Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Ghost Recon: Wildlands er fryktelig dyrt til å være et såpass gammelt spill må jeg si.

Ja jeg synes og det. Tror det er pga at det er populært. Ser at gamle spill av call of duty og holder seg høyt i pris.

Lenke til kommentar

UBISoft lager ikke "spill" lengre, de lager "live services"  Dette gjør at de skal hodle live i noe i mange år og kan derfor droppe å senke prisen.  Samme grunn til at the Division koster samme som når den var ny.

Ellers er Wildlands helt ok, Ghost Recon fikk bare et skikkelig spill og noen XP pakker, etter det har det hvert consol spill.

Wildlands er ikke noe verre eller bedre enn de Advanced warfighter sakene, er helt ok å løpe rundt å skyte slemme cartel folk i mange timer. 

Lenke til kommentar

Ja jeg synes og det. Tror det er pga at det er populært. Ser at gamle spill av call of duty og holder seg høyt i pris.

Activision driter i gamle cod spill. Eneste grunnen til at de har prisen høy er så folk heller skal kjøpe de nye fremfor de gamle.

Lenke til kommentar

Rainbow Six Siege har blitt et veldig bra spill pga live service, så jeg har ikke noe i mot at det går den veien. De andre titlene kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har spilt andre Ubisoft spill på år og dager.

Vel det er problemet med live service, de vil at folk skal bruke hundrevis om ikke tusenvis av timer på deres "live service" 

Samtidig gir de ut 5-10 live service saker i året, folk har bare ikke tid til alle disse greiene.

Er som at Activision skulle gi ut 4 WOW konkurenter hver år, og håpe alle gjør det bra. 

Folk har bare så så mange timer i livet sitt, og de har ikke tid til å bruke 200+ timer på alle disse spillene, med andre or UBI konkurerer mot seg selv.

Lenke til kommentar

Er vel ingen som seriøst mener folk skal bruke mye tid på alle spillene? Det holder mer enn nok å satse på ett spill. Fire folk satser på fire forskjellige spill, og alle er fornøyde.

Ekte gamere spiller 200t i uka minimum. 

Lenke til kommentar

Spiller fortsatt litt Octopath. Går trått, tar maks en halvtime her og der før jeg blir lei og slår av. Enn så lenge er det så kjipt, selv om jeg var helt mindblown de første dagene. Hele greia er; finn ny karakter, se cutscene, ta en boss, rinse repeat. Digger turnbased RPG, digger grafikken, men.. jeg vet ikke.

Håper det tar seg opp etterhvert når jeg får samlet inn de to siste karakterene, men når jeg leser at de 8 historiene ikke veves inn i hverandre mister jeg helt piffen.

Årets andre enorme skuffelse etter God of War for min del. Er seriøst redd for at jeg har vokst fra

meg gaming som hobby. Holder en knapp på at RDR2 redder 2018 fra å bli et monumentalt dårlig på spillfronten sammenlignet med fjoråret.

Lenke til kommentar

Rakk å gjøre meg ferdig med story i Medal of Honor: Underground på PS1 i dag, noe spesielt med de to første MoH spillene! Morro gjensyn :) Funderer litt på å fortsette med Frontline på Xbox i grunn.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Rakk å gjøre meg ferdig med story i Medal of Honor: Underground på PS1 i dag, noe spesielt med de to første MoH spillene! Morro gjensyn :) Funderer litt på å fortsette med Frontline på Xbox i grunn.

Det første, het det bare Medal of Honor? Husker jeg spilte det i hjel i gamle dager. Kanskje jeg skal fyre opp det igjen i kveld, kanskje gnisten kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri MOH på PS1 første jeg var borti var MOH allied assault, om jeg husker riktig har den fremdeles en av de diggeste Thompsene i spill, husker jeg ble litt irritert, når man bruker cheats i det spillet for å få alle våpene, fant jeg ut at om du velger et våpen som ikke orginalt finnes på det brettet får du ikke lyd(de lastet altså bare lyden i de brettene der våpene var orginalt) 

Så gir du deg selv en BAR på Omaha brettet så er den lydløs. 

FIkk nesten litt lyst til å spille Allied asssault igjen, men den er ikke på steam, og jeg boikoter fremdeles Origin.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Takk, nå ble jeg forvirret her. :p Kunne sverget på at det første het Medal of Honor: Allied Assault. Men ifølge wikipedia er Allied Assault det første på PC, og kom aldri til konsoll. Men det er det tredje spillet. De to første kom kun til konsoll, ikke til PC. Så nå vet man det. :)

Lenke til kommentar

Jeg har startet på Bloodborne for tredje gang, i påvente av Dragon Quest XI og WoW:BFA. Bloodborne er nok favoritten min i "Soulsborne".

Måtte sjekke ut Dragon Quest XI, har aldri hørt om den serien før.

Ser litt interessant ut, men hva er greia med midi-musikken i spilltrailerene? Musikken er jo helt elendig kvalitet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...