Spartapus Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Dark Souls Remastered. Aldri spilt det før, og koser meg masse. For en fantastisk verden! Brukte 38 timer på runde det første gangen. Nå er jeg i gang på nytt, er kommet omtrent halvveis. Men denne gangen følger jeg en guide, slik at jeg ikke går glipp av en eneste bit med utstyr eller optional boss. Overrasket over å høre at du aldri har spilt Dark Souls før (eller noen av de andre?), men bedre sent enn aldri! Dette er en av mine favorittserier, sammen med Bloodborne. Ikke på grunn av vanskelighetsgraden (som det gjøres altfor mye ut av), men som du sier de fantastiske verdenene From Software lager. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg har heller aldri spilt BB/DS før, men spiller nå (fortsatt) God of War og Give me God of War -vanskelighetsgrad, grunnet alt snakket om vanskelighetsgradene på nevnte spill.. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Fullførte endelig South ParkThe Fractured But Whole etter å ha pausa kort etter Professor Chaos tidligere. Morsomt spill egentlig, men det blir litt mye av det samme i lengden når det kommer til spillmekanikk. Neste blir nok en kombinasjon av å øve på rush-strategier i Age of Empires 2 mot AIen og Pokemon Blue. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Tatt opp igjen Life is Strange på PS4 etter en laaang pause der. Har jo ikke kommet meg igjennom første episode engang... Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg slet med å komme i gang med Life is Strange selv, men digget det når jeg kom ordentlig i gang ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Fyrte opp Nier:Automata på PS4 i dag tidlig, handlet for under 200-lappen hos Zavi, så det var en no-brainer deal Ett spill som fortjener fysisk plassering i hylla og ikke bare digital oppføring i Steam biblioteket Så smooth og deilig spill <3 Endret 15. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Hollow Knight. Fantastisk bra spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Går mest i Elder Scrolls Online, Jurassic World: Evolution og Splatoon 2, men frister å prøve Hollow Knight, siden "alle" skryter det opp i skyene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Hvis du liker metroidvania, Dark Souls og insekter... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Hvis du liker metroidvania, Dark Souls og insekter... Jeg liker bra spill. Sjanger er ikke nøye. Det finnes bra metrovaniaspill, og det finnes ræva metrovaniaspill. Det er noen bra Souls-spill, og noen ræva. Insekter klarer jeg meg uten. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det er ingen ræva Souls-spill, med mindre man regner med etterligningene. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Bloodborne er et ræva Souls-spill mener jeg da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Man kan mene at Dark Souls-spillene er bedre enn Bloodborne avhengig av om man foretrekker middelalder og fantasy fremfor Lovecraft og goth, men mener man at Bloodborne rett og slett er et dårlig spill så har man ikke peiling. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det har man vel. Klart man kan foretrekke Dark Souls fremfor Bloodbourne. Combat i Bloodbourne er mye kjedeligere og verdenen er døll med århundrets største D! Selv om noen har en annen smak enn deg, så betyr det ikke at man ikke har peiling! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det er ingen ræva Souls-spill, med mindre man regner med etterligningene. Og da sier vi takk til deg. For det første har folk forskjellig smak, så det er absolutt "lov" å mislike ett spill andre elsker. Jeg likte f.eks Dark Souls 1 og 3, men hatet DS2 intenst. Og for det andre er Souls eller Soulsborne en sjanger. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Akkurat der er du helt på linje med de fleste Dark Souls-fans. DS2 er det minst populære spillet i serien. Jeg synes fortsatt det er et fantastisk spill sammenlignet med det meste annet som finnes, men er enig i at det er det svakeste i serien. Kamp i Bloodborne er mye kjappere og mer intenst enn i Dark Souls, så jeg forstår ikke hvordan man kan si at det er kjedelig. Mindre metodisk og taktisk enn i Dark Souls, ja absolutt. Settingen er en helt perfekt tolkning av Lovecraftian horror. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Endelig startet med God of war, gud for ett mesterverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 - Player unknown's Battleground - Dark souls 1 - Battlefield 4 - Rainbow Six: Sige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå