Spartapus Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 De første kampene er ganske enkle, så hvis det er der du står fast tenker jeg du går altfor fort fram uten å tenke gjennom trekkene dine. Hvis man ikke liker å ta seg god tid til å gruble over taktikk så er ikke dette spillet å anbefale. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Problemet er jo nettopp det at jeg ikke kan ta meg tid til å tenke og planlegge taktikk, fordi fiendene bare skyter i vei helt til jeg er død uansett hvem det er sin tur. Men nok om det. Det var ikke et spill for meg, så jeg slettet det og har begynt på noe annet i stedet. "Noe annet" er i denne omgangen Blossom Tales på Switch. Kort sagt snakker vi old-school Legend of Zelda på godt og vondt. Mest godt. Endret 28. desember 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Kjøpte det spillet sist det var på tilbud, husker jeg testet demoen på PS3 når det kom. Var ikke noe for meg den gangen, men for 80,- føler jeg at man kan prøve på ny Endret 28. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Homeworld kjøret fortsetter. Homeworld: Emergence (Cataclysm) Er så mange år siden jeg rundet dette sist, så detta var satan så morro Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hohoho Fant secret Wolfenstein level i doom 2. Og der fant jeg MG42. Fy faen så gøy. Tok med våpenet til neste doom 2 brett der jeg bokstavelig talt meide ned ca. 100 imps, parterte de med mine kuler, stakkars impene lå både hær og der, uten armer, hode og bein med blood langt opp etter vegga og taket. God jul underholdning. 2 Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Har endelig gjort ferdig Resident Evil 7 og Dishonored 2. Begynte akkurat på en New Game+ i sistnevnte. Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Begynt så smått på Mario + Rabbids på Switch. Så langt virker det utrolig simpelt, men har hørt det faktisk skal bli vanskelig etterhvert. Første Ubisoft-spillet jeg har likt på evig lenge. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Det utvikler seg en god del etterhvert, men de er forsiktige med å introdusere nye mekanikker. Jeg syns hvertfall det tok seg opp bra! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Playerunknowns Battleground. Moro nok det etter første runde. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Oxenfree på Pc. Liker det, herlig stemning! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Xenoblade Chronicles 2. Ferdig med storyen som var veldig bra, og levler nå bare opp og finner de siste rare/legendary blades i spillet. Beste spillet på Switch så langt IMO. Endret 2. januar 2018 av archongamer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Her går det fortsatt for det meste i FIFA 18 (Ultimate Team), men jeg begynte på Mads Effect: Andromeda på nyttårsaften i tillegg til at jeg spiller LEGO City Undercover med datteren min. Håper på å få rigget opp PCen og spilt litt World of Warcraft og Planet Coaster til uka. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 men jeg begynte på Mads Effect: Andromeda Hihihi... håper Mads ikke skuffer. Ahem. Blitt utrolig hektet på Final Fantasy XIV, men har også som smått begynt på SteamWorld: Heist (Switch) og Dragon Quest III (iPad). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) Lite tilbakefall til Mario Kart på Switch etter Gripcasen kom i hus! Å spille i håndholdt modus er en helt annen verden med denne Endret 3. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Tester Wolfenstein 2: The New Colossus som jeg fikk til jul. Er ikke helt overbevist av dette ennå. Rent spillteknisk er det ikke stort å utsette på det, men du dør så sykt fort selv på nest laveste vanskelighetsgrad at bare i løpet av de første par timene må jeg ha dødd hundre ganger. Det er helt på smertegrensen for min del, og dette er begynnelsen av spillet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Akkurat fullført The Walking Dead - A new frontier. Fortsetter med samme utvikler og har begynt med sesong 1 av Batman the Telltale stories. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Prey. Wow, det er mange ganger råere enn jeg kunne sett for meg. Hadde egentlig glemt av hele spillet, men fikk lyst å teste det igjen etter at det kom på topplisten til flere skribenter på gamer.no. Et spill hvor man ikke skyter i nærheten så ofte som jeg trodde man skulle gjøre, og jeg elsker hvert eneste sekund. Historien virker spennende nok, bare stemmeskuespill og bare det å snike seg rundt er for første gang morsomt (jeg er ikke særlig fan av snikespill). Kombinasjonen av "glue-gun" og andre våpen er rett og slett fantastisk. Anbefales! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Plukket opp Zone of The Enders HD-utgavene jeg har hatt liggende. Er klar over at det kommer enda en ny utgave senere, men fikk det bare over meg i går kveld at jeg måtte prøve dette Snart ferdig med det første, så får jeg fortsette på nummer 2 senere. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Har vært totalt oppslukt av Starbound en måneds tid nå med ca 11 timer playtime gjennomsnitt pr dag. Spilte umoddet første uka før jeg kjente jeg gikk litt lei, så begynte jeg browse workshopen på steam for å se om det var noen kule mods, og så tok jo det fullstendig av med rundt 190 mods installert så spillet fikk kjørt seg noen uker ekstra 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Spiller enda disse da. Nå har jeg nådd Paragon levelet i Diablo III. Mener jeg har nådd Paragon level 25, hvis jeg ikke husker helt feil da. Også har jeg tenkt å prøve å spille som hardcore heroes også om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå