Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går litt i PUBG på kveldene. Fremdeles ett makkverk av et spill sett fra et teknisk perspektiv, men ålreit tidstrøyte når man bare prater skit med kompiser på discord.

Spiller også Donkey Kong Country 2 på SNES Classic Mini. Herlig tilbakeblikk!

Lenke til kommentar

Pokemon Blue. Trivelig spill, men balansen må sies å ha blitt bedre de senere spillene. Ikke det, Jolteon er kul, men når han, Nidoking og Kadabra slår hele ligaen mellom seg (med en ørliten Ninetales for rivalens Venosaur) blir det ganske komisk. Nidoking med Ice Beam er forresten playthroughens positive overraskelse. Trodde han var en noob trap, men neida, fortsatt en fin pokemon.

Snakker om traps. Victreebel med wrap har også vært en koselig en.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med Xenoblade Chronicles (Wii) på Wii U for ikke lenge siden, det ble 180 fantastiske timer. Er litt vrient å vurdere XB mot XB2. begge har sine sterke og svake sider, vurderer begge meget høyt. Fantastiske spill, gleder meg til å starte med XBX om ikke så altfor lenge.

Så ble det til at jeg gjorde nok et forsøk på Residen Evil 7, fikk endelig tak i en pistol! Etter å ha dødd flere ganger så klarte jeg endelig å sette alle skuddene perfekt i skallen på fyren som var etter meg. Men han bare lo allikevel  :ph34r:

Gadd ikke mer slikt tull, man skal jo bli skremt - ikke irritert.... Får se om jeg gidder å prøve meg på det en gang senere. Men misliker sterkt fullstendig mangel på å bli belønnet med mestringsfølelse og alt er 100% scriptet. Kan tenke meg at spillet faktisk er veldig bra når man runder det for andre gang og vet hva man skal gjøre og bare kan nyte den skumle stemningen.

Fyrte heller opp Switchen med Mario+Rabbids, søtt og morsomt lite spill  :)

Lenke til kommentar

Jepp, skjønte det etter en stund. Virker jo som en selvfølge i ettertid.

Et stykke ut i spillet - plutselig dukker det opp en boss - eksakt samtidig får du tilgang til en pistol. Selvfølgelig burde du skjønne at det ikke er pistolen som skal brukes.

hehe  :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...