Muggkaare Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Du har spilt To the Moon, right? Siden du spilte igjennom A Bird Story. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Du har spilt To the Moon, right? Siden du spilte igjennom A Bird Story. Jepp! Og To The Moon var ganske mye bedre enn A Bird Story, det skal sies. Er spent på Finding Paradise. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Bestemte meg for å prøve Persona 5, og for å si det sånn har jeg slått rekorden på spilling i ett strekk dagen jeg startet det opp. Det startet sakte, men etter hvert som jeg kom inn i det, ble jeg hekta! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Startet opp med Planetside 2 igjen, på PC Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Rolig diablo3 med laptop på 20-30fps, litt cancer men det er nu så. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Spiller Lego Marvel superheros 2 på Switch sammen med min kone. Storkoser meg Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Akkurat startet på Uncharted Lost Legacy. Rart å spille et Uncharted-spill uten Nathan Drake. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Super Mario 3D Land på 3DS. Ganske stas! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Som smått plukket frem Final Fantasy XV igjen. Var ikke spesielt imponert da det kom, men har latt det ligge i månedsvis og tenkte å starte på nytt. Nå vet jeg mer hva jeg går til, så håper jeg ser spillet i et nytt lys nå. Har skjedd før at jeg har hatet et spill intenst, bare for å elske det når jeg testet det noen måneder senere. Ikke ofte, men har skjedd. Ellers går det jo så klart i Monster Hunter World. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Som smått plukket frem Final Fantasy XV igjen. Var ikke spesielt imponert da det kom, men har latt det ligge i månedsvis og tenkte å starte på nytt. Nå vet jeg mer hva jeg går til, så håper jeg ser spillet i et nytt lys nå. Har skjedd før at jeg har hatet et spill intenst, bare for å elske det når jeg testet det noen måneder senere. Ikke ofte, men har skjedd. Ellers går det jo så klart i Monster Hunter World. Kanskje du skal gi Witcher 3 ett nytt forsøk da? Syns å huske du ikke likte det? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ja, var ikke helt imponert, akkurat. Men har faktisk gitt det to nye sjanser, med noen måneders mellomrom. Det blir ikke en tredje, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hva var det du ikke likte med det? Selve fighting systemet er ganske jalla zmen historiemessig er det fantastisk, hvor mange side quest har historier som er bedre enn 99% av alle spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Kjedelige karakterer, kjedelig historie, kjedelige områder å utforske, kjedelig kampsystem, kjedelig dialog, kjedelig ditt, kjedelig datt. Kort tvers gjennom gørrkjedelig spill. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Smaken er som baken. Witcher 3 er tiårets beste spill for min del, digger loren og har lest alle bøkene. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Smaken er som baken. Witcher 3 er tiårets beste spill for min del, digger loren og har lest alle bøkene. This! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ser absolutt potensiale i The Witcher-serien. Synes bare den tar seg selv alt for seriøs, akkurat som Ringenes Herre og Game of Thrones. Jeg liker mer "useriøs" fantasy. Men er jo bra det er "lov" å like forskjellige ting. Noen elsker Dynasty Warriors pga det historiske, jeg elsker Fire Emblem Warriors fordi jeg får ri på en flyvende hest i kamp mot en drage. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Da er vi i opposite ends of the spectrum. Kan ikke fordra Fire Emblem Warriors-fantasy og den slags. Begynte på Telltale The Walking Dead Season 2 i dag. Er en del år siden jeg spilte eneren men har tatt vare på savet. Spent på om det blir like bra som forgjengeren, enn så lenge er det ikke så spennende. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 bf1, mass effect andromeda coop Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Ser absolutt potensiale i The Witcher-serien. Synes bare den tar seg selv alt for seriøs, akkurat som Ringenes Herre og Game of Thrones. Jeg liker mer "useriøs" fantasy. Men er jo bra det er "lov" å like forskjellige ting. Noen elsker Dynasty Warriors pga det historiske, jeg elsker Fire Emblem Warriors fordi jeg får ri på en flyvende hest i kamp mot en drage. Jeg vil nå påstå at Dynasty Warriors ikke tar seg selv veldig seriøst. The Witcher tar sikte på å være gritty low fantasy, men det er samtidig mye humor i de spillene. Prøv f.eks. å ha et forhold til både Triss og Yennefer i TW3... Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) anno 2205 ultimate edition, kjøpte det igår for 12 euro på steam, idag koster det 49 euro, men selvom 49 euro er ultimate versjonen verdt pengene da spillet er mer polert nå enn iforhold til da det kom ut Endret 5. februar 2018 av Anonimofied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå