Kika1 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Akkuratt nå spiller jeg C.O.D black ops 1 på ps3 siden pc'en min ble ødelagt Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Dragons Dogma PS4. Tynn historie, men helt hekta på gameplay. Dragons Dogma er et fantastisk spill! Her er det Stardew Valley for alle penga på Switch. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Spilte Trackmania Turbo for ca 5-10 min siden. Endret 20. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ser akkurat nå end credits for Uncharted the Lost Legacy. Fullførte på Crushing-vanskelighetsgrad.. Var rimelig hett noen turer der ja, men fornøyd med å fullføre det! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Project Cars 2 og Metroid: Samus Returns. 7o9 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Black, Crimson Skies og Mud Runner på Xbox One. 7o9 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Destiny 2 på PC. Mye bedre enn da jeg spilte eneren på 360 i sin tid. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Tenkte å tømme pengeboken for en stund, så sitter med Assassin's Creed: Origins (PS4), Shadow of War (PS4), Super Mario Odyssey (Switch), The Mummy Demastered (Switch), Spelunker Party (Switch), Fire Emblem Warriors (Switch) og Final Fantasy XIV (PC). Burde holde til Wolfenstein 2 og Nights of Azure 2 kommer om en ukes tid. Og da er jo Sonic Forces rett rundt hjørnet, etterfulgt av SW: Battlefront 2 noen uker etter. Etterfulgt av Doom og Xenoblade Chronices 2. Jaja, sosialt liv og dagslys er overvurdert. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Super Mario Oddysey Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Dette --> http://www.decisionproblem.com/paperclips/index2.html Avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Tenkte å tømme pengeboken for en stund, så sitter med Assassin's Creed: Origins (PS4), Shadow of War (PS4), Super Mario Odyssey (Switch), The Mummy Demastered (Switch), Spelunker Party (Switch), Fire Emblem Warriors (Switch) og Final Fantasy XIV (PC). Burde holde til Wolfenstein 2 og Nights of Azure 2 kommer om en ukes tid. Og da er jo Sonic Forces rett rundt hjørnet, etterfulgt av SW: Battlefront 2 noen uker etter. Etterfulgt av Doom og Xenoblade Chronices 2. Jaja, sosialt liv og dagslys er overvurdert. Er jo ikke rart du tømmer lommeboka hvis du bare kjøper helt nye spill. Mange av disse spillene vil koste under halvparten om 6-12 måneder. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Det er så, men penger er overvurdert. Er heldigvis i en situasjon der jeg slipper å tenke så mye over hva spill faktisk koster. On topic er jeg ferdig med SM Odyssey for en stund, så blir nok AC: Origins fra nå av. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg spilte i går The Evil Within 2. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 AC: Origins som sjokkerte meg litt. Jeg var egentlig dritlei hele AC serien men Origins har virkelig startet helt på nytt. Et helt utrolig spill sålangt. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Wolfenstein 2 på Xbox One X. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 (endret) Drev på med Pillars of Eternity på PS4, og fikk meg eget Keep og greier. Men hele driten kræsjet, saven er korrupt, og jeg gidder ikke starte på ny. Litt småforbannet, men er heldigvis ikke lenge til Pillars 2 kommer. Backet det for lengst. Venter fortsatt på Wolfenstein 2 CE (sendt på fredag, så burde være her snart), så i mellomtiden går det i Etrian Odysse V på 3DS, Fire Emblem Warriors på Switch og Everybody's Golf på PS4. Endret 13. november 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Forza 7 og Project Cars 2 på Xbox One X. Rattes med Thrustmaster TX RWLE og T3PA. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Startet akkurat på Shadow of Mordor, så får se om dette er et spill jeg kan like Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Skyrim vr på ps4 med psvr.+Halo combat evolved på xbox one med psvr. Endret 16. november 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er i backlog modus og spiller Saints Row 4 på PC. Helt elendig spill i forhold til de tre andre. Kjører ræv på pc-en også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå