Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Xcom: Enemy Unknown kostet 50 kroner på Steam så jeg bestemte meg for å teste det. Jeg hadde en mistanke at det ikke skulle være helt opp min gate - jeg liker turbasert strategi, men mer av typen Fire Emblem og Heroes of Might and Magic - men så langt har det ikke vært så verst, det er til og med en slags Mass Effect-aktig story man skal følge. Jeg er allikevel litt redd for at dette fort skal bli veldig repetivt, for oppdragene har utspilt seg veldig likt så langt og i basen gjør man egentlig ikke noe annet enn å sjekke om påbegynte prosjekter er ferdige og i så fall starte noen nye, rinse and repeat. Jeg tenker det hadde vært mer engasjerende om troppene faktisk hadde sin egen personlighet og sin egen historie. Da ville det vært mer spennende å følge dem på oppdrag etter oppdrag selv om oppdragene i seg selv er like, og det ville også falt en mye tyngre for brystet hvis man får dem drept. Slik det er nå er det kun hvis soldaten har høy level at jeg bryr meg om personen overlever.

Lenke til kommentar

Rasket med meg den gamle 29" Sony CRT TV'en til foreldra denne uken..fy flate meg for en drøm å spille PS1 m. RGB-scart og RGB-moddet N64 altså! Drømmen er jo en HDMI-moddet N64, men det blir litt dyrt he.

 

Spent på hvor herlig Sega Master System tar seg ut med RGB-kabel :D

 

Dette er systemer man spillte med de råtne signalkabler man hadde for hånd den gangen, altså RF og kompositt :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Går mye i Battlefield 1 They Shall Not Pass DLC for tiden. Liker veldig godt de nye kartene og de nye settene som har kommet.

 

 

Ja inn i mellom retro flashbacks er det dette som gjelder her også. Har akkurat så vidt rukket å begynne på Horizon Zero Dawn også, det lover godt så langt :) Må være det peneste konsoll spillet jeg har sett tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...