MR SPEED Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Spiller Resident evil 7 i vr på ps4, Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det går i Resident Evil 7 her og. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Det går i Resident Evil 7 her og. Sluttet 04:30 på morgenen å spille. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Det går i Resident Evil 7 her og. Sluttet 04:30 på morgenen å spille. https://www.youtube.com/watch?v=a0afsn_W5rk Lenke til kommentar
Tgamer Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Spiller WoW Men fra 31 januar blir det Funcoms nye storsatsing Conan Exiles. Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Spiller fortsatt WoW da jeg ikke finner noe annet som er bedre Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Spiller Resident evil 7 i vr på ps4, wow du har baller! hadde jeg aldri tørt! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Har prøvd å bli flinkere det siste året til å ta hardere tak i backlogen av spill som har hopet seg opp igjennom årene på alle platformer, så nå tenkte jeg sette meg ned å fullføre Uncharted 2 som har ligget i PS3 backlogen min i rundt 6 år. Har vært utrolig lite motivert til å spille den serien da det første bare var helt ok, mens 2eren så langt har vært smertefullt kjedelig (er på chapter 12 nå), men selv om jeg kjeder meg dønn i hjel mens jeg spiller disse så føler jeg at jeg må gi alle spillene en sjanse da ALLE mener dette er en av de beste spillseriene noensinne. 3eren og 4ern står forøvrig også å venter i hylla så jeg håper virkelig denne serien tar seg opp etterhvert. Spiller fortsatt WoW da jeg ikke finner noe annet som er bedre Prøvd Elder Scrolls Online? Det var dritt på betaen og rett etter release, men etter 2 år med polering og userfeedback som faktisk blir tatt seriøst av Zenimax, så har ESO blitt utrolig bra! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Dragon Quest VIII på 3DS. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Har prøvd å bli flinkere det siste året til å ta hardere tak i backlogen av spill som har hopet seg opp igjennom årene på alle platformer, så nå tenkte jeg sette meg ned å fullføre Uncharted 2 som har ligget i PS3 backlogen min i rundt 6 år. Har vært utrolig lite motivert til å spille den serien da det første bare var helt ok, mens 2eren så langt har vært smertefullt kjedelig (er på chapter 12 nå), men selv om jeg kjeder meg dønn i hjel mens jeg spiller disse så føler jeg at jeg må gi alle spillene en sjanse da ALLE mener dette er en av de beste spillseriene noensinne. 3eren og 4ern står forøvrig også å venter i hylla så jeg håper virkelig denne serien tar seg opp etterhvert. tja da liker du kanskje ikke spill genren, som Prince of Persia/Tomb Raider lagde ? Er ikke sånn at alle spill passer for alle Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Har prøvd å bli flinkere det siste året til å ta hardere tak i backlogen av spill som har hopet seg opp igjennom årene på alle platformer, så nå tenkte jeg sette meg ned å fullføre Uncharted 2 som har ligget i PS3 backlogen min i rundt 6 år. Har vært utrolig lite motivert til å spille den serien da det første bare var helt ok, mens 2eren så langt har vært smertefullt kjedelig (er på chapter 12 nå), men selv om jeg kjeder meg dønn i hjel mens jeg spiller disse så føler jeg at jeg må gi alle spillene en sjanse da ALLE mener dette er en av de beste spillseriene noensinne. 3eren og 4ern står forøvrig også å venter i hylla så jeg håper virkelig denne serien tar seg opp etterhvert. tja da liker du kanskje ikke spill genren, som Prince of Persia/Tomb Raider lagde ? Er ikke sånn at alle spill passer for alle Er ikke sjangeren som er problemet da action-adventure er en av favorittene mine. Likte godt de gamle Tomb Raiderne og absolutt elsker de nye rebootene da de har gjort det meste perfekt med tanke på story, karakterutvikling, gameplay, combat og exploration. Siden min forrige post har jeg også rundet Uncharted 3, og storyen i dette var mye mer fengende på veien, faktisk såppast fengende at jeg gledet meg til å fortsette spilløkten igjen når jeg våknet