...... Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Det kan man Men uten rumble eller sixaxis funksjon (men hvem pokker bruker den dritten uansett) Fantastisk, takk! Skal bli digg å spille Skate 3 med stikker som ikke er såpeglatte i kveld! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 ArmA Cold War Assault- Resistance DLC Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Spiller Hellblade: Senua's Sacrifice på PC. Jeg er positivt overrasket, selv om jeg hadde store forventninger. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Hollow Knight Beste metroidvania jeg har spilt på en stund, men blir tidvis litt sinna på grisevanskelige plattformsekvenser. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Hollow Knight er et av de beste metroidvania-spillene som er laget. Overrasket over at det ikke har fått mer oppmerksomhet. Gjennomført ned til minste detalj. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Cities Skylines (By bygger / sandbox) War Thunder (Tank battle realistisk) Cuisine Royale (Parodi av PUGB) BeamNG (Simulasjon spill, ødelegg alt, sandbox) Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Det går litt i PUBG på kveldene. Fremdeles ett makkverk av et spill sett fra et teknisk perspektiv, men ålreit tidstrøyte når man bare prater skit med kompiser på discord. Spiller også Donkey Kong Country 2 på SNES Classic Mini. Herlig tilbakeblikk! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Jeg spiller Path of Exile, igjen. Men jeg går vell lei om et par uker, igjen. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Pokemon Blue. Trivelig spill, men balansen må sies å ha blitt bedre de senere spillene. Ikke det, Jolteon er kul, men når han, Nidoking og Kadabra slår hele ligaen mellom seg (med en ørliten Ninetales for rivalens Venosaur) blir det ganske komisk. Nidoking med Ice Beam er forresten playthroughens positive overraskelse. Trodde han var en noob trap, men neida, fortsatt en fin pokemon. Snakker om traps. Victreebel med wrap har også vært en koselig en. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Nå spiller jeg Destiny, første. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Har Switch. Elsker old-school JRPGs. Da kan dere jo gjette hva jeg spiller. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Ble ferdig med Xenoblade Chronicles (Wii) på Wii U for ikke lenge siden, det ble 180 fantastiske timer. Er litt vrient å vurdere XB mot XB2. begge har sine sterke og svake sider, vurderer begge meget høyt. Fantastiske spill, gleder meg til å starte med XBX om ikke så altfor lenge. Så ble det til at jeg gjorde nok et forsøk på Residen Evil 7, fikk endelig tak i en pistol! Etter å ha dødd flere ganger så klarte jeg endelig å sette alle skuddene perfekt i skallen på fyren som var etter meg. Men han bare lo allikevel Gadd ikke mer slikt tull, man skal jo bli skremt - ikke irritert.... Får se om jeg gidder å prøve meg på det en gang senere. Men misliker sterkt fullstendig mangel på å bli belønnet med mestringsfølelse og alt er 100% scriptet. Kan tenke meg at spillet faktisk er veldig bra når man runder det for andre gang og vet hva man skal gjøre og bare kan nyte den skumle stemningen. Fyrte heller opp Switchen med Mario+Rabbids, søtt og morsomt lite spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Har det slått deg at du kommer bedre fra det med å la være å bruke pistolen? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jepp, skjønte det etter en stund. Virker jo som en selvfølge i ettertid. Et stykke ut i spillet - plutselig dukker det opp en boss - eksakt samtidig får du tilgang til en pistol. Selvfølgelig burde du skjønne at det ikke er pistolen som skal brukes. hehe Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Octopath Traveler. Fantastisk! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Fikk akkurat CE av Octopath Traveller, så skal starte på det. Gleder meg! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Har begynt å spille litt World of Warcraft igjen, venter på Battle for Azeroth. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Nier Automata. Andre runde. Endret 13. juli 2018 av JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå