Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Så med andre ord har det ingenting med X-Com å gjøre, annet enn turbaserte kamper. ;) Men for all del, spillet er knallbra. Vil bare ikke at folk skal få feil forventninger. Det er mye bedre å sammenligne det med andre spill med samme kampsystem, som Final Fantasy Tactics, Valkyrie Chronicles, Divinity: Original Sin, og så videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle egentlig spille Star Wars the Old Republic 5.10: Jedi Under Siege og World of Warcraft 8.1.

Men SWTOR oppdateringa er forsinka, serverene er nede foreløpelig pga database feil eller noe sånt.

Og WoW 8.1 kommer ikke før imorra for oss som spiller på EU Realms. :p

 

Så har spilt Farming Simulator 19 i 2-3 timer istedenfor. :)

Endret av Sarcoex - Gnålern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Etter å ha spilt Hitman (2016) nesten ferdig så måtte jeg avbryte. Selv om en tar av alle hjelpemidler så ble det for lett med å få ranking: silent assassin. Ser ut som oss som er hardcore blir ofte glemt i dagens industri. Nå er det ArmA 2 Singelplayer som spilles.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Har som smått startet med Earthlock på Switch. Dette spillet het opprinnelig Earthlock: Festival of Magic da det kom ut, men utviklerne slet mye med at de måtte kutte en den innhold, og var aldri helt fornøyd med resultatet. Kritikerne var heller ikke fornøyde, så spillet landet rundt 60% i de fleste anmeldelsene. Og det kan man jo ikke ha noe av. :) Så vidt jeg har forstått det jobbet utviklerne videre med spillet i et helt år, og la til og endret veldig mye. Faktisk så mye at "Festival of Magic" ikke er å få kjøpt lengre. Nå heter det bare Earthlock, og er et langt bedre spill enn det var ved launch. Nå ligger mottakelsen på ca 80%, ifølge utviklerne. Har ikke spilt dette noe særlig selv, men det lover jo meget bra. :) 

Lenke til kommentar

Fikk endelig lagt vekk Fallout 4 for denne gang. Prøver meg litt på Shadow of the Tomb Raider på Xbox X, jammen ser det lekkert ut, gnistrende hdr - velger selvsagt eye candy foran fps  :D

 

Kult lydspor også - Atmos, fant ut at man bør velge Dynamic Range "High" (Home Theater) under Sound Options for å få litt drag i surroundanlegget.

 

Tror jeg kommer å like dette, fin stemning i spillet. 

Lenke til kommentar

Tales of Vesperia på Switch. Utrolig treg start, og litt for mange klisjéer etter min smak. Men tar seg nok opp etterhvert, og liker folkene. Har bare tre på laget så langt, men er bra kjemi mellom dem. Skal bli spennende å se hvordan det blir etterhvert, når jeg har flere på laget, og har mer å leke med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...