Christian Thork Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 AC:Origins og just prøvd meg forsiktig på NFS Payback. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Imma off to whoop TV Dinnah bitch! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Rundet Bioshock Infinite nylig, så da blir det ''A Burial at Sea'' DLC. Elskes! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Rundet Bioshock Infinite nylig, så da blir det ''A Burial at Sea'' DLC. Elskes! Oops Rundet selv The Bioshock Collection for ikke lenge siden, men glemte dlcene Mer Bioshock er aldri feil, bra å bli minnet på Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 World of warships med noen gode høyttalere med god bass slår aldri feil når du fyrer en full broadside med et battleship Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Rundet Bioshock Infinite nylig, så da blir det ''A Burial at Sea'' DLC. Elskes! Oops Rundet selv The Bioshock Collection for ikke lenge siden, men glemte dlcene Mer Bioshock er aldri feil, bra å bli minnet på Kjør på, digger dlcen så langt! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ikke akkurat spilt spill, laget spill. For de som har fulgt med hva jeg har nevnt her inne på diskusjon.no. Har fortsatt på min hjemmelagde brett spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Doom VFR. Var litt skeptisk pga den teleportingen vi ser i traileren, men ta det med ro, man kan bevege oss helt fritt som i vanlige FPSer. Eller rettere sagt sikter vi ved å bevege hodet, og man kan bruke L2 for å teleporte et lite stykke. Dette er veldig kjekt for å komme oss rundt omkring på plattformer osv, eller teleporte inn i fiender. Lover absolutt bra, det her. Kan ta litt tid å bli vant med det, men når tutorialen er ferdig før du trene så lenge du vil i et lite rom med noen plattformer og en evig strøm av fiender. Burde ikke være noe problem. Må bare vente i noen timer før patchen er ferdig nedlastet. Er fullt mulig å spille uten, men hvorfor ta sjansen? Endret 29. november 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Skal spille watch dog 2 med Razer Orbweaver Chroma til pc Ikke akkurat spilt spill, laget spill. For de som har fulgt med hva jeg har nevnt her inne på diskusjon.no. Har fortsatt på min hjemmelagde brett spill. Bilder? fort deg Doom VFR. Var litt skeptisk pga den teleportingen vi ser i traileren, men ta det med ro, man kan bevege oss helt fritt som i vanlige FPSer. Eller rettere sagt sikter vi ved å bevege hodet, og man kan bruke L2 for å teleporte et lite stykke. Dette er veldig kjekt for å komme oss rundt omkring på plattformer osv, eller teleporte inn i fiender. Lover absolutt bra, det her. Kan ta litt tid å bli vant med det, men når tutorialen er ferdig før du trene så lenge du vil i et lite rom med noen plattformer og en evig strøm av fiender. Burde ikke være noe problem. Må bare vente i noen timer før patchen er ferdig nedlastet. Er fullt mulig å spille uten, men hvorfor ta sjansen? Venter mer på Fallout 4 VR til HTC vive. la inn en bestilling her om dagen. :green:oxo DOOM VFR Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Skal spille watch dog 2 med Razer Orbweaver Chroma til pc Ikke akkurat spilt spill, laget spill. For de som har fulgt med hva jeg har nevnt her inne på diskusjon.no. Har fortsatt på min hjemmelagde brett spill. Bilder? fort deg Vær tolvmodig da. Kommer ikke til å legge ut noe nytt nå, før jeg har laget alle spille kortene ferdige til det brettspillet. Du får nøye deg med det bildet jeg har lagt ut her. Diskusjon om/rundt brettspill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Venter mer på Fallout 4 VR til HTC vive. la inn en bestilling her om dagen. :green:oxo DOOM VFR Fallout 4 VR er bare Fallout 4 i reprise. Doom VFR er teknisk sett Doom 2, laget fra grunnen av for VR. Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg og en kompis ble lei av kyllingmiddag i PUBG så testet Portal Knights. Gikk lei etter en halvtimes tid og fikk refund. Combat var alt for simpelt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Mixer litt blant Fortnite, Rainbow 6 Siege og Battlefield 4. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Xenoblade Chronicles 2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Venter mer på Fallout 4 VR til HTC vive. la inn en bestilling her om dagen. :green:oxo DOOM VFR Fallout 4 VR er bare Fallout 4 i reprise. Doom VFR er teknisk sett Doom 2, laget fra grunnen av for VR. Vet det da, prøvde Doom VFR da men oculus rift likte ikke spillet må vente til den 14 des på HTC vive da. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Er jo det jeg sier hele tiden. Kjøp på konsoll. Bare sleng i platen, sett i kablene, og alt funker med en gang. Slipper alt styret med PC. Brukte PC selv siden tidlig 1990-tall, men er rimelig lei av å oppgradere og slite med hardware nå. Anyway, spiller for tiden Xenoblade Chronicles 2 (Switch), Lego Marvel Superhero 2 (Switch, står på nedlasting), Final Fantasy XIV (PC) og Injustice 2 (PS4). Går stort sett lei slossespill etter noen dager, men Injustice 2 har vart i månedsvis. Håper det ikke er et engangstilfelle, men at utviklere skjønner at vi trenger content selv om vi spiller alene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Er jo det jeg sier hele tiden. Kjøp på konsoll. Bare sleng i platen, sett i kablene, og alt funker med en gang. Slipper alt styret med PC. Brukte PC selv siden tidlig 1990-tall, men er rimelig lei av å oppgradere og slite med hardware nå. Anyway, spiller for tiden Xenoblade Chronicles 2 (Switch), Lego Marvel Superhero 2 (Switch, står på nedlasting), Final Fantasy XIV (PC) og Injustice 2 (PS4). Går stort sett lei slossespill etter noen dager, men Injustice 2 har vart i månedsvis. Håper det ikke er et engangstilfelle, men at utviklere skjønner at vi trenger content selv om vi spiller alene. Jeg betalte 202.kr for DOOM VFR du da 299.kr som så på store. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) 202kr før eller etter HTC headsettet? Og ja, spiller for øvrig Doom VFR. Flaut å glemme å nevne det. Endret 2. desember 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 202kr før eller etter HTC headsettet? Og ja, spiller for øvrig Doom VFR. Flaut å glemme å nevne det. før men det headsettet var gratis da for meg, men kostet 1200.kr + fallout 4 vr 999.kr men gratis for meg 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Går i mellom disse to nå: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå