...... Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 The Walking Dead Season 3 - A New Frontier. Blir spennende å se hvordan alt ender. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Har kommet en ny patch til Pillars of Eternity 2, så har testet det en del. Spillet lover så absolutt bra, så gleder meg sykt til det slippes. Er utrolig mange forbedringer fra det første. Eget skip har vi også nå, og multiclasses. Spiller mest swashbuckler i betaen, dvs fighter/rogue. Digg at man får et nytt navn på klassen hvis man har to klasser. Er bare en liten detalje, men har mye å si for innlevelsen. Ellers går det ikke uventet i Monster Hunter World, skjønt Dragon Quest Builders til Switch ble sendt i går. Håper å få det i morra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Litt forskjellig her nå; The Legend of Zelda: The Wind Wake HD på Wii U, etter å ha nærmest grodd fast i Breath Of The Wild på Switch og rundet historien fristet det med ett mer ordinært Zelda igjen Nydelig utgave dette her Specs Ops: The Line på Xbox 360, en perle av ett spill dette her og ett deilig gjensyn! Så blir det jo Shadow of The Colossus på PS4 seinere i dag. Og det blir en helt vanvittig opplevelse og ett gjensyn uten like Endret 7. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Litt forskjellig her også: The Walking Dead Season 3. Ikke like bra som de to forrige spillene! Horizon Zero Dawn Frozen Wilds, nærmer meg slutten. Breath of the Wild. Blir aldri ferdig med dette spillet. Digger det! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Regner med at mange spiller Civ 6 Rise and Fall nå. Jeg tester spillet og har spilt det mye. Synes det er veldig moro! Spilte mp med en dev og en annen tester i går, comp stomp oss mennesker mot 3 AI. Korea er så sykt sweet tech messig. Hadde over 100 science rundt turn 90, mens de andre hadde noenogtredve eller litt mer tror jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Not a damn shit, lader opp til Kingdom Come som kommer tirsdag/onsdag med å se på youtube videor om rustninger. 1 Lenke til kommentar
ITAT.no Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Donkey Kong Country - Returns til Nintendo Wii. Veldig kjekt å prøve dette da jeg spilte Donkey Kong Country 1, 2 og 3 på Super Nintendo. Litt annerledes å spille nå enn den gang, men god underholdning, og en blir engasjert selv om det kan være litt vanskelig å fokusere i begynnelsen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Fikk Dragon Quest Builders til Switch i går, så har gått i strekk siden da. Skal jo bare lage et sverd til. Eller hente litt mer iron. Og banke en kanin til for å få mat. Og hogge ned noen trær. Og... faen, morgen allerede? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Underrail - meget bra CRPG, ligner litt på Fallout 1. 100 lappen på Steam Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Shadow of the Colossus på PS4. Godt å være hjemme igjen. Gruer meg allerede til jeg er ferdig med det. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Begynte nylig på Pillars of Eternity, og har akkurat kommet til Caed Nua. Begynte på spillet først i 2015, men slapp det ganske tidlig den gang. Trilla en ny figur denne gangen. Er noen uker siden sist, men er 3-4 timer inn i Iconoclasts. Fiffig og pent spill. Er ikke helt på godfot med kontrollene, men tror jeg skal komme meg gjennom dette snart. Har lagt inn ca. like mange timer i Dragon Ball FighterZ. Skøyalt og semi-dybpt slåssespil som jeg gjerne skulle ha spilt mer, men vennegjengen er ikke så interesserte i sjangeren. Spiller også fortsatt PUBG. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Zelda BOTW på switch. + litt dark souls på pc-en. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Spiller Fallout 4 vr med Htc Vive på pc. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Hunt: ShowdownMeget gøy Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Hunt: Showdown Meget gøy Prøvde det sånn smått her om dagen, men sliter med veldig lav fps. Skjønte ikke helt hva det var man skulle gjøre i spillet. Vet at det er en boss man skal finne, men hvordan man finner den vet jeg ikke. Blir drept av andre spillere lenge før jeg finner bossen Edit: Spiller PUBG, men er i ferd med å gi opp spillet pga hackere. Kjøpt Day of Infamy til lusne 40kr, så det skal testes ut i morgen. Endret 14. februar 2018 av TheKims Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Etter å ha rydda unna en del spill fra backlogen er det på tide å starte på et større spill så har endelig fått begynt på Divinity Original Sin 2. Har kommet meg av båten og er spent på hvordan dette utvikler seg. Spiller også fremdeles Celeste og BotW på Switch, samt at jeg har noen få kolosser igjen i Shadow of the Colossus på PS4. Presterte selvsagt å dø en gang når jeg var litt uoppmerksom så spiller nok igjennom det på nytt når jeg er ferdig. Nok å holde meg opptatt frem til april når God of War kommer med andre ord. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hollow Knight. Dette er et meget godt laget spill i alle ledd. Ori møter Dark Souls, med fantastisk design, atmosfære og subtil humor. Eneste jeg kan utsette på det er at kartsystemet er gjort unødvendig tungvint og man må kjøpe funksjoner i kartet som burde vært der i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Secret of Mana (PS4) og Bayonetta 2 (Switch). Digg, begge to. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hunt: Showdown Meget gøy Prøvde det sånn smått her om dagen, men sliter med veldig lav fps. Skjønte ikke helt hva det var man skulle gjøre i spillet. Vet at det er en boss man skal finne, men hvordan man finner den vet jeg ikke. Blir drept av andre spillere lenge før jeg finner bossen Edit: Spiller PUBG, men er i ferd med å gi opp spillet pga hackere. Kjøpt Day of Infamy til lusne 40kr, så det skal testes ut i morgen. Kommer en stor oppdatering i dag som mest sannsynlig tilføyer en del graikk instillinger i options så man ikke må gå via console og legge de inn hver gang man starter. Burde hjelpe de fleste med FPS problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå