Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg spiller? Tja..

Assassin's Creed: Odyssey (PS4)

Elder Scrolls Online (PS4)

Starlink: Battle for Atlas (Switch)

Soul Calibur VI (PS4)

Lego DC Super Villains (Switch)

Quake Champions (PC)

Strange Brigade (PS4)

Little Dragon's Café (Switch)

Dragon Quest XI (PS4)

Må jo ha noe å gjøre i regnværet. :p

Lenke til kommentar

Hva jeg spiller? Tja..

Assassin's Creed: Odyssey (PS4)

Elder Scrolls Online (PS4)

Starlink: Battle for Atlas (Switch)

Soul Calibur VI (PS4)

Lego DC Super Villains (Switch)

Quake Champions (PC)

Strange Brigade (PS4)

Little Dragon's Café (Switch)

Dragon Quest XI (PS4)

Må jo ha noe å gjøre i regnværet. :p

Uff, hadde aldri klart å sjonglere så mange spill på en gang. Klarer maks ett historiedrevet spill i slengen, men folk er forskjellige.

Så her går det fremdeles i Spider-Man. Gjør kun hovedoppdrag nå, overraskende langt i grunn.

Pluss litt Super Mario Party når jeg er hos dama, samt Rocket League og litt Grim Dawn på PC. Samme gamle med andre ord.

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med +100 timer med Fallout: New Vegas, hoppet over hovedhistorien denne gang. Bare ruslet rundt på og tok ting som de kom. Men hadde ikke tidligere spilt gjennom dlc'ene - det gjorde jeg denne gangen. Honest Hearts, Old World Blues & Lonesome Road var alle glimrende! Dead Money derimot var ikke særlig bra - ga meg midtveis, heldigvis var det meningen å avslutte etter denne dlcen, så det var like greit.

Nå holder jeg på å installere Fallout 4, meningen er å få spilt Far Harbour dlcen, noe jeg ikke fikk gjort sist, da installering av mods fucka hele spillet for meg. Men nå blir det å begynne på nytt uten mods! Blir spennende å få sett enhanced versjon.

Lenke til kommentar

Akkurat bikket over 60 timer i Assassin's Creed: Odyssey, og har veldig lyst til å starte med Red Dead Redemption2. Men samtidig har jeg investert nok tid i AC: Odyssey at jeg ikke har lyst til å bare droppe det. Har kommet til chapter 2 i RDR2 og fått åpnet verden, og liker spillet så langt. Kanskje litt lang tutorial, men det introduserte meg for folkene, og var stort sett morsom nok å spille gjennom. Blir nok fort 60+ timer her også. Men etter AC: Odyssey.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Har kommet opp i 160 timer i Lego DC Super Villains nå, ifølge Switch'en.  :dremel: Men kan være fordi konsollen startet spillet av seg selv, og jeg har ikke rørt den på noen dager pga Assassin's Creed... :p Men har spilt litt, og det lover veldig bra. Men er stor fan av DC, og det hjelper jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...