TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Prøvde spillet i dag, likte spillet utrolig godt. Gleder meg til Destiny 2 The Collection utgaven kommer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 HoldFast: Nations at War. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Cuphead, Metroid: Samus Returns og Project Cars 2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 spiller på mario + rabbids kingdom battle, rage, å på mini snes litt her å der på alle 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Silent Hill Origins på PS2! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Okay, cycloid shithead, happy now? I got balls of steel!I'm from Las Vegas, and I say: kill 'em all. I'm the Duke, I'm A-number 1.Yeah jeg spiller Duke Nukem forever på pc Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Fortsatt BoTW her. Usikker på om jeg tørr starte på Divinity 2 nå, har bare en langhelg på meg før jeg reiser bort i noen uker. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Burde ikke begynne på Divinity OS2 uten å ha minst en uke fri Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Divinity OS2 og Path of exile Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Burde ikke begynne på Divinity OS2 uten å ha minst en uke fri Haha, er det jeg har fryktet så får utsette det til senere i høst. Skjønner at det er et fantastisk spill! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Om det er en trøst kommer det stadig mods og oppdateringer som gjør D:OS2 enda bedre. Her går det fortsatt i Pillars of Eternity til PS4. Fatter ikke at jeg klarte å spille sånne spill uten gamepad før. Har også lastet ned Battle Chasers: Nightwar til PS4, så blir vel det også i helgen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 I høstferien har jeg spilt masse LEGO Hobbiten sammen med datteren min. Vi har kost oss masse med det. I tillegg har det blitt noe FIFA 18 og Forza Horizon 3. Same old, same old... Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Om det er en trøst kommer det stadig mods og oppdateringer som gjør D:OS2 enda bedre. Her går det fortsatt i Pillars of Eternity til PS4. Fatter ikke at jeg klarte å spille sånne spill uten gamepad før. Har også lastet ned Battle Chasers: Nightwar til PS4, så blir vel det også i helgen. Det er bra da, men jeg er sær og mener at første gjennomspilling av et spill alltid skal være vanilla uten noen mods. Startet på Stardew Valley på Switch i kveld. Det er så avslappende og fantastisk deilig med et slikt spill innimellom. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Spiller Duke nukem 3d i vr med oculus rift, DukeVR currently doesn't use the "VR Audio Output" setting in Oculus Home. down load http://www.malcolm-s.net/dukevr/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Spiller Metro 2033 Wars på nettbrettet. Fantastisk bra spill når man først kommer inn i det. Spillet ligner litt på X-com visst jeg skal sammenligne det med noe. Anbefales Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Koser meg med denne godsaken. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Minion Masters Et greit "kortspill", brukt mange timer på det nå Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Dragons Dogma PS4. Tynn historie, men helt hekta på gameplay. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Sitter å spiller Evil Within 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå