong på Gameboy Color. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Utrolig er vel en overdrivelse. Jaha, og hvorfor påstår du dette? Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Jaha, og hvorfor påstår du dette? Sikkert fordi det suger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Sikkert fordi det suger. Og hvorfor suger det? Det hadde jo vært fint med en forklaring på hvorfor det suger, og ikke er så bra. DayZ har nå kommet ut av beta. Spillet var "dårlig" fordi det var i utvikling på lavt nivå, dvs. engine. De utviklet spillet på et mye lavere nivå enn det de først så for seg at de måtte gjøre, og det resulterte i 5+ år med utvikling som fansen klaget over. Selv ble jeg også frustert, men så fikk jeg vite at de utviklet en ny motor og da er det ikke bare bare å få et spill ut. Nå kjører spillet helt fantastisk, mens man i f.eks modden hadde 30 - 20 fps bare i byer, og generelt hadde jeg den fpsen til og med utenfor byer. Noen ganger var jeg heldig med 60, men det var svært sjeldent grunnet hvor dårlig optimalisert Arma motoren var, mens de nå kjører en egen motor som er utviklet spesifikk for denne typen spill. Så lenge man er forsiktig med settings så klarer man lett å få 100 average fps. Endret 11. juni 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg synes utifra utvikling så er DayZ fantastisk nå muligens i forhold til tidligere Jeg var stor fan av DayZ og spilte både mod og standalone flere hundre timer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Napoleon Total War med Napoleonic Total War 3 mod versjon 8.2 Stakars AIen er totalt uburklig, selv på hard eller vanskligere greier den bare ikke koordinere noen angrep, Det hjelper ikke fienden at den har dobbelet så mye kavaleri som meg når den bare sender en og en enhet mot meg til å bli skutt i stykker. Eller når de marsjerer rett mott et batteri som fyrer løs kanon kule etter kanon kule, før den bytter til canister. Det var beregnet at et artilleri batteri under Napoleons krigene kunne under normale omstendigheter forsvare seg mot alle frontalangrep. Og som det ikke er selvmord nok å angripe batteriene mine rett forfra, stopper de opp 20 meter fra de og prøver å skyte batteriene mine i senk. Med naturlige følgene av blodbad for angriperen. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 En herlig blanding av BotW (tredje gjennomspilling), Hollow Knight og Cuphead. Alt på Nintendo Switch. Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 NieR Automata. Etter tre timer vurderer jeg å kaste inn håndkleet. Dette kan ikke måle seg med det originale NieR litt en gang. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Blir litt Warcraft 3 på kveldene, nå mens man er på jobbreise Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 World of Warcraft og Anno 1404. Kommer ofte tilbake til 1404. Veldig avslappende å spille continous game uten noen win condition. Bare bygge og bygge til jeg går lei. Tar det opp igjen sikkert 1 gang i året og spiller det forferdelig lenge over en ukes tid. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Mordhau, lansert igår sånn helt plutselig. Veldig likt Chivalry men med combat systemet til Kingdom Come bare mye bedre og polert. Har horde modus likt zombie mode i Call of Duty bare så utrolig mye mer morro siden man bruker melee våpen og det er avansert combat system + battle royale og tradisjonelle moduser. Spillet kjører på Unreal Engine 4 og har over 20 000 spillere nå på Steam og bare klatrer. Koster bare 170kr....absolutt verdt pengene. MItt nye favorittspill uten tvil. Endret 30. april 2019 av Avean 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Mordhau, lansert igår sånn helt plutselig. Veldig likt Chivalry men med combat systemet til Kingdom Come bare mye bedre og polert. Har horde modus likt zombie mode i Call of Duty bare så utrolig mye mer morro siden man bruker melee våpen og det er avansert combat system + battle royale og tradisjonelle moduser. Spillet kjører på Unreal Engine 4 og har over 20 000 spillere nå på Steam og bare klatrer. Koster bare 170kr....absolutt verdt pengene. MItt nye favorittspill uten tvil. Har sett nyheter her og der om det i løpet av noen år, så det skulle komme snart, men nå har jeg ikke penger til det, like greit, vente en måned og se om det fremdeles har en brukbar spillemasse. Ellers skal jeg prøve meg på EU4 igjen, jeg er så ekstremt dårlig på disse spillene og blir forvirret og gir opp, jeg har mektige 53 minutter i EU4 fra før av og har vel 2 timer i EU3 en gang i tiden. Tviler på det går noe bedre denne gangen, men må jo prøve når folk som liker det har det så gøy med det. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 World of Tanks Kjøpt nok enda en premium-tanks for og spille med. Grand Theft Auto 5 Mest for fly-manøvre og exploit-testing. Nå tenker jeg at jeg skal snart hive med i Team Fortress 2. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) NieR Automata. Etter tre timer vurderer jeg å kaste inn håndkleet. Dette kan ikke måle seg med det originale NieR litt en gang. Trur Nier på ps3 er en av de få favoritt spillene mine, story er helt vannvittig bra, OST er epic, brae sidequests med, dritmye å gjøre i spillet. Jeg har ikke ps4 enda, men jeg har titta litt på Nier Automata lets play for å se hvordan det spiller og musikken. Musikke virker som som en ripoff fra Nier og helt elendig,hvertfall det jeg har hørt. Den forvrengte Grandma. Mulig combatten er ganske bra siden det er i fra P*, men de jeg har sett lets play fra har ikke peil action combos. Har akkurat tatt meg en liten pause fra GW, og fått dilla på Settlers 5 og BFME2 så jeg driver å spiller på de 2 RTS'spillene. Elsker de spilla. Spiller også Bayonetta på ps3, helt syk bra combat i det spillet,en av de beste. Endret 30. april 2019 av zlpw0ker Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Trur Nier på ps3 er en av de få favoritt spillene mine, story er helt vannvittig bra, OST er epic, brae sidequests med, dritmye å gjøre i spillet. Jeg anbefaler deg virkelig å ikke spille Automata. Jeg hadde samme utgangspunkt som deg, NieR var et av mine favorittspill på 360 og jeg har hatt Automata stående i hyllen lenge fordi jeg var overbevist om at det aldri kan måle seg med originalen. Historien begynner å ta seg litt opp, men det er ikke i nærheten av NieR. Spillet sliter også med mye som man tillot ved forrige konsollgenerasjon, som ustabil fps, dårlige teksturer og mye grått/brunt. Nei, jeg må spille igjennom NieR igjen etter Automata, for dette er et midt på treet spill. NieR er ett av få 10/10 spill i min bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå