Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

God og War skal jeg ha en ny gjennomspilling av til høsten. Var ekstremt skuffet når det kom, men hadde feil forventninger til det.

 

Nå går det i Grim Dawn siden det nylig kom en utvidelse til det. Fantastisk spill om man liker Diablo. Har 200+ timer spilt og det blir 200 til, minst.

Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt ikke jeg hadde orket enda et spill med gameplayet fra de originale God of War-spillene. Det begynte å bli ganske tynnslitt med det unødvendige spillet Ascension. Det var på høy tid at de fant på noe nytt og det klarte de så det sang.

 

Jeg spiller Metro Exodus og Switch-utgaven av Final Fantasy VII. Begge to fantastiske spill på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt ikke jeg hadde orket enda et spill med gameplayet fra de originale God of War-spillene. Det begynte å bli ganske tynnslitt med det unødvendige spillet Ascension. Det var på høy tid at de fant på noe nytt og det klarte de så det sang.

 

Jeg spiller Metro Exodus og Switch-utgaven av Final Fantasy VII. Begge to fantastiske spill på hver sin måte.

Det er sant, det trengte fornyelse. Savnet likevel over the top action i det nye spillet, siste sjefen var jo en vits i forhold til de tidligere spillene, pluss at man sloss mot to forskjellige fiender hele spillet.

 

Åssen er FF VII på Switch? Har sett en video at aspekt ratioen er helt i håndholdt modus? Med svarte rammer ikke bare på siden men over og under av bildet også.

Lenke til kommentar

Det er sant, det trengte fornyelse. Savnet likevel over the top action i det nye spillet, siste sjefen var jo en vits i forhold til de tidligere spillene, pluss at man sloss mot to forskjellige fiender hele spillet.

 

Åssen er FF VII på Switch? Har sett en video at aspekt ratioen er helt i håndholdt modus? Med svarte rammer ikke bare på siden men over og under av bildet også.

 

Enig i at nye God of War skorter litt på bosskampene. Den mest episke kampen er den mot dragen Hræzlyr, som er ganske tidlig i spillet. Deretter er det ingenting som matcher den. Baldur synes jeg var en kjedelig antagonist som mest av alt minnet meg om en sliten redneck. Men hvis de i neste spill klarer å kombinere utforskingen med episke kamper på nivå med de i God of War 3 så blir det helt perfekt.

 

Jeg synes FF7 på Switch er den definitive versjonen. Jeg har ikke testet det i hånholdt siden jeg nesten aldri bruker den muligheten, men det ser pent ut på storskjermen - i 4:3 selvfølgelig. Det som gjør denne versjonen til den beste for min del er muligheten til å ha 3* hastighet og slå av random encounters.

Lenke til kommentar

Spiller Outlaws of the old west. 

 

Dette er et survival spill satt i tiden da cowboyer herjet som verst.

Her skal man jakte ressurser og bygge opp en liten landsby som man må forsvare mot andre folk så ikke de stikker av med alle ressursene dine. 

 

Vet ikke om jeg ville ha anbefalt spillet til folk som spiller alene, men er man flere så er det et utrolig morsomt spill. Det er i Early access så det er endel bugs og annet, men utviklerene er flinke med å komme med nye ting samt patcher.

Lenke til kommentar

Metro Exodus!

Skal det ikke snart komme noe expansion til God Of War?

Tror ikke det skal komme noe mer til God of War nei.

 

Spiller Dead Cells atm, fikser backloggen litt.

Fullførte det nylig. Fantastisk spill. Ble litt for enkelt etter siste patch (snakker da om å runde det for første gang).

Lenke til kommentar

Warhammer Total War 2 i Mortal Empires modus. Spiller som Volkmar the Grim og the Empire. Rett under 100 turer inn, og kampanjen går bra. Nesten for bra, har ekspandert i alle retninger og har ca 4 generasjoner hærer ute og går, selv om de eldste sårt trenger litt oppgradering er det utrolig hva man får til i total war kampene hvis man kjenner sine egne styrker og bruker terrenget og formasjoner for å maksimere utbyttet fra dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...