Mr_Spock Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Prey - PS4. Kult spill, SciFi setting, oppgradbare egenskaper - og manipulerbare Turrets!!! Så er det masse loot å finne, e-mails å lese osv. Virker som en blanding mellom Bioshock og Deus Ex - fett Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Assassin's Creed Syndicate Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Prey - PS4. Kult spill, SciFi setting, oppgradbare egenskaper - og manipulerbare Turrets!!! Så er det masse loot å finne, e-mails å lese osv. Virker som en blanding mellom Bioshock og Deus Ex - fett Er mer som en spirituell oppfølger til System Shock, som igjen er forløperen til BioShock. Er bare å glede seg til de to neste System Shock-spillene (en reboot, og en SS3) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ble lurt med på Escape from Tarkov av noen kompiser, ufyselig morro altså. Men takler dårlig å spille slike spill alene...er maks dårlig og fullstendig nervevrak! Hysterisk deilige lyder i dette spillet også, men åpentbart i beta modus mtp. bugs og ytelste Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Prey - PS4. Kult spill, SciFi setting, oppgradbare egenskaper - og manipulerbare Turrets!!! Så er det masse loot å finne, e-mails å lese osv. Virker som en blanding mellom Bioshock og Deus Ex - fett Er mer som en spirituell oppfølger til System Shock, som igjen er forløperen til BioShock. Er bare å glede seg til de to neste System Shock-spillene (en reboot, og en SS3) Ser veldig frem til både reboot og SS3 av System Shock!!! Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Holder fremdeles på med BotW. Andre gjennomspilling, denne gang med tre hjerter og alle shrines før Ganon uten å dø. Akkurat ferdig med Divine Beast nr to og har 45 shrines og like mange spirit orbs. Gjør ferdig litt småplukk i Horizon Zero Dawn, men er straks level 60 og vurderer å prøve NG+ men mulig jeg utsetter det, holder med ett åpen verden spill om gangen. Spiller også litt Divinity Original Sin 2. Måtte gi opp Mario+Rabbids og har solgt det. Uff, godt å ha det ute av verden. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Life is Strange. Trodde det skulle være bra, men føler jeg ser på en middelmådig rett-etter-skolen-tenåringsserie. Dialogene er dårlige, og det er så mange falske hindringer overalt. Uff, får fullføre episoden jeg er i nå og se om det tar seg opp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Originale? Hold ut. Det blir så ekstremt mye bedre etterhvert. Men du må jo like slike spill da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Etter mye jobbing fikk jeg omsider rullet inn siste 5 timers økta på Wind Waker HD og rundet det Prøver meg på Twilight Princess HD nå. Ble aldri bergtatt av det på Wii når det kom pga. kontrollene i grunn ( milevis bedre en Skyward Sword søppelet dog) Tar seg betraktelig bedre ut med en Wii U Pro kontroller og jekket opp grafikk i hvert fall Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Monster Hunter World. De første dagene jeg prøvde det skjønte jeg ikke bæra, men etter noen forsøk og x-antall videoer på youtube har jeg nå knekt koden. Koser meg veldig med dette! Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Originale? Hold ut. Det blir så ekstremt mye bedre etterhvert. Men du må jo like slike spill da. Originale ja. Har stått i hyllen i over to år så tenkte å få fullført det nå. Skal prøve litt til. Liker noen av Telltale sine spill så trodde jeg skulle like dette også. Men klarer ikke ta karakteren jeg spiller, som sier fraser som "are you cereal?" litt seriøst en gang. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Fikk meg SNES Classic Mini her om dagen, så går mest i Super Mario World, LoZ: Link to the past og Final Fantasy VI. De tre alene var verdt prisen for konsollen, og ennå er det en hel drøss spill igjen. Rimelig bra kjøp, det der. Håper bare de fortsetter med Nintendo 64 Classic Mini, og hadde heller ikke hatt noe imot om Sony kunne gitt oss Playstation Classic Mini. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Originale? Hold ut. Det blir så ekstremt mye bedre etterhvert. Men du må jo like slike spill da. Originale ja. Har stått i hyllen i over to år så tenkte å få fullført det nå. Skal prøve litt til. Liker noen av Telltale sine spill så trodde jeg skulle like dette også. Men klarer ikke ta karakteren jeg spiller, som sier fraser som "are you cereal?" litt seriøst en gang. Enig i at dialogen er litt merkelig/misforstått. Men historien tar seg veldig opp etterhvert. Første episoden er for å presentere alle og settingen, noe som tar litt tid Lover at du ikke vil angre! Her går det i Zelda på Switch og litt Overwatch på PC. Endret 1. mars 2018 av Niram Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ferdig med Life is Strange. Det tok seg opp, og slutten var veldig kul. Syns det var en del plotthull her og der, men alt i alt et kult og ganske imponerende konsept. Enkel platinum-trofé også. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Wolfenstein II - The New Colossus, PS4. Herlig å gå løs på de onde naziene Synes spillet er betraktelig mer smoothere en det forrige, som var litt "kantete" og knotete. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hunt: Showdown. Et veldig bra battle royale-ish spill med PVE elementer. Jeg spiller også Rainbow Six Siege innimellom Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Metal Gear Survive og Sword Art Online: Fatal Bullet på Steam Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 BF4. Nesten ikke spilt dette spillet pga dårlig skjermkort. Men nå har jeg et mye bedre ett, så da har jeg begynt! Vil si det kanskje er det beste sniper spillet. Arma 3 er kanskje bedre, men har ikke fått prøvd det ordentlig... Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Tatt opp Battlefield 4 igjen på PC. I tillegg går det en del timer i Fortnite. På playstation 4 fronten går det i L.A Noire og RIME. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå