New77Era Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat ferdig med spiderman, verdt pengene!! Så nå spiller jeg: FIFA 19, Fortnite, The Witcher 3(snart ferdig med dlcene), så skal jeg ha AC: Odyssey men tror jeg utsetter den til den kommer på salg og istedenfor satse på Red Dead 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 ArmA ll Campaign Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Har akkurat kjøpt alle DLC'ene til The Witcher 3. Spilte igjennom spillet nå i sommer, men tenker en ny playtrough og dlcene ikke ville vært så dumt. Ellers går det mye i Battlefield. Spilte litt Fallout 4, men synes det var så kjedelig.. Typisk at jeg modder spillene til Bethesda mer enn jeg spiller dem. Endret 4. oktober 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Metal Gear Solid Phantom Pain og GTA 5, begge på PC. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Var dum nok til å kjøpe Soldier of Fortune serien på GOG. Det er en serie som ikke har aged well. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Var dum nok til å kjøpe Soldier of Fortune serien på GOG. Det er en serie som ikke har aged well. On du laster ned en uoffisiell sak kan du bruke moderne oppløsninger samt får skapere grafikk 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Pillars of eternity 2. Satse på og runde det før rdr2 kommer ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Fått i gang Gears of War 4 med 4K HDR. Ser nydelig ut, og har sterk mistanke om at det er i 60fps, uten at jeg skal si det sikkert. Er noe med svært rask respons, og alt det der. Eneste problemet er at jeg prøver å komme meg gjennom historien, men blir dratt inn i Horde mode hele tiden. Er noe med at det er så morsomt å løpe rundt med noen andre og plaffe ned alt som rører seg. Helt enkelt, men utrolig morsomt. Ikke at det er "enkelt", akkurat. Selv på Normal har jeg bare kommet til Wave 30 (av 50), og klarte ikke å ta bossen der. Assassin's Creed: Odyssey kom nok ikke i dag, så får ikke spilt det før må mandag. Men jeg skal nok klare meg likevel. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 fullførte 50 runder horde I gears of wars det tok ca 2 timer, mange kule våpen som minner om district 9 filmen, skal teste ut neste vanskelighetsgrad I horde nå Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Føler det snart er på tide å putte noen ti-talls timer i Mount and Blade: Warband igjen.. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Koser meg fremdeles med Fallout: New Vegas på Xbox X. Første gangen jeg spilte hadde jeg studert en del først og spilte ganske strategisk for å få mest mulig ut av spillet på en viss tid - velge hva jeg ville bli med i for slags grupperinger osv. Spilte ingen av dlcene. Nå er det helt fritt og jeg bare tar ting som de kommer. Har menget meg med NCR og Brotherhood of Steel hittil, ED-E sveveroboten er kompisen. Jævlig flink til å hjelpe meg å frakte all looten og bidrar med inspirerende militærmarsj musikk når vi havner i trøbbel. Hadde handlet på meg Goty versjonen, etter at jeg likte spillet så godt første gangen, jeg gjør gjerne det hvis jeg liker et spill ekstra godt. Har rundet 50 timer allerede og har spilt gjennom "Honest Hearts" - veldig bra - og er nå i gang med "Old World Blues" - som også er meget bra, ganske sprø saker! Jeg spiller så annerledes nå at jeg ikke så ofte havner de samme stedene som tidligere - som regel har jeg andre ærend enn sist. Så spillet oppleves mye som en nytt for meg. Ikke noe enhanced på Xbox, men spillet fungerer bra, loadingtidene er mye kortere enn jeg husker fra Xbox 360. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Spillet et need for speed most wanted på ps3 sammen med g29 ratt det bråker jevlig i rattet da jeg kraser spillet, er lenge siden nå. Endret 8. oktober 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Endelig ferdig med rise of the tom reidar (Tomb Raider) Starter straks på shadow of the tomb raider, og holder fortsatt på med spiderman. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Pathfinder: Kingmaker Glem Pillars of Eternity og Divinity: Original Sin. Dette er den spirituelle arvtageren til Baldur's Gate! Bare at du her kan bygge deg dit eget kongerike i tillegg! Folk kommer til deg og ber om hjelp, istedet for at du må reise rundt å finne folk å hjelpe. Kan ikke huske jeg har kost meg så mye med et spill siden.... vel, Baldur's Gate 2. Men det kommer med en advarsel. Dette er hardcore greier. Som en Dark Souls-inspirert CRPG, hvor du tidvis blir slaktet ned hvis du går til feil plass til feil tid. Dette er heldigvis bare i noen områder, men det kommer nesten uten forvarsel! Anyway... spillet er også ganske buggete, så kanskje en idé å vente til de har patchet det litt mer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Pathfinder: Kingmaker Holdt på å gi det opp i de første timene, da combat var tregt og kjedelig. Man har veldig få skills, og man gjør stort sett ikke mer enn auto-combat. I dagene før dette spillet spilte jeg Divinity: Original Sin 2, som har det jeg mener er tidenes beste isometric RPG-kampsystem, så jeg kan ha vært påvirket av det. Men, spillet tar seg kraftig opp når man kommer seg litt opp i level. Man får flere abilities, og combat er ikke lenger bare auto-attacks. Herlig! Dette er en så bokstavelig tilnærming av Pathfinder-reglene som mulig, på godt og vondt. Personlig elsker jeg det, da jeg kjenner systemet fra før, men kan tenke meg at ikke alle vil falle for det, da det helt klart er litt utdatert. Det er ment for pen'n'paper, ikke på en PC, og det merkes. Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke ga opp dette spillet i løpet av de første ~8 timene. Dette lukter årets spill! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Takk for tips, blir spennende å prøve det etterhvert. Har bare for å mye å gjøre for tiden. *host* AC: Odyssey i posten i dag *host* Endret 8. oktober 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Endelig ferdig med rise of the tom reidar (Tomb Raider) Starter straks på shadow of the tomb raider, og holder fortsatt på med spiderman. Tom Reidars Oppstandelse? Her går det i Assassin's Creed Odyssey.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Reisningen til Tom Reidar? (ikke noe jeg ville spilt, for å si det sånn...) 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Spiderman. Vært mye opptatt og innser at det skal holde hardt å bli ferdig til Red Dead. Lei av de researchgreiene nå, så pløyer igjennom main story. Har satt av 2 uker ferie til Red Dead. Det BLIR så bra! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Soldier of fortune sagaen forsetter med SOF2. Et spill som er tidvis meget frustrerende selv på medium/lav vanskelighetsgrad. Takket være aim bot fiender, fiendtlig ild som går gjennom tilfeldige vegger og biler osv. Samt en tidvis meget unøyaktig hit direction 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå