...... Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Horizon Zero Dawn: Frozen Wilds DLC. Veldig bra så langt. Mulig Horizon topper Zelda som goty for min del i år. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Bioshock Infinite (PS4) Skal bli morro med et gjensyn! 1 Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Kjøpte nylig No Man's Sky på PS+ for 100kr og det går i ett her i huset. Herlig spill! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg spiller nå, Minecraft. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Zelda: A Link to the Past på Retropie. Good times. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 COD WW2. Må si en av de beste storyene COD noen gang har hatt. (Selv om COD aldri er kjent for story delen) Endelig en vanlig online og okey zombies. Så har til nå spilt dette siden release og langt ifra lei. Gleder meg til 1 DLC som kommer i januar!!! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Akkurat rundet CoD 2 (Xbox One) deilig nostalgisk gjensyn, og har startet på CoD: Advanced Warfare (PS4 Pro). Ferdig med chapter one, nytt spill for meg, men dette likte jeg, gleder meg til videre spilling. Holder på med en "liten" CoD singleplayer runde og skal spille alle sammen Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Final Fantasy 7! Ferdig med akt 1. Det som tok meg to måneder å fullføre for 20 år siden tok meg nå to kvelder. Fatter ikke at jeg klarte det på den tiden egentlig, er ikke alle områder som er like intuitive i forhold til hvor man kan gå og ikke. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Startet som smått med Ultima VII Part 2: Serpent Isle. Tror jeg gjorde en tabbe da de maste om kopibeskyttelse, så alle springer rundt og roper "Oink!" nå. Ooops... Får se om jeg får ordnet det etterhvert. Er et gammelt spill, så kopibeskyttelsen er det som var vanlig på den tiden, å lete frem rett ord på rett linje på rett side i manualen. Å gjette seg frem gikk visste ikke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Spiller akkurat nå Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Gir Fallout 4 et nytt forsøk, denne gang på PC. Kjekt med 60 fps, men spillet er ellers ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Gikk på en black friday smell mtp. å innvie den nye Xbox one x konsollen min. Endte med mass effect andromeda (eneste i serien jeg ikke har spilt enda) og nå er jeg brått 7 timer inn. Liker det veldig godt så langt :-) 1 Lenke til kommentar
Con Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Veksler litt mellom Conan Exiles og Empyrion nå om dagen! På PC seff:) Lenke til kommentar
Ole Jonny Varhaugvik Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Tales of Berseria (PC), PUBG (PC), Dota 2 (PC) Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Spiller faktisk Skyrim for første gang etter å ha kjøpt på Steam tilbud Jeg skjønte fort at jeg har gått glipp av noe 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Assassin's Creed Origins! Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Doom 2016 på PC. Nærmer meg slutten. Huff, er for gammel for det sinnsyke tempoet i det spillet her. Fett spill likevel. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Lineage 2 Revolution, på mobilen Ville vært mye bedre som PC spill, da uten autoplay funksjon Spillet er P2W, men stort sett bare PvE Største problemet mitt med spillet er at jeg får lyst til å spille L2 på PC, som jeg har spilt i 10 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå