Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte med battlefield 3 på xbox med det var så dødfødt grafikk og opplevelse at jeg rett og slett flesket til med en helt ny bygge pc. hd 7970 og i7 3960 extreme. Det må vel få fart i kulene i spillet tenker jeg :)

275 klarer jo ikke low settings engang så det ble uaktuelt å bruke gamle pcen.

Lenke til kommentar

Mass Effect 3 (360). Fantastisk spill, middelmådig slutt. Jeg er ikke sikker på om jeg er enig med de som ønsker å endre på slutten, men en epilog som tok for seg følgene av valgene mine hadde ikke vært å forakte.

 

Joe Danger: Special Edition (XBLA/360): En blanding mellom Excitebike og Tony Hawk? Typisk "bare en gang til" spill.

 

Fruit Ninja Kinect (XBLA/360) Passer perfect som xbla-spill. Faktisk ganske gøy, men jeg ser for meg at det vil bli kjedelig i lengden.

 

The Gunstringer: (360) Muligens det beste Kinect-spillet jeg har prøvd. Presentasjonsmessig bærer det preg av at Twisted Pixel Games er et lite studio, men galskapen og kreativiteten er heldigvis på plass.

 

Edit:

Sonic's Triple Trouble (Virtual Console/3DS) Helt greit Sonic-spill som kunne vært så mye bedre om de hadde arbeidet mer med soundtracket og frameraten.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Startet La Noire på nytt igår, jeg endte opp på samme sted som sist. :p Men skal prøve mer senere idag.

Nå fant jeg fram PS2 og tok av plasten på helt nytt Kingdom Hearts (kjøpt for lenge! siden). :)

edit: Need For Speed Shift 2 ligger gratis ute for PSN+ medlemmer. Så har spillt litt av det å, driftingen er helt ødelagt med ratt...

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Fikk Captain Morgane and the Golden Turtle for noen dager siden og har spilt litt på det. Må si at førsteintrykket var veldig dårlig. Tåpelig voice acting, superenkle gåter og alt føles "billig" på en måte. Nå er jeg på Chapter 6 og det skal sies at det har tatt seg litt opp, men det er langt ifra en ny klassiker innen pek-og-klikk spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...