Spartapus Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Gått i gang med Ori (and the Blind Forest). De har laget en veldig imponerende Metroid-aktig struktur på spillet, selv om jeg nok foretrekker en enklere, mer lineær progresjon der utfordringen alltid er rett foran deg. Heldigvis finnes det abilities som markerer alle stedene man burde huske å komme tilbake til senere, for jeg gidder ikke spille med notatblokk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Silent Hill: Homecoming på PS3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Shantae: Half-Genie Hero på Switch. Er rimelig kjipt at denne fantastiske serien ikke har fått mer oppmerksomhet. Absolutt et av årets beste spill for min del. 2 Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Nå for tiden går det for det meste i Friday The 13th, Rust og Ghost Recon: Wildlands Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Shantae: Half-Genie Hero på Switch. Er rimelig kjipt at denne fantastiske serien ikke har fått mer oppmerksomhet. Absolutt et av årets beste spill for min del. Er et spill som jeg spiller nå, som er mye bedre horizon zero dawn er tidens beste spill i 2017 Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Spilte nok Horizon da det kom ut for flere måneder siden. Helt greit spill, men ikke det helt store for min del. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Driver på med Hitman nå, men vurderer å laste ned Friday the 13th. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 PC: - F1 2016 - DIRT 4 - Playerunknown battlegrounds Xbox1: - Forza Horizon 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Spiller for tiden Skies of Arcadia og Dino Crisis på Dreamcast. Nydelige spill, begge to. Kunne absolutt ha trengt tne HD-remake av disse til nyere konsoller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Nå har det vært mye Minecraft spilling hos meg. ^^ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Blitt en god del Victoria II, HoI IV og Stellaris på meg i det siste. I tillegg til litt WordBrain 2 på mobilen. Fra Stellarisgamet har jeg begynt å skrive en AAR på de offisielle forumene: https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/republic-of-sol.1033749/ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Og litt Horizon Zreo Dawn og Bloodborne. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Dead Space mens jeg venter på at Final Fantasy XII: The Zodiac Age kommer i posten. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg spiller robinson the journey med psvr. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Condemned: Criminal Origins (Pc) 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Siste dagene har jeg ikke spilt så mye, siden det har vært begravelse i familien og jeg og kona har hatt hovedansvaret for å få alle detaljene på plass. Har vært litt kos i Civ6, og litt WordBrain 2 på mobilen. For et par uker siden spilte jeg en god del Victoria II, Hearts of Iron IV og Stellaris. Sistnevnte førte til en ny spilldagbok på Spillhistorie.no. Her er første kapittel: https://spillhistorie.no/2017/07/10/spilldagbok-republikken-sol-stellaris-kapittel-1/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Condemned: Criminal Origins (Pc) Husker jeg rundet det på Xbox 360 i sin tid, helt nydelig det spillet Lenke til kommentar
Tyrian74 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Akkurat bygget meg en ny PC, akkurat nå har jeg det gøy med Player Unknown Battlegrounds Skal også teste The Secret World som akkurat har blitt free to play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå