settings Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 husker ikke om jeg har/ hva jeg skrev før, menuansett: BF3 LOL NFS mw NFS 2 Age of empire Empire edge Live for speed kabal minesviper Airxonix Opperation snowblind(en liten stund siden nå) Minecraft Cod 4 på lan Trackmania leter etter et spill jeg spilte for mange ¨år siden, du kjørte biler oppe på et "fjell", du skulle dytte motstanderne utafor kanten uten og bli dytta utafor, noen som har noen ider? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ble ferdig med GTA IV tidligere i dag, så jeg er usikker på om jeg skal ta fatt på Just Cause 2 eller Saints Row The Third... Antar at det blir Saints Row. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Spill Just Cause 2. Fantastisk fett spill. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 World at War(CoD5) Veeeeeeeldig mye hackere ute og går. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 The Witcher. Har begge spillene, så var på tide at jeg begynte. Virker jævla fett så langt. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Devil May Cry (ps2) Resident Evil 2 (psx) Herlige spill begge 2 Lenke til kommentar
Datamusbrus Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Rayman Origins xbox 360. Nydelig grafikk Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 League of legends! fordi jeg ikke har noe annet på laptop mens jeg er hjemme på ferie ! hue:) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spilte darksiders, men rundet det ganske fort SWTOR, men kun et par kvelder i uka for raiding. Skyward Sword, en gang uka med fetteren min. Har fått prøvd litt LFD2, men ender ofte i frustrasjon. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spiller Psychonauts igjen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skyrim SWtor DC universe online Starhawk beta (veldig bra) Lenke til kommentar
Datamusbrus Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dodonpachi Resurrection - xbox 360 It's bullets everywhere! AAAh! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Mass Effect 3 (PC) og Uncharted: Golden Abyss. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Need for Speed: THE RUN. Jeg liker fart og spenning!! Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nå spiller jeg Mass Effect 2. Min kvalmende snille karakter, som jeg har dratt med siden ener'n, har jeg allerede fullført spillet med. Den mindre snille, som jeg også har dratt med siden ener'n, tenkte jeg også å fullføre spillet med, før jeg gir meg hen på treer'n. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Ettersom gametimen min på wow har gått ut, å jeg sparer penger så har jeg spilt ganske mye Fifa Street Demo, gleder meg bare til spillet kommer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nå spiller jeg Mass Effect 2. Min kvalmende snille karakter, som jeg har dratt med siden ener'n, har jeg allerede fullført spillet med. Den mindre snille, som jeg også har dratt med siden ener'n, tenkte jeg også å fullføre spillet med, før jeg gir meg hen på treer'n. Morsomt at ME3 ikke godtar savefiler fra tidligere ME spill. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Spiller Hydrophobia Prophecy (PS3) akkurat nå. Ganske underholdende og spennende. Kontrolleren er likevel ganske sleip noen ganger. Driver med å runne arkade spillene mine. Kjøpte Journey i går, men blir nok ikke å spille det før om noen uker. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Huff jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, så tar noen av de: Uncharted Golden Abyss (Vita) Ultimate VS Capcom 3. (Vita) Fifa Football (Vita) Final Fantasy XIII-2 som jeg fikk idag (PS3) Journey (PS3) Trine 2. (PS3) Uncharted 3 (PS3) Driver San Francisco (PS3) SSX (PS3) LA.Noire (PS3) Alan Wake (PC) Battlefield 3 (PC) Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Vell driver for så vidt å skaffer platinum trofe på Saints row the third(PS3) og driv litt på med cities xl 20118(PC) Endret 8. mars 2012 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå