Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har blitt en god del timer i JC4 på PS4, og er enig med det de aller fleste (unntatt Gunfreak) sier. Det er veldig likt JC3, på godt og vondt, men har mye bedre og stabil frame rate. Har ingen betenkeligheter med å anbefale det, så lenge du vet hva du går til. Det er og blir Just Cause 3, bare med dårlig vær og bedre frame rate. Grafisk ser det litt bedre ut, men ikke så mye som mange hadde håpet på.

 

On-topic har det gått i Smash Bros Ultimate hele dagen, og blir nok å fortsette med det i noen måneder. :D

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Omsider ny TV på plass siste uken, så da er det bare å dra i land Red Dead Redemption 2 , får jeg unnagjort historien her lurer jeg på å sette i gang siste Tomb Raider spillet altså.

 

Vanvittig deilig med ny skjerm altså, endelig er jeg med på 4K og HDR kjører jeg også :p

Lenke til kommentar

Spiller Mutant Year Zero Road to Eden. Visst du liker spill som X-Com så er dette spillet et must have. 

 

Kanskje jeg er rar, men jeg har aldri skjønt hvorfor alle sammenligner Mutant Year Zero med X-Com. Begge har turbaserte kampe, men det er den eneste likheten jeg ser. Det har nok mye mer til felles med Fire Emblem, Advance Wars, Disgaea, Final Fantasy Tactics, Valkyrie Chronicles, og så videre.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg er rar, men jeg har aldri skjønt hvorfor alle sammenligner Mutant Year Zero med X-Com. Begge har turbaserte kampe, men det er den eneste likheten jeg ser. Det har nok mye mer til felles med Fire Emblem, Advance Wars, Disgaea, Final Fantasy Tactics, Valkyrie Chronicles, og så videre.

Eneste likheten? Det er jo praktisk talt samme spill bare i en annen setting.

Lenke til kommentar

Så du får bygge base? Lete etter UFOer? Samle skrot fra fiendene, så du får forske på det og lage egne ting? Kan du ta med deg likene av fiendene, eller ta fiender levende, så du får forske på dem og lære styrkene og svakhetene deres? Får du rekruttere folk selv? X-Com er langt mer enn turbaserte kamper.

Ingen basebygging nei. Lete etter UFO passer ikke helt inn i settingen. Samle ting fra fiendene ja(scrap/weaponparts) som du kan bruke til å oppgradere våpen. Kan ikke ta med likene av fiendene, men du kan spise dem som er mye kulere :p Etterhvert som du får flere "followers" så kan du bytte de inn og ut som du selv ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...