MR SPEED Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Spiller ASTRO BOT Rescue Mission, ser mye mario der i spillet, åsen liker nintendo det true hm, men fy faen rå bra spill 10 av 10 da Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hva jeg spiller? Tja.. Assassin's Creed: Odyssey (PS4) Elder Scrolls Online (PS4) Starlink: Battle for Atlas (Switch) Soul Calibur VI (PS4) Lego DC Super Villains (Switch) Quake Champions (PC) Strange Brigade (PS4) Little Dragon's Café (Switch) Dragon Quest XI (PS4) Må jo ha noe å gjøre i regnværet. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hearthstone dual class arena.Var litt gøy en stund, men jeg spilte for mye i starten av Boomsday project. Blir fort lei. Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hva jeg spiller? Tja.. Assassin's Creed: Odyssey (PS4) Elder Scrolls Online (PS4) Starlink: Battle for Atlas (Switch) Soul Calibur VI (PS4) Lego DC Super Villains (Switch) Quake Champions (PC) Strange Brigade (PS4) Little Dragon's Café (Switch) Dragon Quest XI (PS4) Må jo ha noe å gjøre i regnværet. Uff, hadde aldri klart å sjonglere så mange spill på en gang. Klarer maks ett historiedrevet spill i slengen, men folk er forskjellige. Så her går det fremdeles i Spider-Man. Gjør kun hovedoppdrag nå, overraskende langt i grunn. Pluss litt Super Mario Party når jeg er hos dama, samt Rocket League og litt Grim Dawn på PC. Samme gamle med andre ord. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 spiller path of exile og fall ut 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Star wars battlefront (PS4) Burnout Paradise (PS4) Warface (PS4) Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Endelig fått runda Shadow of tomb raider! Passe tidsnok til Red Dead Redemption 2 imorra?? Lenke til kommentar
Evita456 Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Mahjong Titans (Mobil) Sims 4 (PC) Outlast (PS4) Sherlock Holmes: The Devils Daughter (PS4) Endret 26. oktober 2018 av Evita456 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Cites: Skylines Team Fortress 2 CS:GO (Kun zombies/surf tho) Lenke til kommentar
G Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Skal vel til å prøve ut RDR2 (på PS4) sannsynligvis senere i dag Endret 26. oktober 2018 av G Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Red Dead Redemption II Så fort jeg er ferdig på jobb ... Endret 26. oktober 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Red Dead Redemption 2. Merker den obligatoriske lange tutorialen før verden åpnes opp er litt langdryg, men men. Lover likevel godt etter to timer. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Ble endelig ferdig med spiderman I tillegg så er eg i gang med red dead redemption 2 også holder eg fortsatt på med shadow of the Tom Reidar (Tomb raider) Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat ferdig med +100 timer med Fallout: New Vegas, hoppet over hovedhistorien denne gang. Bare ruslet rundt på og tok ting som de kom. Men hadde ikke tidligere spilt gjennom dlc'ene - det gjorde jeg denne gangen. Honest Hearts, Old World Blues & Lonesome Road var alle glimrende! Dead Money derimot var ikke særlig bra - ga meg midtveis, heldigvis var det meningen å avslutte etter denne dlcen, så det var like greit. Nå holder jeg på å installere Fallout 4, meningen er å få spilt Far Harbour dlcen, noe jeg ikke fikk gjort sist, da installering av mods fucka hele spillet for meg. Men nå blir det å begynne på nytt uten mods! Blir spennende å få sett enhanced versjon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Akkurat bikket over 60 timer i Assassin's Creed: Odyssey, og har veldig lyst til å starte med Red Dead Redemption2. Men samtidig har jeg investert nok tid i AC: Odyssey at jeg ikke har lyst til å bare droppe det. Har kommet til chapter 2 i RDR2 og fått åpnet verden, og liker spillet så langt. Kanskje litt lang tutorial, men det introduserte meg for folkene, og var stort sett morsom nok å spille gjennom. Blir nok fort 60+ timer her også. Men etter AC: Odyssey. Endret 28. oktober 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Spiller dirt 3 (PS3) for tiden før serveren stenges. Tenker å starte på fallout 4 (PS4) Snart. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Red Dead 2 og Super Mario Party. Digg kombo egentlig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Silent Hill 1 (Via PS3) <3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Har kommet opp i 160 timer i Lego DC Super Villains nå, ifølge Switch'en. Men kan være fordi konsollen startet spillet av seg selv, og jeg har ikke rørt den på noen dager pga Assassin's Creed... Men har spilt litt, og det lover veldig bra. Men er stor fan av DC, og det hjelper jo. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Ni No Kuni 2 (platinum trophy og DLC er within reach). Og innimellom litt Red Dead Redemption 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå