Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spiller nå The Legend Of Zelda: Majora's Mask. Jeg har en tre hjerte utfordring i det spillet. Altså, prøver å runde det spillet på tre hjerter. Den utfordringen der har jeg klart to ganger på Ocarina Of Time. :wee: :wee: :wee:

 

Gøy, har gjort det samme i OoT og BotW. Har enda ikke daua i BotW, det er litt vel enkelt som egentlig er det eneste negative om spillet.

Lenke til kommentar

Startet på God Eater 3, på PS4. Kort sagt er det Monster Hunter med animefolk og bedre historie. Nå er vel ikke historien det man spiller slike spill for, men dog. Er bare blitt noen timer, men liker det godt så langt. Gameplayet er solid, det er bra utvalg av våpen, veldig mye grinding for å crafte ting, lære seg skills og alt det der, og man har ekte folk med på laget i stedet for de forbannede kattejævlene. Gud, så jeg hater de kattene... :p Eneste minuset er at dette er tredje spill i serien, likevel er det veldig få som har hørt om det her i vesten, og enda færre som bryr seg. Men liker der Monster Hunter er dette absolutt verdt en titt.

 

Hvis prisen er avskrekkende kan dere jo teste de to første på Steam, for eksempel. Begge kom senere i en forbedret utgave, men det vil ikke skje med God Eater 3. Grunnen er fordi mange droppet å kjøpe GE1 og 2 på launch, fordi de visste det ville komme en forbedret versjon senere. De ville heller at alle skulle stille likt denne gangen, så det blir bare en versjon av GE3. Til gjengjeld har de lovet mye DLC, med over 100 (!) nye oppdrag, inkludert mer historie.

Lenke til kommentar

70 timer inn i Xenoblade Chronicles X på Wii U. Begynner å få litt dreis på combat, men bare litt  :D  tipper jeg er ganske god ved ca 150 timer.

 

Spiller med Pro controlleren, men bruker paden til travel osv - artig å få brukt den til noe nyttig.

 

Fantastisk komplisert og MYE - mye av alt! Typisk Xenoblade altså - og typisk glimrende som Xenoblade pleier å være. Herlig verden og musikk.

Lenke til kommentar

Startet på Guacamelee 2 på Switch i går. Er stor fan av metrovaniaspill, og hater mexicanske stereotyper intenst. Dette kunne lett gå begge veier, for å si det sånn. :p Er heller ikke spesielt imponert over hovedpersonen, og har aldri spilt Guacamele 1 (men har det på PS4 via PS+, så vidt jeg vet.) Så for å være dønn ærlig... dette var jo dritbra! Liker ikke hovedpersonen, men man kan bytte til noen andre karakter ganske tidlig, akkurat som i f.eks Rayman. Dermed var den saken helt grei. Liker ikke artstylen de har her, men den er ikke så irriterende når man først setter i gang og utforsker. Gameplayet er derimot dønn solid, og har allerede rukket å bli imponert av enkelte plattformting. Det skjer så godt som aldri. Dette kan jo faktisk bli et av de beste plattformspillene på Switch. Og jeg som overså det første fullstendig pga den grafiske stilen, og gav dette en sjanse av ren kjedsomhet. Så feil kan man ta. :p  :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...