Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå spiller jeg Mass Effect 2. Min kvalmende snille karakter, som jeg har dratt med siden ener'n, har jeg allerede fullført spillet med. Den mindre snille, som jeg også har dratt med siden ener'n, tenkte jeg også å fullføre spillet med, før jeg gir meg hen på treer'n. :)

Morsomt at ME3 ikke godtar savefiler fra tidligere ME spill.

Jeg prøvde med den snille karakteren, bare for å se at det gikk an, og det gjorde det, men den klarer ikke å gjenskape ansiktet, og foreslår standard-modellen. Nei takk, jeg har ikke lyst til å styre en som ser ut som en sur fotballbølle som har glemt å barbere seg.

Ser derfor ingen grunn til å styre mer med toer'n, og har begynt på treer'n. Koser meg så langt. :)

Lenke til kommentar

Mass Effect 3 på PC (hovedspillet)

MW3 på PC (Når venner er med)

RIFT (pause grunnet ME3)

FF13 på xbox 360 (pause grunnet ME3

Skal starte en ny save med i Mass Effect 1 og jobbe meg igjennom 1, 2 og 3 på nytt senere.

Lenke til kommentar

MW3 på Xbox 360 mens jeg venter på at PC'en skal bli ferdig med å fyre opp og laste inn ditten og datten (tar litt tid). Når den har lasta det meste, og jeg har kost meg med tankeløs gla'krig, er det lagring og avslutt, og over på ME3 på PC. :)

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg Mass Effect 2. Min kvalmende snille karakter, som jeg har dratt med siden ener'n, har jeg allerede fullført spillet med. Den mindre snille, som jeg også har dratt med siden ener'n, tenkte jeg også å fullføre spillet med, før jeg gir meg hen på treer'n. :)

Jeg prøvde med den snille karakteren, bare for å se at det gikk an, og det gjorde det, men den klarer ikke å gjenskape ansiktet, og foreslår standard-modellen. Nei takk, jeg har ikke lyst til å styre en som ser ut som en sur fotballbølle som har glemt å barbere seg.

Ser derfor ingen grunn til å styre mer med toer'n, og har begynt på treer'n. Koser meg så langt. :)

Funka helt fint å importere savegamet hos meg også (Xbox 360). Eneste som visstnok funker mindre bra er selve ansiktet. Men det er jo ingen problem å gjenskape ansiktet manuelt :)

Spiller foresten også Mass effect 3 på Xbox360 for tiden.

Endret av hitman47
Lenke til kommentar

Funka helt fint å importere savegamet hos meg også (Xbox 360). Eneste som visstnok funker mindre bra er selve ansiktet. Men det er jo ingen problem å gjenskape ansiktet manuelt :)

Joda, det er selvfølgelig ikke noe problem, men gadd ikke nå. ;)

Lenke til kommentar

Her går det i meste på Playstation Vita med FIFA Football, Uncharted Golden Abyss, Ultimate Marvel Vs Capcom 3.

På PS3en går det i Jak II, Final Fantasy XIII-2, Journey, Uncharted 3, flOw, MW3 (ja bare for singelplayeren og special ops),

Driver San Francisco, GTA IV Complete Edition (liker GTA IV mye bedre en Saints Row 3 å Saints Row er nyere spill :wallbash:)

På pcen går det i BF3, Alan Wake, StarCraft 2, Lord Of The Rings Online, The Witcher 2, Dawn Of War II Retribution samt Mass Effect 3

Det er disse 3 maskinene som får kjørt seg skikkelig, de andre andre bryr jeg meg ikke noe særligt om mer pga spilltørke...

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På Vitaen går det i Rayman Origins, Uncharted: Golden Abyss og WipeOut 248.

På PS3en går det i Flower. Kjøpte Jorney i forrige uka, men skal spille emg igjennom Flower før ejg begynner på det (har dusinvis med arkade spill på PS3en jeg må få spilt igjennom).

På PCen går det i Mass Effect 2. Skal spille det ferdig på Steam før jeg hopper i Mass Effect 3 og alle de andre hundre spillene jeg har. Har enda ikke begynt på Darkness 2, Kingdoms of Amalur: Reckoning, NFS: The Run og et par titalls andre.

Ellers spiller jeg ingenting på 360en (selv om jeg har et par urørte arkade spill) og 3DSen pga. spilltørke. På Wiien har jeg et urørt eksemplar av Zelda: Skyward Sword, Twlight Princess og Epic minkey (har kun prøvd noen av dem).

For mange spill altså. :p

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Her går det i meste på Playstation Vita med FIFA Football, Uncharted Golden Abyss, Ultimate Marvel Vs Capcom 3.

På PS3en går det i Jak II, Final Fantasy XIII-2, Journey, Uncharted 3, flOw, MW3 (ja bare for singelplayeren og special ops),

Driver San Francisco, GTA IV Complete Edition (liker GTA IV mye bedre en Saints Row 3 å Saints Row er nyere spill :wallbash:)

På pcen går det i BF3, Alan Wake, StarCraft 2, Lord Of The Rings Online, The Witcher 2, Dawn Of War II Retribution samt Mass Effect 3

Det er disse 3 maskinene som får kjørt seg skikkelig, de andre andre bryr jeg meg ikke noe særligt om mer pga spilltørke...

18 spill samtidig! Damn. Mye mer spennende enn de som kun spiller wow da =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...