Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Det er helt klart viktig å begynne på eneren, mest av alt fordi det er vanskelig å spille eneren etter å ha prøvd toeren.

Fordi..? 2-ern er så mye bedre? 1-ern er vanskeligere? :)

Spiller forresten på Tactical Mode

Holder også på med Octopath Traveler på Switch, men mest fordi jeg har vært på tur litt de siste dagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi..? 2-ern er så mye bedre? 1-ern er vanskeligere? :)

Spiller forresten på Tactical Mode

Holder også på med Octopath Traveler på Switch, men mest fordi jeg har vært på tur litt de siste dagene.

Vel toeren er bedre på absolutt alle måter og er tydeligvis en av de aller aller beste RPGr noen gang laget.(i følge de som kan slikt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Jaaa da var jeg ferdig med ArmA Armed Assault. RIP Gordon (journalist) he didn,t make it. Rahmadi Conflict DLC,en er neste. Anbefaler å ha AI,en på max da har en ingen grunn til å klage, kun på seg selv og tro meg den eneste idioten er deg selv hvis du feiler i spillet. Jeg vil sende en stor takk til mine AI soldater som utviste en stor helte dåd og som jeg ble veldig glad i og som har fulgt meg igjennom hele spillet.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Kjøpte Vermintide 2 etter en free weekend, så nå går det mest i det. Tror ikke det er et spill jeg kommer til å legge uhorvelig med timer i (strengt tatt ikke noe minus for min del), men det har noen kvaliteter som gjorde at jeg ville fortsette etter gratishelgen. Hovedsakelig at å slakte rottemenn og kaoskrigere føles så jævlig bra og "meaty", pluss en bra gjennomført verden med fin grafikk. Liker tonen de har lagt seg på, det er mørk og småquirky fantasy uten at det blir for mørkt eller for quirky.

Tenk Left 4 Dead møter Dark Messiah of Might and Magic, eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Kjøpte Vermintide 2 etter en free weekend, så nå går det mest i det. Tror ikke det er et spill jeg kommer til å legge uhorvelig med timer i (strengt tatt ikke noe minus for min del), men det har noen kvaliteter som gjorde at jeg ville fortsette etter gratishelgen. Hovedsakelig at å slakte rottemenn og kaoskrigere føles så jævlig bra og "meaty", pluss en bra gjennomført verden med fin grafikk. Liker tonen de har lagt seg på, det er mørk og småquirky fantasy uten at det blir for mørkt eller for quirky.

Tenk Left 4 Dead møter Dark Messiah of Might and Magic, eller noe i den duren.

Dark messiah var et genuint bra spill.

Kom det noen gang noen oppfølger til det eller ble det med det ene spillet om du vet?

Edit: Spiller Destiny 2 for tiden. Spilte gjennom historien ved release og var ikke særlig imponert, men nå er jeg rimelig hekta.

Endret av Gulrotsaft
Lenke til kommentar

Dark messiah var et genuint bra spill.

Kom det noen gang noen oppfølger til det eller ble det med det ene spillet om du vet?

Det ble nok kun med ett spill. Vi fikk ikke engang "kloner", av en eller annen merkelig grunn. Når var sist du kunne sparke en fiende og se ham ramle bakover, eller kaste noe glatt på golvet og se fiendene skli? Sånt burde ha vært standard i dag, spesielt med tanke på hvor gammelt Dark Messiah egentlig er. :(

On-topic går det mye i Dragon Quest XI, Elder Scrolls Online, Little Dragon's Café og Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country (sykt lang tittel til å være DLC) :p men forventer Mega Man 11 i morra. Kan bli knall. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilt Mega Man 11 på Casual en times tid, takket være Gamezone. :) Fortsatt på samme fyr som i demoen, men denne gangen kom jeg helt til bossen. Fikk han ned til ca 50% health også. Stolt av meg selv nå. :p Har tatt de fire første bossene i Mega Man 7, men det er nok de eneste jeg har tatt i et Mega Man-spill noensinne. Er jo så vanskelig.  :blush: Men utmerket spill så langt. Er helt klart klassisk Mega Man tvers gjennom, selv om grafikken har fått et betrakelig løft, og vi har de double attack/double speed greiene nå. (trykk L1 for å gjøre ekstra skade en liten stund, R2 for å kjøre slow motion, eller bruk begge to samtidig.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

ArmA Armed Assault - Royal Flush DLC,en. Spiller hele ArmA serien etter tidslinjen i universet i kampanje delen av spillene.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Ikke noe nå, da kona har ferie og da er det ferie fra PC/miniatyr for meg. Men hørte rykter om at Soldier of fortune spillene har kommet på gog.

Så i mårra blir det vel det.

Kjøpte hele serien mens jeg var i gang.

Husker jeg spilte nr2 med en ganske laber laptop med Celeron prosessor.

Tror det var 1100Mhz CPU på den som var noe under minimum requirements, men jeg klarte å spille det på low å til og med fullføre spillet :p

Lenke til kommentar

Pathfinder: Kingmaker

Startet i går. Brukte to timer på å lage karakter, og så plutselig var det leggetid. Men det ser helt fantastisk ut. :p

Hvordan er dette spillet? Har kikket litt på det, men ikke satt meg inn i det noe særlig. Gjerne si ifra hva du synes. :)

Har endelig fått lastet ned patchen til Gears of War 4 og Halo Was 2, så nå skal XBone X'en få kjørt seg litt. Laster også ned Forza Horizon 4, men det vil ta noen dager. Eller netter, rettere sagt. Gidder ikke styre med å laste ned ting på dagtid.

Lenke til kommentar

Kjøpte hele serien mens jeg var i gang.

Husker jeg spilte nr2 med en ganske laber laptop med Celeron prosessor.

Tror det var 1100Mhz CPU på den som var noe under minimum requirements, men jeg klarte å spille det på low å til og med fullføre spillet :p

Den dag i dag er jeg usikker på om jeg virkelig liker SOF 2.

SOF 1 var en hærlig blodig shooter.

Mens 2eren car liksom et forsøk på lage en slags kvasi realistisk shooter. Vet frendles ikke om jeg synes det var beste valget.

Men morsomt er det jo, tror bare jeg likte bedre når spillet ikke prøvde å være seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...