Hoigo76 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Har akkurat runda mafia 3,spillet er sånn grei nok men er en nedtur i forhold til forgjengeren..spillet sliter med horrible bugs som blir sinnsykt irriterende til tider!bra musikk i spillet men blir drittlei å høre de samme sangene om og om og om og om igjen,til slutt orket jeg ikke lenger å slo av radioen hele tiden..historie er bra men alt rundt blir veldig repetativt.kjørefysikk likte jeg VELDIG godt men politiet er en vits,man kan kjøre så villt man bare klarer,de reagerer kun om man krasjer i dem..likte også skyting og i det hele tatt kontroll over fyrn..bra potensiale men bugs,bugs,bugs og repetativt! Endret 2. februar 2017 av olliver Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Call of Duty World at war Ps3 Et av de beste COD historiene sålangt. Liker godt at slutten ikke er å beseire en siste "boss" som i nesten alle filmer men at det er nasjoner som beseirer hverandre. Veldig mange fine detaljer når man blant annet dreper noen og det ikke bare blir til en liggende kropp med en rød ring rundt. Jeg har spillt COD hele livet, men hvert år siden Black ops 2 har vært en skuffelse.....Ratchet and Clank - PS4Veldgi gøy spill. Enkelt men samtidig litt tricky til tider og om man prøver seg på trophy så var det noen få tricky der å. Spillt det 3-4 ganger nå og fortsatt ikke helt lei. (Fått platinum trophy på begge spilla i dag) Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nettopp ferdig med Wind Waker HD 100%, og har nå gått i gang med Twilight Princess HD. Også der med mål om 100% før 3/3. 1 Lenke til kommentar
JegElskerNORGE Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 DOTA WOW : legion Lineage 2 helios / high five Minecraft CS : GO Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Spiller The Minish Cap på WiiU. Kult spill, men å finne ut hvor man skulle etter første dungeon var litt tricky. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nioh. Ryk og reis for et bra spill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Day of the Tentacle Remastered på PS4 + Maniac Mansion inni der igjen Ikke spilt noen av dem før men liker det godt! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nioh. Ryk og reis for et bra spill.Really? Hvordan er vanskelighetsgraden i forhold til dark souls? Svært spent. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nioh. Ryk og reis for et bra spill.Really? Hvordan er vanskelighetsgraden i forhold til dark souls? Svært spent. Vanskelighetsgraden synest jeg er lik Dark Souls, men det er bedre combat i Nioh. Bare å glede seg. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Prototype 1/2, Cabal ONLINE, GTAV, Unreal Tournament 99 atm. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Begynt på Pirate Kings (mobilspill) for litt tidsfordriv. Ellers går det med MWR på PS4. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Day of the Tentacle Remastered på PS4 + Maniac Mansion inni der igjen Ikke spilt noen av dem før men liker det godt! Hahah runda det 100% nettopp selv. Likte det å godt og var underholdene :b Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Fortsatt the minish cap. Er noen seriøse troll som har vært med i spillutviklinga, men mye kul spillmekanikk også. 3D Zeldaspill vinner litt på innlevelse, men Minish Cap og a Link between worlds tar igjen med kreativitet og sjarm. Burde bli ferdig i morgen. Muligens rett inn i Windwaker HD. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Tester LA Noire og liker det godt så langt. Etter å ha spilt Mafia 3 tenker jeg det var lurt av Rockstar å ikke prøve seg på en open world-opplevelse men heller ha en mer fokusert opplevelse som kun byr på akkurat det spillet skal handle om, nemlig å oppklare saker. Jeg er litt forvirret i forhold til hvordan intervjuene virker. Noen ganger forstår jeg ikke helt om jeg skal velge truth, doubt eller lie rett og slett fordi det personen sier ikke er en påstand som kan kategoriseres på den måten. Når jeg velger doubt eller lie synes jeg også ofte reaksjonen til hovedpersonen er i overkant kvass og jeg ender opp med å tenke at "ok, det der ville jeg hvertfall ikke sagt". Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Tester LA Noire og liker det godt så langt. Etter å ha spilt Mafia 3 tenker jeg det var lurt av Rockstar å ikke prøve seg på en open world-opplevelse men heller ha en mer fokusert opplevelse som kun byr på akkurat det spillet skal handle om, nemlig å oppklare saker. Jeg er litt forvirret i forhold til hvordan intervjuene virker. Noen ganger forstår jeg ikke helt om jeg skal velge truth, doubt eller lie rett og slett fordi det personen sier ikke er en påstand som kan kategoriseres på den måten. Når jeg velger doubt eller lie synes jeg også ofte reaksjonen til hovedpersonen er i overkant kvass og jeg ender opp med å tenke at "ok, det der ville jeg hvertfall ikke sagt". L.A noire er jo flere år gammelt, så det kom ikke etter mafia 3. Rockstar har ingenting med mafia å gjøre btw... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Spiller Goat simulator (PS4) nå. Vel ganske gøy spill de første minuttene men så blir det litt vell kjedelig. Er veldig greit lite open world spill om man trnger en 10-15min underholdning. Kunne godt gjort mye mere utav dette spillet.Også fått kjøpt The Crew (Ps4) og Sims 3 (Ps3) Men ikke fått spillt noen av dem enda. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 unreal tourmanent 2004 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) For Honor! Sliter som pokker med å beskytte meg, men det kommer seg vel. Endret 14. februar 2017 av Espp Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg har 99% og mangler kun tre stjerner på Evoland 2. Knallspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå