Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går i litt av hvert her. For det meste går det i Dragon Quest Heroes 2 til PS4, men blir selvsagt en del Wonder Boy til Switch, samt litt Styx: Shards of Darkness til Xbone. Vil gjerne fortsette med Persona 5 også, men etter fire timer med nesten bare cutscenes blir det litt kjedelig i lengden. Eneste som gjør at jeg gidder fortsette er at det lille jeg har hatt av gameplay lover bra. Men fire timer cutscenes? WTF? Ellers dukker vel Mario Kart til Switch opp i posten ganske snart. :)

Lenke til kommentar

Jeg har første av Dragon Quest Heroes, men jeg synes det ble fort gammelt. Jeg er generelt veldig fan av musou-spill, men mye av det som gjør dem bra til tross for det repetive gameplayet er at de har interessante settinger og har en spennende historie, og det savnet jeg i DQ Heroes.

Her går det fortsatt i Bloodborne. Jeg nærmer meg slutten så nå har jeg stoppet rett før det siste området for å ta valgfrie områder og bosser.

Lenke til kommentar

Skal vi se siden jeg har ratt + pedaler så blir det mye Project cars, forza horizon 3 og Dirt Rally.

Ellers går det i Doom (Enda ikke fullført, sparer og koser meg med det)

Spiller litt cs, blir liksom aldri helt lei etter 15 år!?

Ellers går det i mye fps generelt, bf1, shadow warrior2, call of duty remastered ++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...