dagen etterpå, men slutten skulle vise seg å være nesten identisk med 2eren som ga meg ett inntrykk av latskap og mangel på oppfinnsomhet fra devsene/writerne sin side. Sånn generelt har ikke serien noe annet å by på enn en ekstremt linjær spillopplevelse, dårlig gunplay, elendig combat og dårlig AI. Til tider var combat sekvensene rett og slett uutholdelig unødvendig utstrekte og kjedelige (eksempel, kapittelet The Settlement) og jeg var fristet til å bare legge fra meg hele spillet å se ferdig cutscenes og endingen på YouTube. Exploration eksisterer nesten ikke og alt var så og si "gå fra A til B og plukk opp skatten som ligger blinker på bakken foran deg på veien". De morsomme eller spennende tingene som gåteløsninger og puzzles likte jeg veldig godt, men disse var sjeldne og langt imellom. Hvis man sammenligner Uncharted serien med Tomb Raider som er ganske naturlig da disse ofte blir satt opp mot hverandre og stilmessig er ganske like så ser man virkelig hvor mangelfullt Uncharted føles og så utrolig lite det har på by på. For å utdype så likte jeg 3eren sin story og for første gang begynte jeg faktisk å bry meg litt om noen av characterne som Drake og Sully i tillegg til at jeg ble godt overrasket av hvor kul den nye charactern Charlie Cutter var. Men etter å ha rundet det så sitter jeg med følelsen av at disse spillene hadde vært så utrolig mye bedre i hendene på en annen developer som f.eks Crystal Dynamics eller Rocksteady Studios. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Uncharted 4 gruser alt noe så sinnsykt jævlig. På alle områder. Og gameplayet er fantastisk. Jeg spilte opp igjen encounters med fiender kun for å prøve å takle det på andre måter. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Da fikk jeg endelig fullført et par spill som har ligget i backlogen: Gears of War 4 Og the order 1886. Og nå er jeg i veldig godt gang med paper mario color splash. Så da er jeg ca. I rute til Nintendo switch release :-P Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Uncharted 4 gruser alt noe så sinnsykt jævlig. På alle områder. Og gameplayet er fantastisk. Jeg spilte opp igjen encounters med fiender kun for å prøve å takle det på andre måter. 100% enig.Det har aldri blitt laget noe så bra som det. Endret 31. januar 2017 av ChopperReid Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Uncharted 4 gruser alt noe så sinnsykt jævlig. På alle områder. Og gameplayet er fantastisk. Jeg spilte opp igjen encounters med fiender kun for å prøve å takle det på andre måter.100% enig.Det har aldri blitt laget noe så bra som det. Personlig syns jeg the last of us er hakket bedre enn uncharted 4. Men er to veldig forskjellige spill sånn handlingsmessig.... Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Resident Evil 7 og Mass Effect 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 100% enig.Det har aldri blitt laget noe så bra som det. Sett bort fra at Half-Life sine fiender hadde bedre AI og siktet bedre enn samtlige fiender man møter på i Uncharted. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Skytinga og fiender i uncharted er tragisk. Jeg spiller Castlevania:SOTN. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Vel, da var Uncharted 4 også runda... Fy faen for ett fantastisk spill fra start til slutt! Allerede fra starten var det fengende og det ble bare bedre og bedre hele veien. Story wise er noe av det beste jeg har spilt og det var utrolig godt gjennomført og fortalt. Gameplayet samt combaten var kraftig forbedret og heller ikke jalla, utstrekt og kjedelig som de forrige i serien. Rett og slett kvalitet hele veien og endelig ett Uncharted som levde opp til hypen og som absolutt fortjente Game of the Year 2016. Jeg gikk inn i spillet med absolutt null forventinger da de to første titlene i serien var direkte rævva og 3eren var litt under middels på det beste, men endte opp med ett spill som ikke bare overrasket så til de grader, men som faktisk legger seg i top 25, kansje til og med top 10 lista mi over mine favorittspill all-time. Damn. Endret 2. februar 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå