Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Satser på sånne gårdsspill jeg da :)

Fant et spill som heter Big Farm, like etter nyttår var det vel. 

 

https://bigfarm.goodgamestudios.com/html5/?referrer=https%3A%2F%2Fbigfarm.goodgamestudios.com%2F

 

Etter en måned fikk jeg en privat melding fra noen som lurte på om jeg ville bli med i et coop. (Gårdssamarbeid). Var litt i tvil, da det kan være tøft å delta i slike. Men svarte etter hvert ja. Lå fire nivåer under det som var minstekravet for å være med der, så slet livet av meg for å gå opp i nivå, samtidig som jeg burde ha lest diverse bruksanvisninger. 

 

Var nok på grensa til å bli utvist fra coopen, fordi det tok tid før jeg skjønte forskjellen på projects og missions, og når disse skal gjøres. Det er veldig viktig å vinne missions under Cooperative Championships, og projects skal gjøres hele tida. I tillegg skal alle medlemmenes Coop-trær vannes hver dag. Og det som kalles å "sparkle" de andres gårder, heter "lucky charm" når du skal kjøpe flere.  

 

Ble nesten som å bli dyttet utfor alpinbakken å lære alle disse tingene med en ny gård. Men dette er et spill som blir mer og mer populært, og det er alltids frivillig å melde seg ut av coopen hvis det blir for stressende i lengden. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resident Evil 7..... Horror spill, ikke som de andre Resident Evil... Ganske ok spill. Anbefales.

 

Et spill man kan bruke noen timer på i uka eller all in one go, i dunno.

 

Det er ikke som RE5 og 6, og det er bra, men du burde teste remaken av RE2 som kom nylig. Mange mener den er enda bedre survival horror enn syveren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde den "introen" til BFV.

Veldig kjedelige saker, og fienden har magiske røde trekanter over hode sitt som totalt ødlegger inlevelsen. (ikke funnet en måte å fjerne de på)

Ellers dukker det jo opp en Tiger Tanks i 1941 som alltid er "bra" 

Jeg får se om jeg gidder å spille gjennom side singlepalayer sakene når de er installert. 

Lenke til kommentar

Er bortreist og har bare mulighet til å spille på Nintendo Switch, så har gått i Mario + Rabbids Kingdom Battle de siste dagene. Nærmer meg slutten av World 3. Ålreit spill, men litt repetetivt i lengden. Leter også etter et par shrines i BotW etter gammelt og tenker å prøve meg på DLCen der iløpet av helgen. Har også Hollow Knight som venter, men vil bli ferdig med M+R først.

Lenke til kommentar

Hadde Dying Light installert en lengre periode før jeg faktisk prøvde det...før det ble avinstallert et par dager etterpå.

 

Ingen manuell lagringsfunksjon, tilfeldige funn av utstyr for å gjøre oppdrag (som så ble mistet og ikke lenger var der de ble opprinnelig funnet hvis man døde før man kom seg til et lagringspunkt), og slagvåpen (stålrør etc.) som ble ødelagt etter veldig kort tid gjorde det hele til en ganske overdrevent urealistisk opplevelse.

 

Legg så til at det ikke er noen mangel på fiender (snu seg, så er en "super enemy" borte; snu seg igjen, og det står plutselig 2-3 nye zombier der). Siden det heller ikke finnes noen utviklerkonsoll, så ble det med det etter første dagen.

 

Heldigvis er det en trainer tilgjengelig som ordnet de tingene jeg mislikte mest, så jeg har nå gitt spillet en ny sjanse, og er sålangt en mye bedre opplevelse.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Går mest i Anthem her. Er bare level 13, men tar meg god tid, og storkoser meg med dette. Det morsomme er at jeg ser helt tydelig paralleller til Division 2, men ting folk klager på i Anthem er av en eller annen grunn ikke engang nevnt i Division 2. For eksempel har vi hub's i begge to, med tilfeldige NPCer som ikke gjør stor osv. I Division 2 er dette ikke et problem. I Anthem klager folk fordi det ikke er companions. Det er et stort problem at vi ikke har romanser i Anthem, men at vi ikke har det i Division 2 nevnes aldri. Division 2 sliter med matchmaking, så blir ofte å traske rundt alene. I Anthem har jeg knapt spilt alene overhodet.

 

Nå er dette selvsagt ikke ment som en "lol, Div2 sucks!" eller noe. Sier bare at begge gjør utrolig mye bra, men ser ikke hvorfor noe som er et stort problem i det ene aldri nevnes i det andre. Har mye å gjøre i Division 2, men lite av det er interessant for meg. Folk klager over lite å gjøre i Anthem, men jeg har minst like mye å gjøre der som i Division 2. Godt mulig mye mer.

 

Men pytt, folk får da spille det de liker. Etter å ha lagt en del timer i både Anthem og Division 2 er valget klart for min del. Om du velger det andre betyr ingenting for meg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble ferdig med Tactician Mode på Divinity Original Sin - Enhanced Edition på PS4 i helga. Kjempebra spill, men veldig glad for å bli ferdig! Ble latterlig mange timer med det spillet.. 

 

Har nå tatt opp igjen Assassin's Creed Odyssey. Jeg hadde tidligere spilt i 26+ timer, og var level 15, tror jeg. Men, startet nytt spill for å komme inn i spillet igjen, hadde ikke spilt siden oktober. Er nå level 8. Spiller på Nightmare.

 

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...